2008-05-04, 10:07
Medlem
lar_berts avatar
Roligt med Vakttorns/Vakna-omslag

Ja, visst finns det plats för ett mindre seriöst inlägg här? Vad man kan hitta på med några omslag, Photoshop och lite dötid.

http://www.youtube.com/watch?v=Hi_Ng8RIXG4
2008-05-04, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schabo-labo
Ok kanske inte Egypten utan Alexander den store var det väl?

Han va med i Daniels bok. Som leoparden med vingar och fyra huvuden som symboliserade delningen av hans rike åt fyra av hans generaler...typ.
Senast redigerad av Leviticus 2008-05-04 kl. 11:17.
2008-05-04, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benny Hedning
Problemet är att JV som organisation skyddar pedofiler. Fast nog måste du hålla med om att yrande kretsen i Brooklyn måste anses som en av de mest ohederliga människor som finns!

Uj vad du dömer alla lika...jag skyddar då ingen pedofil och skulle inte göra det heller om jag hamnade i en sån situation då jag kunde göra ngt.
2008-05-04, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lar_bert
Ja, visst finns det plats för ett mindre seriöst inlägg här? Vad man kan hitta på med några omslag, Photoshop och lite dötid.

http://www.youtube.com/watch?v=Hi_Ng8RIXG4

2008-05-04, 14:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leviticus
Uj vad du dömer alla lika...jag skyddar då ingen pedofil och skulle inte göra det heller om jag hamnade i en sån situation då jag kunde göra ngt.

Får jag fråga om du är Jehovas Vittne? Får lite det intrycket när du skriver det inlägget

Bara undrar.

MVH
2008-05-04, 15:36
Medlem
Admiral Ganjas avatar
Citat:
Problemet är att JV som organisation skyddar pedofiler. Dessutom är en ny pedofilskandal inom JV på gång i USA den förra betalade man sig ur. Ja tyvärr skyddar man pedofiler tills dem blir en belastning DÅ blir man utesluten inte innan. Nej vi glömmer inte vad t ex katolska kyrkan gjort och gör, denna kriminella organisation som borde reformeras och det samma gäller JV. Fredliga och ärliga människor finns överallt det är ingen egenskap som bara JV har. Du ska se att det finns gott om rötägg bland JV också som i övriga samhället. Fast nog måste du hålla med om att yrande kretsen i Brooklyn måste anses som en av de mest ohederliga människor som finns!
Vad använder du för måttstock egentligen? "mest ohederliga människor som finns"???
Lägg av. Var kommer du ifrån egentligen? Har du koll på omvärlden över huvud taget?

Tsss. Skakar lätt på huvudet åt ditt helt världsfrånvända uttalande.
2008-05-04, 16:22
Medlem
lar_berts avatar
En fråga som man kan ligga vaken en hel natt och fundera på.

http://i28.tinypic.com/15qzoxw.jpg
2008-05-05, 15:54
Medlem
schabo-labos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leviticus
Han va med i Daniels bok. Som leoparden med vingar och fyra huvuden som symboliserade delningen av hans rike åt fyra av hans generaler...typ.
Hur får de kronologin att gå ihop`?
2008-05-05, 17:07
Medlem
Citat:
Hur får de kronologin att gå ihop`?

JV får aldrig kronologin att gå ihop. Men det har aldrig bekymrat JV varken förr eller nu!
2008-05-05, 21:45
Medlem
schabo-labos avatar
Citat:
JV får aldrig kronologin att gå ihop. Men det har aldrig bekymrat JV varken förr eller nu!
Näe det ser man med Jerusalems förstörelse-problematiken också som de har. När det framkommit att Jerusalem förstördes 607fKr och inte 587fKr så hittar man på kungar som inte existerar för att kronologin ska stämma.
2008-05-06, 10:27
Medlem
Citat:
Näe det ser man med Jerusalems förstörelse-problematiken också som de har. När det framkommit att Jerusalem förstördes 607fKr och inte 587fKr så hittar man på kungar som inte existerar för att kronologin ska stämma.

Intressant påstående schablo-labo, kan du nämna dessa kungar, så att jag kan kolla upp det där lite närmare?

Alltid intressant att förkovra sig i skriften och pröva.
2008-05-06, 11:49
Medlem
Har Leviticus någon kommentar till följande skandal? Det mest otroliga är att det händer hela tiden och förövarna skyddas av församlingarna....

www.hbl.fi/text/inrikes/2008/4/30/d12873.php?rss

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in