Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Du kanske ska börja nu då. Istället för att säga att "mycket pekar att det var ett insiderjobb".
Men jag kan redan nu förutspå att du inte kommer göra det. Utan fortsätta argumentera som alla andra foliehattar eller bara gömma dig.
Precis som i månlandningstråden.
Fascinerande
Okej så låt mig bara sammanfatta vad du tror på. Du tror att ett gäng talibaner med en ledare som aldrig har erkänt attacken och som förmodligen gömmer sig någonstans i världen, om han ens existerar, har planerat denna attack från någon underjordisk håla i "mystiska bergen". Du tror att ett plan som flyger in i två stycken skyskrapor som är designade för att tåla inpakten av ett jetplan, kan kollapsa på ett fritt fall-liknande sätt på 10 sekunder. Du tror även att en byggnad som inte blev träffat av något, förutom debris från de två andra tornen iochmed deras kollaps, kan kollapsa pga av eld.
Du tror även att en person som inte har färdigheterna för att flyga ett mindre flygplan kan flyga ett kommiersiellt jetplan genom en slags hinderbaneliknande terräng och träffa ett säkerhetskvarter, utan att lämna varken kroppar eller delar från flygplanet efter sig.
Du tror även att ett flygplan som störtar mitt ute i ingenstans bara upplöste sig själv utan att lämna några tecken över huvud taget som på något sätt indikerar att en flygplanskrash har ägt rum. Du tror att allt detta kan hända ett land, som lägger ner $1 000 000 000 000 000 dollar varje år (om inte mer) på vapen och militär. Du tror att detta landet skulle misslyckas med att intercepta 4 kapade jetplan?
Förlåt, men är det någon som är en naiv foliehatt så är det nog du.