2011-07-26, 02:37
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SPQR12
Cola och E? Kan man dra ladd tidigt på dagen och senare mot natten trycka några E? Ska man undvika dem totalt under ett dygn?

Står detta på Erowid om kola och e tillsamans.

http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_faq.shtml

Cocaine overdosage probability is dramatically increased. Strongly discouraged. Cocaine is addictive.
Citera
2011-08-05, 15:55
Bannlyst
trjenare jag har rökt 3 holkar och druckigt 6st folköl 3,5%, är det okej att ta 2 citodon?
Citera
2011-08-05, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jazztobak420
trjenare jag har rökt 3 holkar och druckigt 6st folköl 3,5%, är det okej att ta 2 citodon?
Ja det är lungt kör på bara!
Citera
2011-08-05, 15:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ryhopnål
Ja det är lungt kör på bara!
Okej då har jag ett intyg på att det går! Tack för snabbt svar! Kan nån mer intyga att det är okej? Är lite rädd just blandningen alk-opi. in kan förstå!
Citera
2011-08-05, 16:05
Medlem
Citat:
Okej då har jag ett intyg på att det går! Tack för snabbt svar! Kan nån mer intyga att det är okej? Är lite rädd just blandningen alk-opi. in kan förstå!
Rökat är ju inte farligt att blanda me nått.
Men just citadon och alkohol är inte bra för levern. Men det är en sån liten mängd alkohol, bara det inte blir en vana så är det inga som helst problem!
Citera
2011-08-05, 16:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ryhopnål
Rökat är ju inte farligt att blanda me nått.
Men just citadon och alkohol är inte bra för levern. Men det är en sån liten mängd alkohol, bara det inte blir en vana så är det inga som helst problem!
Okej jag körde på det nyss!
Citera
2011-08-05, 17:26
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ska absolut inte vara några problem, eller iofs - känner du dig mycket påverkad av alkoholen kanske du bör skippa det. (Vinglar okontrollerat, sluddrar dregglar etc., vilket du knappast gör då du skriver ordentligt.)
Citera
2011-08-05, 17:27
Medlem
Xamples avatar
det är ju inte som att du kommer uppnå ett rus på 2st citodon heller, en flaska rödtjut så kanske då känner något. 60mg kodein kommer du inte långt på. Prova 150mg så kanske det kliar lite, rök en fet å slå på en film.

ang. hur skadligt för levern så i så små mängder och få intag så är det absolut inga problem. Gallvägskramp kan uppstå men det går över.
Citera
2011-08-05, 17:36
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
det är ju inte som att du kommer uppnå ett rus på 2st citodon heller, en flaska rödtjut så kanske då känner något. 60mg kodein kommer du inte långt på. Prova 150mg så kanske det kliar lite, rök en fet å slå på en film.

ang. hur skadligt för levern så i så små mängder och få intag så är det absolut inga problem. Gallvägskramp kan uppstå men det går över.
När jag var helt opiatnaiv (ren i 6 mån+) blev jag tokbäng på två st.

Sen har han ju inte bara tagit citodon utan även Alholhol+ CB vilket bägge två boostar på rätt bra.
Citera
2011-08-06, 22:13
Bannlyst
lyrica + valium + zopiklon är det lungt ? Ca 400 mg lyrica å 20 mg valium
Citera
2011-08-09, 01:28
Medlem
Denoms avatar
20 mg valium, 8 mg Etizolam.(motsvarar ca 5 mg alprazolam), 600 mg tramadol och en öl. kan jag fylla på med mer?
Citera
2011-08-10, 19:11
Medlem
Hej! Jag blir lite små besviken då jag får så dålig effekt av så många droger. Idag har jag tagit 3mg Etziolam vilket enbart gav mig en lätt muskelavslappnande effekt, för att bosta det tog jag ett glas vin och 400+100mg tramadol (apotekstramadol) och utöver det så klämde jag 3 st treo comp (också från apotek). Iofs är detta under totalt 5 timmar men visst fan borde jag känna något?

Jag har för övrigt inte någon tollerans av någon typ av drog eller medicin, det enda jag använder regelbundet är stillnoct som jag använder ca 5-20mg i veckan av mot sömnproblem (även detta från apoteket). Någon som vet varför det inte blir något latja lajbans? Kan tillägga att jag inte brukar känna speciellt mycket av tram över huvud taget de få gångerna jag tagit det, även doser runt 500mg ger mig bara en liten känning och högre än så vill jag inte gå.

De enda drogerna som get mig effekt htils är canabis och toppisar, om man nu inte inkluderar sådant man fått på sjukhuset inför och under operationer.

Totalt intag under dagen: 3mg etziolam, 500mg tram, st treo comp samt ett glas vin. Kan och borde jag fylla på med något? Har tram och etziolam hemma men jag är lite skeptiskt i att blanda dessa ytterligare?

Tacksam för svar....

Mvh
/KA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in