Citat:
Ursprungligen postat av IsgrimnuR
Jag känner mig som en gammal farbror ibland när jag får undervisa en tant som dig i andlighet!

Eller
"Det är svårt även för mig, men jag försöker åtminstone behärska mig. Du lär inte vinna förtroende om du, (inget illa ment) framstår som en grälsjuk, pessimistisk trätmoster?"
" Din svenska är helt enkelt väldigt bristfällig och medioker. Tråkigt men sant"
"Den termen kanske inte brukas i dina kretsar. Feeding a child = Föder ett barn. Enkel grammatik som även du borde fatta"
"Jag ska skriva på enklare svenska så att du också förstår. Jag gör mig förstådd i alla fall. Ingen annan påpekade detta förutom just du. Surprise, surprise haha." (Detta ang uttrycket "föder barnen" som du helt lögnaktigt hävdar att jag inte förstod!
"*suck* du är verkligen en kritisk och misstänksam tant.. ..... Negativ person med negativt laddade ord. Ärligt talat Gitte du är den mest negativa människa jag träffat på!"
"Har du ingett något förtroende då när du hela tiden gjort bruk av en anklagande och negativ ton hela tiden om JV och deras trosuppfattning. Det är svårt även för mig, men jag försöker åtminstone behärska mig. Du lär inte vinna förtroende om du, (inget illa ment) framstår som en grälsjuk, pessimistisk trätmoster?"
Bara några av de nedsättande kommentarer du har haft om mig.
Så typiskt JV att när man inte kan försvara sig, så tar man till personangrepp!
Dessutom, eftersom du tydligen utgår från att jag är gammal och tant, så blir dina tillmälen diskriminerande.
Tror inte att du hade uttryckt dig riktigt lika nedsättande om du hade utgått från att jag var en herre i 40-årsåldern.
Mansgriseri alltså!
Tänker du kalla personer du träffar i tjänsten för "grälsjuka tanter" också?