Gason. "Är det inte mer troligt att det är damm från WTC 2 kollapsen som syns på filmen, istället för rök från Thermite?" Är det inte mer troligt det är en reaktion från thermite i och med att där var thermite?
Elgiganten. Jag säger att jet fule, flygplanets bensin INTE har med saken att göra. vad jag frågar er är vad det är som smälte stålet?. jet fule kunde inte göra det, där blev inga höga temperaturer som sagt. och bensinen hade inte klarat göra det varmt dagar efter åt i dom temperaturerna som hittades där heller . slut
Man kan skära stålet hur man vill med hjälp av bomber som skjuter ut thermiten.
Och du kan ju blunda för att nist Aluminum teori har blivit debunkat (vilket betyder det ÄR thermite)
Du kan oxå blunda för att steven jones har hittat bevis på thermate, thermate som är starkare än thermite
Metal oxides och andra oxidizers, iron oxide, copper oxide, KMnO4: Potassium permanganate, Ba(NO3)2, och Sulfur (som är tillagt för att skära genom stål snabbt) så det kallas Thermate då, inte thermite längre. det är vad som hittats
Väntar fortfarande på nån som ska säga emot att nist [Justera!!!] sin data modell och har vägrat att släppa den till världen, och att dom inte tog reda på hur stålet och byggnaden uppförde sig när kollapsen börjat (vilket dom inte äns klarat att göra)
Kim. Jag blir inte lika irriterad när jag skriver längre därför. ser att ni inte läst nist rapporten eller är på lästa inom det överhuvudtaget
1. Det finns INGA bevis när dom satte dit bomberna (som jag redan sagt) förutom dom två vittnena att där var en powerdown, du kan ju själv avgöra om dom är trovärdiga
2. Behöver vi bevis på att där var bomber eller behöver vi bevis på när dom satte bomberna där, för att veta att där var bomber?
3. om du går in i ett hus och ser en bomb, är den inte där då på grund av att du inte vet när någon satte den där?
4. Går du på prozac och kollar på för mycket tv?
Ställ inte den frågan en gång till LOL
Jag tror på allt myndigheterna säger mig, sen när dom säger mig något nytt så tror jag på det