Citat:
Ursprungligen postat av Pad
Jag har pratat om UTREDNINGARNA, jösses amalia. "Sannings"sökare har blivit beslagna med förfalskade bevis, och vi har väl redan gått igenom hur CIT och Dylan Avery arbetar...
Men visa upp något från NIST som bevisats var förfalskat. Kanske någon DNA-analys? Någon ditplanterad vrakdel? Eller kanske någon bild som den Jones använde för att bevisa smält stål (du vet, den med fel färgtemperatur som han hämtat från Internet)?
Jag säger alltså inte emot dig att twoofers ljugit, det jag reagerade på var att du menade att
enbart twoofers gjort så. Du kanske menade något annat än det uppfattades som, men då är det bara att förklara vad du menar.
Jag är öppen för att bevis förfalskats, men jag känner inte till något direkt som avslöjats. Det var lögner jag påstod hade yttrats från våra huvudmisstänkta, fast det har vi redan talat om massvis av gånger genom åren. Då syftar jag direkt till president samt ministrar. Vi kan också ta 911-kommissionen med exempel som vad avhopparna sagt och även behandlingen av vår gamle
William Rodriguez.
Citat:
Wow, menar du att jag är organiserad? Ledsen att göra dig besviken i så fall... om det inte räknas att lyssna på Sketikerpodden när jag spelar poker online?
Jag vet att du nekat till det tidigare, men jag är ändå misstänksam
Citat:
Och ohederlig? nu gör du mig lite besviken, jag försöker att alltid svara på allt och hålla mig från allt för ovårdat språk, be om ursäkt om jag visats ha fel och allmänt bete mig enligt forumreglerna. På motsvarande sätt så har jag sett dig som en av de vettigare från "andra" sidan, men det här låter ju sekteristiskt och skogstokigt från dig. vad har hänt, Bulawayo?
Jag menar att du argumenterar ohederligt när du påstår att bara twoofers åkt dit på lögner, ja. Jag erkänner att jag tog i lite här, men jag blev faktiskt sur, även om jag också gillar dig lite mer än vissa andra här.
Citat:
OK? Vi kan väl låtsas att det är så... och bevisningen går också framåt eller?
Inte vad jag känner till, men propagandan går i vilket fall framåt. Jag är fullt övertygad om att det idag är fler som misstror skrönan än för ett år sen, jag tror att det har ökat för varje år som gått. Själva opinionsarbetet är ändå det viktigaste som kan göras tills dess att man eventuellt kan få till stånd en ny utredning och därmed tillgång till "bevisen".
Det du svarade på var emellertid bara mitt påstående om att rumpnissarna generellt tappar trovärdighet, alltså mot rörelsen som sådan här i Sverige. Det var inte riktat specifikt mot 911. Vi behöver inte låtsas någonting alls, det kan räcka med att mäta frekvensen av VoF-kritiska inlägg på newsmill som exempel.
Citat:
Jag vet, det är skittaskigt av oss att tycka att foliehattarna skall kunna skriva med egna ord, kolla upp fakta, ägna sig åt källkritik och inte bara hoppa vidare till nästa ämne när ytterligare någon teori de kopierat hit från youtube föll samman. Himla dålig stil av oss...
Det var taktiken att trötta ut motståndare med nonsensinlägg som jag kommenterade, ingenting annat.
Citat:
Kom igen, lägg fram några konkreta exempel. Eller menar du på fullt allvar att moderatorskollektivet är en del av någon konspiration?
helt ärligt, visa mig en avstängd foliehatt som betett sig bättre än en av oss betalda CIA-desinformatörer som ännu är kvar på forumet. Så kan vi jämföra inläggshistorik menar jag.
Jag tror att ZLOB är en rumpnizze även han

(förlåt om jag har fel ZLOB, fast jag kan nog inte bli övertygad om motsatsen i annat fall än att du outar dig själv) Ang exempel, åren går och jag glömmer bort namn på människor som blev avstängda redan för flera år sedan, men om jag jämför vem som helst med bottennappet på er sida (inget namn nämnt, men du borde veta vem jag avser) så har jag rätt.
Citat:
Woot? Tänker du dra upp det där spåret med levande kapare igen? Är inte det ganska dött för typ flera år sen? Sådär 2003 eller så? jag vill minnas att vi tuggat igenom det rätt många gånger redan i tråden?
Det var riktat till Manne, ang behov av att förfalska pass. Jag vet att vi pratat om det många gånger, men det var värt att ta upp igen.
Om du återigen tänker dig att vissa utpekade flygkapare aldrig var sådana eftersom de fortfarande lever, och att de utpekades pga upphittade pass, som de själva säger sig ha blivit bestulna på under sin vistelse i USA då de utbildade sig till piloter - så är det i alla fall i mina ögon solklart vilken sida man hittar de misstänkta på. Det där är en vinst för foliehattarna, såtillvida du inte vill påstå att det var Al Qaida-araber som var tjuvarna. Men så långt tror jag inte ens du vill gå