Citat:
Ursprungligen postat av MaxDL
Jo det läste jag. Frågan handlar inte om när han fick tag i dammtesten utan när de samlades.
Ett utav dessa test som är dokumenterat togs 10 min efter de 2 wtc tornen kollapsat, innan wtc 7. Alltså kan inte snubbarna med svetsmaskineri ha skapat micro järn kulorna funna i testet och inte heller nanothermiten, men det senarenämnda är ju mer uppenbart då den inte är kommerciellt tillgänglig.
Ett utav dessa test som är dokumenterat togs 10 min efter de 2 wtc tornen kollapsat, innan wtc 7. Alltså kan inte snubbarna med svetsmaskineri ha skapat micro järn kulorna funna i testet och inte heller nanothermiten, men det senarenämnda är ju mer uppenbart då den inte är kommerciellt tillgänglig.
Eftersom du inte kunnat bevisa att just detta prov togs just när DU säger att det gjordes så ser vi tillbaka i historien.
Wtc 2 rasade FÖRE wtc 1 och wtc 7.
Så nu menar du att någon okänd filur sprang in 10 minuter efter raset av wtc 2 och tog ett prov där ifrån INNAN wtc 1 rasade?
Det är nog dags att du faktiskt läser vad som hände den dagen
Du har ju även skrivit.
Citat:
Det var ju från detta "pulver" du med bestämdhet hävdade dom hade prover från.
Ursprungligen postat av MaxDL
Sen säger han ju att hela stålstrukturen tycks ha pulveriserats varför man såg så mest stoft kvar av stålstrukturen. Det är i detta stoft han fann järn etc men även detta Thermite. Flera ton av det. Jag tror detta var sista spiken i kistan.
Nu är det "stålkulor" som gäller.
Hur fan skall du ha det?
Och hävdar du fortfarande att "hela stålstrukturen tycks ha pulveriserats" ?
Detta är ju anmärkningsvärt, enda stället jag sett denna idiotiska föklaring till thermiten är Loose Change. och dom ligger ju på plus i trovärdighets listan?