Nu kommer jag använda samma text några gånger som jag skrev nyss får vi se om du förstår innebörden.
Citat:
Ursprungligen postat av BackFlashad
Att alla rökt hasch och hade hallucinationer?
Här har du ett vittne "som växt upp på militärbas och absolut känner igen ett flygplan" och han hävdar bestämt att det var en missil som träffade tornen.
http://www.metacafe.com/watch/118207...saw_a_missile/
Ska vi tro på honom också? Det är ju ett vittne och vittnen har ju alltid rätt? Eller...
Citat:
OM det va ett inside-job, skulle det inte va konstigt att rapportera om det? Nåt man vill hålla hemligt då kanske??
Du medger att det saknas bevis för detta, alltid något. Vi gör framsteg
Citat:
Jaha ok, folk med 'rätt' utbildning ser "flowing molten steel" men det är då enligt dig en fel iakttagelse.
Här har du ett vittne "som växt upp på militärbas och absolut känner igen ett flygplan" och han hävdar bestämt att det var en missil som träffade tornen.
http://www.metacafe.com/watch/118207...saw_a_missile/
Ska vi tro på honom också? Det är ju ett vittne och vittnen har ju alltid rätt? Eller...
Citat:
Ni säger vad det absolut inte är, men kan inte säga vad det skulle kunna va. Inte mer än: -blandat jox.
Med blandat jox syftade jag på betong, plaster, gips, aluminium och diverse skit. Detta handlar om att du inte vill förstå bara.
Citat:
Sitter med feber och orkar inte kolla
,
Jag läste och citerade ur det slutgiltiga rapporten samtidigt som jag skrev, vi kan låta det passera som feberyra då från sin sida?
Citat:
Första gången någonsin att en sån byggnad kollapsar på det viset pga eld.
Jag provar punktlista då, så får du säga vad som är konstigt i händelseförfloppet.
1. Byggnad 7 tar skador av fallande bråte
2. Byggnad 7 börjar brinna
3. Elden kan inte bekämpas pga skadade vattenledningar (se bla punkt 1) och brandmännen inte kan ta sig till den drabbade platsen
4. Den bärande stålkonstruktionen reagerar på värme precis som stål alltid gjort. Dvs stål försvagas av värme. Stål expanderar när temperaturen skiftar.
5. Den bärande stålkonstruktionen som är försvagad dels genom försvagningar i materialet som helthet och dels genom böjninar och knäck som uppstår när stålet expanderar.
6. En bärande konstruktion som är försvagad har inte samma funktion som en oskadad bärande konstruktion.
7. Den bärande konstruktionen ger vika då den längre inte kan hålla den tyngd den är tänkt att klara i sitt oskadade läge.
Då kan du om du tycker att det konstiga är tex punkt 6, en försvagad bärande konstruktion klarar inte att bära lika mycket som en oskadad, bara skriva det, det är punkt 6 som jag tycker är konstig med wtc7 raset. Klarar du denna enkla uppgift?
Citat:
Flygplansdelar i lobbyn? haha då är min Win-Vista krasch-teori bättre.
Eletronikutrustning, elgeneratorer, explosioner som går via hissschakten osv osv. Kan vara väldigt mycket, därför drar jag inte slutsatsen om bomber, inte bara för att det totalt saknas fysiska bevis alltså...