2011-08-10, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillerAnt

Tacksam för svar....

Mvh
/KA

noctar kan möjligtvis ge viss korstolerans mot etizolam? Bara spekulationer dock.
Du säger ju själv att du sällan känner spec mycket av tram, om det var länge sen du tog tram skulle jag åtminstonde ta mer etizolam och ett par glas vin till men det är mitt högst ovetenskapliga råd.
Citera
2011-08-10, 19:59
Medlem
Tack för svaret Prax^

Blir lite mer etzio, missade visst att jag hade tagit ytterligare två mg etzio tidigare. Och nu tog jag ytterligare två. Så totalt blev det 7 mg etzio, 500mg tram och 3st treo comp. Gissar att det kan bli en bra kombination tillsammans med lite läsk och en film ikväll Om det inte hade regnat så hade det blivit en trevlig promenad istället...

Jajaja, så länge jag inte får några super kalas stunder på den har typen av medicin så lär jag inte hamna i någon riskzon för att bli beroende. Jag får ju bättre effekt på lite svamp och en fetting. Alltid något positivt.
Citera
2011-08-13, 04:12
Medlem
har tagit metadon idag är det lugnt att ta stilnoct för att sova? tog det för 10 timmar sen

Mvh
Citera
2011-08-13, 05:47
Medlem
Har intagit häst, tjo, 3.4dmmc under nattens gång. Är det lugnt att leka med ketamin om någon timme.
Citera
2011-08-13, 17:52
Medlem
Hej hej!

Brukar vanligtvis blanda alkohol och diazepam och det ger ett fint rus tycker jag.

Men ikväll tänkte jag blanda xanor, pilsner och röka några holkar. Vet förvisso att det inte är nån fara men vill gärna höra det från någon mer erfaren.
Citera
2011-08-13, 18:28
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wimze
Hej hej!

Brukar vanligtvis blanda alkohol och diazepam och det ger ett fint rus tycker jag.

Men ikväll tänkte jag blanda xanor, pilsner och röka några holkar. Vet förvisso att det inte är nån fara men vill gärna höra det från någon mer erfaren.

Om du är van med at bland bensodiasepiner och alkohol så borde det inte vara några problem. Då vet du att man får ta det försiktigt med både alkoholen och benson för dom boostar varandra så att säga. Tänk också på att xanor är bra mycket mer potent än diazepam och risken för minnesluckor samt att man gör något man verkligen kommer ångra är stor. Så ta det försiktigt!!
Citera
2011-08-13, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Om du är van med at bland bensodiasepiner och alkohol så borde det inte vara några problem. Då vet du att man får ta det försiktigt med både alkoholen och benson för dom boostar varandra så att säga. Tänk också på att xanor är bra mycket mer potent än diazepam och risken för minnesluckor samt att man gör något man verkligen kommer ångra är stor. Så ta det försiktigt!!
Tack för svaret.

För säkerhets skull så köpte jag 3,5or.
Citera
2011-08-13, 22:46
Medlem
Jag hade nog en rätt så trevlig kväll. Såg två filmer med polare, lagade mat och snackade en massa skit. Men jag vet inte hur maten smakade, inte hur filmen slutade och inte vad vi pratade om.
Etzio är nog inget för mig, om inte syftet är ångestlindring eller sömnproblem...
Citera
2011-08-14, 18:14
Bannlyst
kan man blanda lagliga droger med illegala? om man åker dit, hur fan ska då gå att bevisa om det var de lagliga eller illegala drogerna man blev påverkad av?
för det är ju förfan lagligt att bli påverkad av lagliga droger.
och att bli påverkad genom placebo.

kan man blanda dextrosol i energidricka? eller sockerdricka och energidricka?
då blir man drogad med socker-rus och det är lagligt för sockerdricka räknas fan inte som en drog.
funkar det? någon som vet?
Citera
2011-08-14, 18:34
Medlem
redbullcolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meitene
kan man blanda lagliga droger med illegala? om man åker dit, hur fan ska då gå att bevisa om det var de lagliga eller illegala drogerna man blev påverkad av?
för det är ju förfan lagligt att bli påverkad av lagliga droger.
och att bli påverkad genom placebo.

kan man blanda dextrosol i energidricka? eller sockerdricka och energidricka?
då blir man drogad med socker-rus och det är lagligt för sockerdricka räknas fan inte som en drog.
funkar det? någon som vet?
Tror du kan lista ut svaret själv.... dextro + energidricka

Är det inte 18års gräns för typ redbull mm nu?
Citera
2011-08-14, 18:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av redbullcola
Tror du kan lista ut svaret själv.... dextro + energidricka

Är det inte 18års gräns för typ redbull mm nu?

men jag är förfan nitton! annars hade jag fan köpt redbull ändå. eller stulit det.
Citera
2011-08-14, 18:51
Medlem
redbullcolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meitene
men jag är förfan nitton! annars hade jag fan köpt redbull ändå. eller stulit det.
Då kan väl lista ut ut svaret eller......... Är socker narkotikaklassat? Är dextro?

Kombinera= svar på din fråga för FAN
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in