2009-01-30, 20:47
Medlem
FRA-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kool.G.Guy
Kan någon ge mig bevis, helst en video, som behvisar att det var USA själva som tog ner WTC. Vi alla vet att araberna aldrig skulle kunna göra en så stor attack mot USA. Dom skulle skjuta ner planet direkt med deras anti-aircraft missiler.

"Fabled Enemies" och "The Zeitgeist" där har du en ganska tung bevisning i from av intervjuer med arkitekten av World Trade Center och där får du också svar på varför dom inte använde sina anti-aircraft missiler.
Citera
2009-01-30, 20:54
Medlem
bernad_laws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FRA-mannen
"Fabled Enemies" och "The Zeitgeist" där har du en ganska tung bevisning i from av intervjuer med arkitekten av World Trade Center och där får du också svar på varför dom inte använde sina anti-aircraft missiler.

Ja men vi vet ju redan varför de inte använde några missiler. Jag skulle kunna svara att de inte hann om du vill ha ett korrekt svar.
Citera
2009-01-30, 23:17
Medlem
SLOBs avatar
Sista gången nu: Uteslutande länkposter är inte tillåtna. From nu kommer jag utdela tillsägelser.

Inlägg raderat.

/mod
Citera
2009-01-31, 00:28
Medlem
Phil.Leotardos avatar
Vilken filmer har varit svårast att knäcka rent bevismässigt?
Citera
2009-01-31, 23:26
Medlem
shmas avatar
Att folk inte ger upp, även om så var fallet så kommer det aldrig bevisas eller för den delen erkännas. Ska vara på bush's dödsbädd i sådanna fall. Men det är ett tag och vänta tills dess.
Citera
2009-02-01, 18:32
Medlem
För en tid sen ställde jag frågan:

Citat:
Tycker du Muhammad Atta är trovärdig som fanatisk muslimsk terrorist, villig att offra sitt liv för sin Gud och tro?

Han gick på strippklubb, fick lapdances mm.
Drack massor med alkohol
Tog kokain för jämnan
Festade hela tiden
Var tillsammans med en f d strippa

Ni ropade att jag skulle lägga upp källor bla bla och att det inte stämde. Sedan lade jag upp källorna och då blev det tyst.
¨
Pad sa att han skulle svara, men inte ens han hade något att säga?

Är det fortfarande ingen som vill besvara detta?
I det här fallet är det mest en fråga om vad ni tycker.

Jag kan posta källorna igen sen om ni önskar.
Citera
2009-02-01, 18:44
Medlem
Pads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lienno

Ni ropade att jag skulle lägga upp källor bla bla och att det inte stämde. Sedan lade jag upp källorna och då blev det tyst.
¨

Det är helt riktigt att jag skrev det, och jag ber om ursäkt för att jag söp bort det.

Det korta svaret är ja, jag tycker att Mohammed Atta är trovärdig som terrorist, däremot är det en hel massa av uppgifterna OM Moahammed Atta som jag inte finner trovärdiga. Hela den här ut-och-supa-och-kolla-på-strippor-affären exempelvis som väl visade sig vara ganska fabricerad.

De har ägnat en stor sida med mycket samlat om det hela på 911myths.
Citera
2009-02-01, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Ja men vi vet ju redan varför de inte använde några missiler. Jag skulle kunna svara att de inte hann om du vill ha ett korrekt svar.

VADÅ INTE HANN? de tog 45 minuter för de första planet att köra in i WTC 1 och de åkte ifrån Boston! och de tog 1h 15 min för de andra och de åkte också ifrån boston! Troligt att man inte hann
Citera
2009-02-01, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lienno

¨

Tack för påminnelsen, jag ser två scenarier
1) Om Atta in flög in planet i huset, vem gjorde det?
2) Om han var villig att ge sitt liv, kan det inte tänkas att han då levde "dåligt" för att kamouflera sig i samhället? Han var villig att ge sitt liv, då är man nog villig att gå långt.
Citera
2009-02-01, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMA
Planen kanske var på väg till Kuba. Då flyger man söderut. Släpp det där nu och inse att ingen kunde förutse att just den här gången då någon kapar plan så kommer man använda dem som vapen.

planen var från boston till LA
Citera
2009-02-02, 00:06
Medlem
Pads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GovIScrap
VADÅ INTE HANN? de tog 45 minuter för de första planet att köra in i WTC 1 och de åkte ifrån Boston! och de tog 1h 15 min för de andra och de åkte också ifrån boston! Troligt att man inte hann

Ja, troligt.

Du kan väl tala om hur snabbt det borde gått? Visa gärna var jaktplanen skulle lyft från, hur de skulle hittat de kapade planen och estimerad tid för detta.
Citera
2009-02-02, 00:50
Medlem
sten.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GovIScrap

Vilka har hand om säkerheten på Bostons flygplats? Israeler.
Varför inte kapa ett plan i NY? Kortare väg. Större chanser att lyckas.

Hela truth-rörelsen idag är infiltrerad av sionister som försöker skylla allt på USA.

Faktum är att de enda som tjänat på detta är Israel och NWO.

Se på denna film så ser ni vilka som verkligen ligger bakom:

Missing links
http://se.youtube.com/watch?v=SsF4vP9gRNw&hl=sv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in