2011-05-26, 20:53
Medlem
darkseverins avatar
benso o alkohol kan göra en ganska galen under ruset och man kommer inte ihåg mycket. men fysiska skador är inget att oroa sig över. mer skammen efteråt
ursäkta dåligt skrivet, påverkad...
Citera
2011-05-26, 21:15
Medlem
Tack för svaren!

Då drar jag igång ett öl-race.
Citera
2011-05-26, 21:31
Medlem
Moments avatar
Jag blir personligen blir enbart "galen" under roppar/alkohol eller bara för mycket alkohol alla andra pix klarar jag mig konstigt nog väldigt bra på . Åtminstonde undviker jag extrema grejjor som att bli aggresiv och springa runt naken osv
Citera
2011-05-26, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wimze
Tack för svaren!

Då drar jag igång ett öl-race.

Fast öl-race är nog inte att rekommendera.
Citera
2011-05-27, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaskeradMannen
Fast öl-race är nog inte att rekommendera.

Känner mig hyfsat stabil fortfarande iaf.
Citera
2011-05-27, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wimze
Känner mig hyfsat stabil fortfarande iaf.
do får se imårgån vad som hender
Citera
2011-05-27, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaskeradMannen
do får se imårgån vad som hender
Vad menar du? Kommer jag få århundradets baksmälla eller vad?
Citera
2011-05-27, 11:50
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huvudpund
Det låter som en bra kombination som du beskrev! Kommer nog att köra den, lät riktig bra i mina ögon!
Återkommer med en tripprapport om ork och minne finns kvar !
Ja gör det gärna. Har själv gjort liknande kombos om än olikt. Berätta hur det girck
Mvh
Citera
2011-05-28, 03:03
Medlem
MDMA(kristaller, absolut inget annat i)+tramadol? Risker? Hur känns ruset om någon prövat?
Citera
2011-05-28, 08:36
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyBystrom
MDMA(kristaller, absolut inget annat i)+tramadol? Risker? Hur känns ruset om någon prövat?
Tror inte så många har testat det, tramadol kan nog dämpa det underbara mdmaruset så pass att det blir ett samanlagt sämre rus, eller så tar mdma't över ruset helt och trammen märks inte.

I fallet sub/mdma och morfin/mdma förstör det dock mdmaruset anser jag (dock käkade jag knappar och inte kristaller).
Citera
2011-05-28, 09:42
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyBystrom
Vet en som kombinerade Mephedrone och tramadol och det slutade i allvarliga kramper(livshotande).. Så man kan ju tänka sig att liknande skulle kunna hända på MDMA. Generellt ska man inte blanda tram med uppåtsaker.

Mvh
Senast redigerad av Psychorama 2011-05-28 kl. 09:51.
Citera
2011-05-28, 18:07
Medlem
mqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CollapsedVein
Det är klart att jag vet det, jag skrev ju faktist att det äter upp kroppen inifrån.. men som sagt, det var inte det jag sa, utan att benso faktist kan göra sådana skador så att du får amputera bort tex fingrar, vilket inte subutex ofitrerat är kapabel till, du ser till och med stor skildnad på punkornas storlek om du slår en miss tex i handen, är det med sub blir det en lite bula och visst, det gör ont. Benso därimot så får du en stor hård jävla bula som gör svinont och den går fan inte bort i första taget som du kanske kan massera ut en lite subutex bula. Jag är fullt medveten vad jag gör och vilka skador det ger, men fortfarande så står jag fasst vid att inte hålla på med skit sub i hela mitt liv, och inte behöva byta ut mina hjärtklaffar vilket är det största hotet. Är du ens en missbrukare? jag känner inte igen knarkar attityden hos dig mannen, och jag lovar dig att du skulle slå i dig en av mina ofiltrarade lösningar om du kom krypandes så pass dålig som man kan bli. Idioti...

Ja, jag är missbrukare. Jag injicerar själv sub, varvar det med varor. Har aldrig injicerat benso, så jag vet inte hur pass farligt/smärtsamt det är att råka skjuta utanför. Visst, jag vet precis hur det är, och jag har skjutit i mig ofiltrerad sub många gånger. När man är jävligt dålig, spyr och orkar knappt röra sig, när varje steg känns som en övermänsklig ansträngning, och man bara vill få ett slut på det... ens kran har inget, och man har ringt alla i sin telefonbok, står vid Plattan i flera timmar, och till slut får tag på en halv sub som man betalar 150 kr för, då är det klart att man springer till närmaste toalett och bara vill få i sig en bit så fort som möjligt - då filtrerar man inte, det gör ingen i den situationen. Men när jag har möjlighet och inte har så jävla bråttom, då filtrerar jag alltid.

Men jo, jag vet hur det är, absolut. Jag ber om ursäkt för mitt tidigare inlägg, jag var alldeles för hård mot dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in