2011-03-06, 03:32
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfume-V
Kan jag blanda Stesolid (35 mg), Xanor 4 mg), Tramadol (350, eventuellt 400 mg)?

Jag äter SSRI, dvs Citalopram, men är inte uppe i någon hög dos. Stesoliden tar ju ner kramprisken fram tramadolen i alla fall...
Kör på, men Stesolid kommer inte att förhindra framtida kramper på tramadol, utan är bara kramplösande efter att man fått kramp, tyvärr. Ingen fara dock, håll dig på max 400 mg så går det bra, kanonbenso (Stesolid) att blanda med opiater fö. Vet inte vad du har för tolerans dock, men den där kombon hade knockat mig totalt, men jag antar att du har tolerans? Annars kanske du bara somnar, inte så roligt. Hade tagit 2 mg Xanor ist för 4 om jag var ovan.
Citera
2011-03-06, 03:35
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TxaczY
60mg mirtazapin
25mg oxascand
1-3shots cocillana

å massa alkohol

är den kombon okej rent fysiskt?

taack för hjälpen gubbar!
Hade skippat alkoholen i den mixen, och vad ska du ha Mirtazapin till? Har den utskrivet och somnar in finfint. Finns inget rus den medicinen kan ge dig dock.
Citera
2011-03-07, 16:36
Medlem
Monorailcats avatar
Har Lyrica, Stesolid och Inderal, skulle denna kombo kunna få mig lite skön och ångestlindrande? Vilka doser ska jag ta isåfall? Äter Lyrica 150mg 2x per dag, Fluoxetin 20mg och Mirtazapin 30mg. Vet att Inderal är en betablockerare men den får mig lugn och skön, vet dock inte hur det är att kombinera med Lyrica och Stesolid. Ska man blanda in alkohol i mixen också för att boosta?
Citera
2011-03-15, 03:20
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monorailcat
Har Lyrica, Stesolid och Inderal, skulle denna kombo kunna få mig lite skön och ångestlindrande? Vilka doser ska jag ta isåfall? Äter Lyrica 150mg 2x per dag, Fluoxetin 20mg och Mirtazapin 30mg. Vet att Inderal är en betablockerare men den får mig lugn och skön, vet dock inte hur det är att kombinera med Lyrica och Stesolid. Ska man blanda in alkohol i mixen också för att boosta?
Lyrica boostar i princip varenda drog (?), så den kan du blanda i för att boosta, men tror att det behövs mer än 300 mg för att det ska boosta ordentligt. Har du dåligt med tolerans på benso kan det lätt bli för mycket, att du bara blir för trött, när du boostar. Inderal ska du heller inte ta för mycket av, då det sänker puls och blodtryck. Ta en 15-20 mg Stesolid om du har noll tolerans och kanske 10-20 mg Inderal (eller så mycket som du brukar ta). Det kommer absolut ta bort din ångest och troligen göra dig skön. Jag tex. blir skön på den doseringen, utan tolerans. Skippa alkoholen om du är ovan tycker jag. Prova dig fram med Lyrican, det boostar rätt bra faktiskt. Om du inte blir tillräckligt skön på 15-20 mg Stesolid kan du ju alltid ta mer, men som sagt, risken finns att du bara blir trött. Prova dig fram!
Senast redigerad av Mandic! 2011-03-15 kl. 03:24.
Citera
2011-03-15, 12:04
Medlem
Äter sertralin, något man bör tänka på när man dricker alkohol eller röker rökmixar (Wasted)?
Citera
2011-03-15, 12:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bizbestja
Äter sertralin, något man bör tänka på när man dricker alkohol eller röker rökmixar (Wasted)?

Inte direkt. Vissa tål dock mindre alkohol så börja försiktigt. Jag upplevde också en sjuhelvetes baksmälla när jag käkade Sertralin och drack.
Citera
2011-03-17, 16:26
Medlem
420-7/11s avatar
Tror att det kallas för att surfa på en räkmacka, tjack och flun och har även rökt lite CB.
Min fråga är nu om det är ok att ta en ROCHE 2 då jag inte har några flunisar kvar?

Tackar för svar.
Citera
2011-03-17, 18:37
Medlem
Tjenare orkar inte läsa igenom tråden, så ifall de finns relevanta inlägg till min fråga, länka gärna :P

Har en liten knatch sub, ett 6-pack 3.5or och spice. Vet inte hur smart det är att mixxa allt? Har kört fentanyl och spice i stora mängder på samma gång, så sub och spice vågar jag mixxa utan oro, men har hört att man kan få problem me andningen om man blandar sub och alkohol, en polares polare har dött på detta vis :P då var det visserligen en hel sub 8A och en jävla massa HB, så han slutade andas i sömnen och dog. Men risken för det lär väl inte vara så stor med ett litet korn sub och nåra 3.5or? :P
Va skulle ni göra? Pz
Citera
2011-03-17, 20:20
Medlem
Thatsfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealD22
Tjenare orkar inte läsa igenom tråden, så ifall de finns relevanta inlägg till min fråga, länka gärna :P

Har en liten knatch sub, ett 6-pack 3.5or och spice. Vet inte hur smart det är att mixxa allt? Har kört fentanyl och spice i stora mängder på samma gång, så sub och spice vågar jag mixxa utan oro, men har hört att man kan få problem me andningen om man blandar sub och alkohol, en polares polare har dött på detta vis :P då var det visserligen en hel sub 8A och en jävla massa HB, så han slutade andas i sömnen och dog. Men risken för det lär väl inte vara så stor med ett litet korn sub och nåra 3.5or? :P
Va skulle ni göra? Pz
Hade en kompis här för ett tag sen som var lite sugen på att testa sub. Dock var han lite salongsberusad så jag ville inte låta honom göra det. Dock efter att han tjatat ett tag lät jag honom dra ett halvt mg och han beskrev det som det underbaraste han testat. Dock när detta hände hade vi en nykter kompis med oss som kunde hålla koll. Själv skulle jag kört på bara sub och spice.
Citera
2011-03-17, 20:22
Medlem
40mg oxycontin och 80mg zoloft (ssri), är det någon fara?
Citera
2011-03-17, 20:26
Medlem
syndabocks avatar
Sertralin och tramadol, läste att det var stor kramrisk, vilken nivå bör jag hålla mig på för att försöka undvika det? Ska jag skippa sertralinen på morgonen, eller spelar det någon roll? med tanke på att den sitter i såpass länge?
Citera
2011-03-18, 21:58
Medlem
unleash82s avatar
tjoho gott folk!

har druckit en 5-6 starköl och tagit mig EN snok vaket för ett par timmar sedan.

Lugnt att kombinera en imovane 7.5 mg med en 25 mg doxylamine (en antihistamin) för att kunna sova en sväng?

Jag tänker inte sitta vaken på det och flumma.
Det blir sängliggande och inväntande av jon blund.

Tänker mest på imo/doxy kombon med ett par öl i kroppen

mvh
Senast redigerad av unleash82 2011-03-18 kl. 22:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in