Citat:
Ursprungligen postat av Thaddeus
Erat argument var att man inte kan kapa vertikalt med termit, uppenbarligen så kan man det. Ifall de använde termit eller nanotermit eller en blandning borde inte vara relevant.
Come again? Inte relevant? Hur i herrans namn tänker du nu? Du hänvisade till "cutter charges för nanothermite", eller hur? Har diu eller har du INTE sett en sådan anordning? Det är en skitenkel fråga, och den här stackars youtubefilmen, hade du alls sett den när du gjorde inlägget?
Jag är alltså extremt nyfiken på hur olika måttstockar du har för bevisningen beroende på vilken sida som lägger fram dem. Å ena sidan har vi NIST som producerat 12 000 sidor rapportmaterial men där du börjar lipa för att du inte sett indatat till en av deras simuleringar.
Å andra sidan har du inga problem att blint köpa bruket av "cutter chargesz for nano thermite" utan att du verkar he ens sett en sådan pryl ens på vykort. Om inte det är dubbla måttstockar så är jag VÄLDIGT nyfiken på vad du skulle beskriva det som.
Om du bara medger att du inte hade sett några sådana anordningar och inte hade en susning om huruvida de skulle funka eller inte (men blev lite lättad av videon som SLOB postade) och lovar att försöka köra lite rakare puckar framledes så skall jag ta dina frågor. Men inte innan det här är utrett, jag tycker det är lite pinsamt hur du försöker slingra dig ur det här.