2011-09-13, 20:16
Medlem
sten.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Ur skuggan? De finns ju namngivna i rapporten. Har du några frågor är det ju bara att kontakta dem.
Men jag vet vad du menar, du försöker få det att framstå som de inte vågar eftersom de inte kontaktat dig. Vi andra kan klura ut att de har bättre saker för sig än att hänga i kommentarsfältet på youtube.

Bra då har vi kommit en bit på väg. Dock vore det intressant att veta om du tror att FDR:erna är sanna eller falska?
På med dumstruten. Det är inte jag som vill att dom kommer ut. Det är hela forskarvärlden. Att dom är namngivna säger ingenting så länge dom inte kan komma ut och försvara sina teser. Jag vet fortfarande inte vilka FDR:erna är.
Senast redigerad av sten.b 2011-09-13 kl. 20:23.
Citera
2011-09-13, 20:20
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
Ingen har hittat nano-thermit i resterna av WTC.
Läs på...

Nä visst fan, för resterna av WTC forslades bort till Kina för att förstöra bevis.
Hade jag glömt, ursäkta mig.
Citera
2011-09-13, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ippskiff
Men you stupid fuck .. kvadratkilometer of course .. dvs km²
nu när du bestämt dig för att vara näsvis fick jag helt enkelt spendera en halvtimme för att snoka rätt på den korrekta ascii-koden för att skriva detta, eftersom du uppenbarligen inte begriper förkortningar på tecken som är svåra att plocka fram på ett standard-tangentbord.
Det vore mycket uppskattat. Kv är vedertagen förkortning för kvarter. m^2 är vedertagen beteckning för kvadratmeter. Iallafall för oss i den del av tekniksverige som sysslar med byggnation.
m^2 hade förvisso räckt, men men.

Citat:
För att det är vad som sker när byggnader av sådan höjd rasar på ett okontrollerat sätt.
Saker flyger flera hundra meter iväg från objektet som rasar pga okontrollerade tryckvågor, rumsutblåsningar etc..
Ett litet tips; när det står kvartersvis med andra byggnader runt, så tenderar tegelstenar och sånt som du vill ha flygande att typ..fastna i de omkringliggnade byggnaderna.

(Vilket inte ändrar något i sak. Hade det legat spillor över hela manhattan hade Sanningsröelsen snabbt påpekat att detta inte hade varit möjligt.)

Citat:
vilken hetta är det som krävs för att mjuka upp stål då?
och .. kan brinnande fotogen eller kontorsvaror/byggmaterial åstadkomma sådan hetta?

Flygfotogen brinner fan så mycket argare än bensin och andra klena bränslen. Får det sedan ligga och mys-brinna tillräckligt längt mot oskyddat stål (vars isolering blåstes bort och skadades vid själva träffen) så kommer stålet att tappa såpass mycket av sin hållfasthet att det inte längre klarar att bära upp lasten. Behöver inte smälta, långt ifrån.
Senast redigerad av Moffmeister 2011-09-13 kl. 20:23.
Citera
2011-09-13, 20:25
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Nä visst fan, för resterna av WTC forslades bort till Kina för att förstöra bevis.
Hade jag glömt, ursäkta mig.

Att bemöta i sak är inte dig grej va?

Prover som Niels Harrit o Steven Jones har inte bevisats innehålla nano-thermite.
Bemöt det!

Men det blir väl ännu en obegåvad harang om något off-topic.
Citera
2011-09-13, 20:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moffmeister
Det vore mycket uppskattat. Kv är vedertagen förkortning för kvarter. m^2 är vedertagen beteckning för kvadratmeter. Iallafall för oss i den del av tekniksverige som sysslar med byggnation.
m^2 hade förvisso räckt, men men.

Men skall du fortsätta att näsa om min improviserade förkortning .. geez .. skaffa dig ett liv för fan!
you are in URGENT need of one..

EN nyttig del av ditt inlägg kunde jag dock utröna .. i brist på ascii-tecken när jag vill visa "upphöjt" så kan jag alltså använda mig av ^
DET är nyttig kunskap. Puss på näsan för den

Citat:
Hade det legat spillor över hela manhattan hade Sanningsröelsen snabbt påpekat att detta inte hade varit möjligt.

