2012-11-19, 21:09
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Låter som en skön blandning, men du kommer trippa satan. Se till att ha lite trippdödare ifall det blir för mycket
Jag tackar för ditt svar men det var inte riktigt det som jag sökte.
Åsyftar du bensodiazepiner med trippdödare?

Någon provat kombon? Hade varit himla intressant, lite som en improviserad form av hippieflip.
Citera
2012-11-24, 13:30
Medlem
Lenny Xs avatar
Jag ser längre bak i tråden att samma typ av fråga är ställd men hittar inget svar.
Jag undrar alltså om det är safe om jag tar lite subutex idag efter ett oxycontin-race igår (sammanlagt 120mg, krossat-oralt)

Tacksam för svar/ Lenny
Citera
2012-11-24, 13:37
Bannlyst
tog 20mg valium 300mg lyrica okänd mängd röka men det är nåt bra gräs iallafall riktigt tryck i det

till poängen vallar och lyrica är en bra kombo om du vill ligga i soffan och göra absolut ingenting bara enjoy

är extremt trött just nu
Citera
2012-11-24, 18:16
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaggy2dope
tog 20mg valium 300mg lyrica okänd mängd röka men det är nåt bra gräs iallafall riktigt tryck i det

till poängen vallar och lyrica är en bra kombo om du vill ligga i soffan och göra absolut ingenting bara enjoy

är extremt trött just nu

Lyrica boostar i princip alla droger speciellt alkohol o benso.
Citera
2012-11-24, 20:42
Medlem
E.W.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lenny X
Jag ser längre bak i tråden att samma typ av fråga är ställd men hittar inget svar.
Jag undrar alltså om det är safe om jag tar lite subutex idag efter ett oxycontin-race igår (sammanlagt 120mg, krossat-oralt)

Tacksam för svar/ Lenny

Från FASS:

Subutex kan orsaka opioidabstinenssymptom om den administreras till en missbrukande patient mindre än 4 timmar efter senaste användningen av missbruksmedlet.

Dom säger mindre än 4 timmar. Men det bör ju bero på vilken opioid man använt. Har det gått ett helt dygn bör det vara safe.
Senast redigerad av E.W. 2012-11-24 kl. 20:53.
Citera
2012-12-01, 18:22
Medlem
Lenny Xs avatar
Tjena nytt problem

Dag 1. Lyrica + valium
Dag 2. Subutex (mindre mängd)

Okej????
Citera
2012-12-01, 19:46
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Tjena nytt problem

Dag 1. Lyrica + valium

Okej????
Ja.
Citera
2012-12-02, 18:05
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Tjena nytt problem

Dag 1. Lyrica + valium

Okej????

Lyrica är bra på det sättet att det krävs mindre mängder sub för att bli påverkad eftersom det boostar sub så pass mkt.
Citera
2012-12-07, 12:05
Medlem
Bongmons avatar
Har 2 solarislappar på 500ug vardera i mig.. Eftersom jag är bakbensad finns chans att de inte ger något.

Så, om de inte skulle ge nått, eller inte ger tillräckligt är det då säkert att dra sub? 1-2mg typ.
Citera
2012-12-07, 14:34
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Har 2 solarislappar på 500ug vardera i mig.. Eftersom jag är bakbensad finns chans att de inte ger något.

Så, om de inte skulle ge nått, eller inte ger tillräckligt är det då säkert att dra sub? 1-2mg typ.

BUMP!
Citera
2012-12-07, 14:50
Medlem
Jag har nog aldrig någonsin mått så bra som på 25i 2mg samt ett par mg sub.
Citera
2012-12-07, 23:00
Medlem
Linkoshs avatar
Har ätit 500ml tradolan och har citadon, sobril Hemma jag har även tagit en Alvedon för ca 2timmar sen. Jag skulle vilja veta om jag kan blanda det här tabletterna med varandra eller vad finns det för risker. har sökt hela kvällen och hittar bara svar jag "tror inte det är någon fara" eller "Det är jätte farlig har jag hört" så jag skulle uppskatta seriösa svar från folk som vet vad de pratar om eller har egen erfarenhet. Gärna ett snabbt svar då vi har "mys kväll och effekten börjar avta

Tack på förhand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in