2023-10-08, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snushus
Om man smäller i sig 80mg oxy tidigt på morgonen typ kl 7, man känner knappt av det (hög tolerans)
Sen på kvällen kl 18 och framåt drar man en halv gubbe ladd och dricker.
Problem?? Frågar åt en kompis

EDIT: 600mg lyrica intogs tydligen på morgonen vid 7 med

UPDATE: Hann inte få något svar, men körde på och mådde som en kung hela kvällen.
Citera
2023-10-08, 18:10
Medlem
BlitzDaddys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snushus
Om man smäller i sig 80mg oxy tidigt på morgonen typ kl 7, man känner knappt av det (hög tolerans)
Sen på kvällen kl 18 och framåt drar man en halv gubbe ladd och dricker.
Problem?? Frågar åt en kompis

EDIT: 600mg lyrica intogs tydligen på morgonen vid 7 med
Du kan dricka/ladda med samma riskprofil, Lyrica kan antingen göra laddet slätare eller potentiera din fylla det är oklart hur länge du känner Lyrica. Skulle inte dricka eller ladda för hårt tills du känner om allt är som vanligt. Oxy imorse är fine men återdoserar du så ökar risken markant om du dricker dig berusad.
Citera
2023-10-08, 18:16
Medlem
BlitzDaddys avatar
Jag kommer att använda heroin IV utan våg det skulle hjälpa att få ett grepp om hur en bra startdos ser ut. Kommer även äta CB och ta Iktorivil. Försöker att hålla Ikto på 6-12mg intervallet och jag har tolerans just nu (60mg intag har skett etc.)
Citera
2023-10-08, 21:48
Medlem
Suboxone och lyrica

Om jag tagit cirka 1500 mg lyrica för några timmar sen kan jag ta en suboxone 2 mg då? Eller kan jag ta två till o med?
Citera
2023-10-08, 23:16
Medlem
BlitzDaddys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trejzeps
Om jag tagit cirka 1500 mg lyrica för några timmar sen kan jag ta en suboxone 2 mg då? Eller kan jag ta två till o med?
Hög dos Lyrica du har redan känt om du blir alltför förvirrad eller klarar det. Bör boosta vilken mängd Sub du än vill ta.
Citera
2023-10-10, 00:04
Medlem
trueforgoods avatar
Vill höja ett varningens finger för att blanda Kratom med stimulanter. Tog ca 2 tsk Kratom på kvällen då jag fortfarande hade Attentin aktivt i mig och drabbades av andningssvårigheter, ont i bröstet, svettningar och extremt hög puls. Borde ringt 112 men lyckades hålla mig lugn och det gick över på 1 timme ungefär.

Kastade resten av mitt Kratom efter det och avslutade därmed mitt beroende, så det var ju bra i alla fall (detta var ca 1,5 månad sedan).

Som sagt, varning.
Citera
2023-10-13, 18:54
Medlem
Är tillbaka igen med nästan liknande fråga som sist. Men ställer denna fråga då jag vet att oxy + ladd = speedball och det ska va en ganska ohälsosam kombo.

Men caset är följande:

- Ca 40-50mg oxy kl 10:00 + 600mg lyrica
- Klockan 14:00 smällt i sig 600mg lyrica till
- Kl 18:00 (och framåt) blir 0,6g kola och en flaska rödtjut.

Är detta lugnt? Man vågar sova när man kan?
Tänker en hel del oxy bör vara borta vid 18 och där är hög tolerans på både de och lyrica.
Citera
2023-10-17, 06:06
Medlem
Yahnoovass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Ingen fara att blanda, men lite slöseri på laddet då dels själva ruset är rätt kort och det blir ju ännu kortare med hjälp av benso. Förstår dock TS problem, men känner han sig nojig så är det kanske bäst att avstå från kokainet.

Slöseri och slöseri… det beror på mängden Xanor skulle jag påstå. 1-2 mg Xanor + ladd, kan va riktigt nice då man slipper bli så jävla stissig och går ändå bete sig framför en snut. T.ex….

Men ja, tycker också xanor gör ladd kicken inte är lika stark. Det är mer balanserat. Men visst får du kicken. Men inte samma woaw rush .

För många Xanor , förstör ladd rushen .. verkligen inte samma kick. Och man måste fylla på oftare .. men du blir ju lätt laddad.
Käkat 4 mg Xanor + drar ladd nu. Trodde inte jag skulle få tag i mer ladd inatt. Det var sent. Skulle släcka med Xanor . Sen skriver kranen.. typiskt. Klart jag blev nyfiken.
Citera
2023-10-17, 14:56
Bannlyst
Nån som provat fluetizolam med kratom?
Citera
2023-10-18, 11:52
Medlem
GHB och kratom? Härlig kombo? Vad händer?

Vet inte riktigt vart tråden platsar men har för mig att kratom är någon form av opiat?
Ja som titlen lyder, funkar det att kombinera dessa två? Ja för det första är det någon farlig kombination, för det andra vad är effekterna? Är ute efter att vara väldigt avslappnad och må toppen, gärna lite mysig också samtidigt som jag inte vill kunna mig eller iaf vara begränsad.

Eller om ni har något annat förslag på kombo som kan ge dessa effekter! Målet är att vara halvt medvetslös eller fysiskt helt/delvis paralyserad men må toppen och slappna av!
Senast redigerad av vemfanesommig 2023-10-18 kl. 11:55.
Citera
2023-10-19, 13:16
Medlem
Extremeflys avatar
Va tror ni? Har tagit 1 100mg tapentadol vid 11 idag. Den har halveringstid 4 timmar.

Är de lugnt att ta vanlig tramadol runt 15 då?
Citera
2023-10-20, 19:06
Medlem
Kan jag ta tram?

Jag har ett tramberoende sen några år tillbaka. Jag ligger upp mot 2000 mg/dag. Behöver minst 1000mg för att kunna ”klara dagen”. Startar alltid dagen med 3-4 st 200mg. Som jag sen fyller på med 2-400 mg några gånger under dagen.

Så till frågan..
igår tog jag mina sista 900 mg runt lunch. Sen var jag tom och det är torrt här. Jag har hört att man kan ta lyrica för att slippa ATn. Skaffade detta och tog en 300mg igårkväll (runt kl 20) jag var trött redan innan men blev inte piggare direkt av den. Gick och la mig och somna vid 00 cirka. Sov till 13 och var Såå svårt att gå upp… tog en till 300mg lyr för tänkte jag skulle piggna till. Blev väl lite piggare efter 3x redbull. Men inte så att jag orkar göra några sysslor mer än jag verkligen måste…

Fick nu info att tram kommit in och har möjlighet att köpa det nu ikväll (kanske runt kl 20). Vågar jag ta? Tänkte isåfall en låg dos kanske 400 mg att börja med? För att sen se hur jag mår… vad tror ni? Kan det va farligt att jag tar tram nu? Är 24h sen första 300 mg lyr och kanske 7-8h sen sista 300 mg.

Skall tillägga att det är första gången jag tar lyrica. Tagit gabapentin ett par veckor för några år sedan och det slutade med att jag blandade gaba och tram en liten stund. Men sen har jag bara tagit tram.

Snälla säg att jag kan ta lite tram så jag orkar resa mig ur soffan mer ikväll… 🥹
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in