Sanningsrörelsen will in the end, have the same dick in their asses as the general population will have.. So, they can both be damned.

Citat:
Flygfotogen brinner fan så mycket argare än bensin och andra klena bränslen. Får det sedan ligga och mys-brinna tillräckligt längt mot oskyddat stål (vars isolering blåstes bort och skadades vid själva träffen) så kommer stålet att tappa såpass mycket av sin hållfasthet att det inte längre klarar att bära upp lasten. Behöver inte smälta, långt ifrån.

Fair enough
1-0 till dig på WTC 1 och 2.

Vad fällde WTC 7?
Citera
2011-09-13, 20:37
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Att bemöta i sak är inte dig grej va?

Prover som Niels Harrit o Steven Jones har inte bevisats innehålla nano-thermite.
Bemöt det!

Men det blir väl ännu en obegåvad harang om något off-topic.

Du menar att förstöra beviset är att gå offtopic?
Hade man haft möjlighet att göra testerna som är ENLIGT lag så skulle de nog funnits en väldig massa Nano-Thermite ska du se.

Snälla kan du vara snäll och byta din Avatar, man blir så förbannad varje gång du postar enbart för den där fula jävelns tryne.
Kan dock bero på innehållet i dina inlägg också, men det låter jag vara osagt...
Citera
2011-09-13, 20:42
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Du menar att förstöra beviset är att gå offtopic?
Hade man haft möjlighet att göra testerna som är ENLIGT lag så skulle de nog funnits en väldig massa Nano-Thermite ska du se.

Vem förbjuder Niels Harrit och Steven Jones att använda rätt utrustning för att bevisa förekomsten av nano-thermite?

Allt annat skit du skriver raderas automatiskt eftersom det inte är on-topic.
Citera
2011-09-13, 20:47
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Vem förbjuder Niels Harrit och Steven Jones att använda rätt utrustning för att bevisa förekomsten av nano-thermite?

Allt annat skit du skriver raderas automatiskt eftersom det inte är on-topic.

Vad har de att testa på?
All bråte försvann illa kvickt.
Citera
2011-09-13, 20:47
Medlem
Citat:
MEN nyttig del av ditt inlägg kunde jag dock utröna .. i brist på ascii-tecken när jag vill visa "upphöjt" så kan jag alltså använda mig av ^
DET är nyttig kunskap. Puss på näsan för den

Citat:
Fair enough
1-0 till dig på WTC 1 och 2.

Vad fällde WTC 7?

Det som fällde WTC7 var att det föll rejält med bråte från Norra Tornet på den och knyckalde till bärande balkar.
Eftersom WTC7s huskropp var "ihålig" så betedde den sig ganska exakt som en huskropp med den konstruktionen beter sig när bärande strukturer inte längre kan hålla upp lasterna, och skiten brakar ihop som ett korthus.

Hade man byggt med annan byggteknik, och skippat saker som att bygga den med en central kolonn, på vilken bjälklagen går ut från, så hade WTC7 sannorlikt inte rasat.
Men åandra sidan så dimensioneras inte huskroppar för att få en fallande skyskrapa på sig.
Citera
2011-09-13, 20:53
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Vad har de att testa på?
All bråte försvann illa kvickt.

Nej, du måste tydligen matas med dom påståenden du själv står bakom.

Harrit och Steven Jones påstår sig hittat nano-thermite. Fast det är en lögn.

Så jag tar det igen.

Om det forslats bort 1gram stål eller precis allt stål efter wtc som ni foliehattar påstår spelar mindre roll då Harrit o Steven Jones påstår sig hittat nano-thermite i dammrester insamlade från privatpersoner.
Citera
2011-09-13, 20:55
Medlem
Citat:

Hade det legat spillor över hela manhattan hade Sanningsröelsen snabbt påpekat att detta inte hade varit möjligt.

Vilket även det skulle vara helt sunt att påpeka. Det intressanta är väl snarast att även då skulle det sopas under mattan som konspiration.
Citera
2011-09-13, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Vilket även det skulle vara helt sunt att påpeka. Det intressanta är väl snarast att även då skulle det sopas under mattan som konspiration.

Precis det jag menar.
Nu var inte hela manhattan nerlusat med splitter, eftersom alla andra byggnader fick agera kulfång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in