Citat:
Ursprungligen postat av CollapsedVein
Det är klart att jag vet det, jag skrev ju faktist att det äter upp kroppen inifrån.. men som sagt, det var inte det jag sa, utan att benso faktist kan göra sådana skador så att du får amputera bort tex fingrar, vilket inte subutex ofitrerat är kapabel till, du ser till och med stor skildnad på punkornas storlek om du slår en miss tex i handen, är det med sub blir det en lite bula och visst, det gör ont. Benso därimot så får du en stor hård jävla bula som gör svinont och den går fan inte bort i första taget som du kanske kan massera ut en lite subutex bula. Jag är fullt medveten vad jag gör och vilka skador det ger, men fortfarande så står jag fasst vid att inte hålla på med skit sub i hela mitt liv, och inte behöva byta ut mina hjärtklaffar vilket är det största hotet. Är du ens en missbrukare? jag känner inte igen knarkar attityden hos dig mannen, och jag lovar dig att du skulle slå i dig en av mina ofiltrarade lösningar om du kom krypandes så pass dålig som man kan bli. Idioti...

Ja, jag är missbrukare. Jag injicerar själv sub, varvar det med varor. Har aldrig injicerat benso, så jag vet inte hur pass farligt/smärtsamt det är att råka skjuta utanför. Visst, jag vet precis hur det är, och jag har skjutit i mig ofiltrerad sub många gånger. När man är jävligt dålig, spyr och orkar knappt röra sig, när varje steg känns som en övermänsklig ansträngning, och man bara vill få ett slut på det... ens kran har inget, och man har ringt alla i sin telefonbok, står vid Plattan i flera timmar, och till slut får tag på en halv sub som man betalar 150 kr för, då är det klart att man springer till närmaste toalett och bara vill få i sig en bit så fort som möjligt - då filtrerar man inte, det gör ingen i den situationen. Men när jag har möjlighet och inte har så jävla bråttom, då filtrerar jag alltid.
Men jo, jag vet hur det är, absolut. Jag ber om ursäkt för mitt tidigare inlägg, jag var alldeles för hård mot dig.