Citat:
Ursprungligen postat av Flipp-Flopp
Jag märker inte av några frågor. Känns som att din bild är ganska klar.. Du är 100% på att WTC inte kunde rasat som det gjorde.
Nej. Lägg inte ord i min mun, är du snäll. Frågorna finns där, om du läser vad jag skrivit.
Citat:
Kan du inte beskriva mer ingående hur de planerade?
Jag vet inte, har jag ju sagt.
Citat:
Vad är det för sjuk agenda?
Att försöka kontrollera ett ohanterligt informationsflöde, till USAs fördel - till varje pris?
Citat:
Varför räckte det inte bara med flygplanen utan varför sprängde de byggnaderna?
Du måste ju ha en teori...
Jag tyckte själv till en början att det var väldigt långsökt - och onödigt - att blanda in sprängmedel. Som du säger: det räcker väl fan med flygplanen? Efter att ha övervägt ny info är jag inte lika säker längre. Speciellt 7:an (och den initiala tystnaden därikring) gjorde mig misstänksam. + propagandan som var i full gång medan tornen fortfarande stod där. + kaparens pass som hittades i ruinerna av WTC, samtidigt som de svarta lådorna inte stod att finna. Frågor, frågor...
Citat:
Jag vet inget om detta...
Visst... det jag tror kanske är en saga, men kan du inte beskriva din bild på hur allt gick till?
De lät det hända. al-Qaida (som de själva skapat och beväpnat under Sovjets ockupation av Afghanistan) fick göra grovjobbet. En möjlig förklaring, faktiskt - men om det är sant vet jag som sagt ej.