2011-05-25, 00:42
Medlem
Har du nåt annat tips på nån grym blndning till xanor hämtade ut 100st 1mg på recept idag och ska njuta lite. Tycker man har prövat det mesta men har du nån favorit förutm sub eller metadon.
Citera
2011-05-25, 01:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lester79
Har du nåt annat tips på nån grym blndning till xanor hämtade ut 100st 1mg på recept idag och ska njuta lite. Tycker man har prövat det mesta men har du nån favorit förutm sub eller metadon.
Jajjamen! finns massor att välja mellan! Du kan kombinera xanor med nästan vad som helst och du fördubblar nästan effekten av allt! men var försiktigt så att du inte tar för mycket, din vanliga fix heroin tex kan vara den sista fixen du tar men jag rekomenderar att ta Xanor först, vänta en halvtimma till en timma sen tar du tex Oxycontin, Dolicontin, Temagesic, subutex, metadon, kodein, tramadol, heroin you name it! xanor är grymt bra för att få framförallt en sjystare och mer intensiv skjus så det är bara att köra på och må bra =) Men tänk på att inte ta för mycket pga att det finns en stor risk att ta en överdos. Peace
Citera
2011-05-25, 09:15
Medlem
mqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CollapsedVein
Låter bra, okej jag lovar, jag ska försöka filtrera Nejdå, jag blandar det med subutex, kan inte tänka mig att det skulle vara något farligt med det. Subutexen kommer jag aldrig filtrerar det är bara onödigt, benso kan dock ruttna armen vid en eventuel punka så man ska vara lite försiktigt, senast svullnade hela armjäveln upp i fan en vecka. tack för klartecken.

Men herregud. Subutex är väldigt farligt att injicera ofiltrerat, bara för att du inte direkt ser skadorna, betyder det inte att det är ofarligt! Hur tänker du egentligen?! Ignorans som denna kan allvarligt skada din hälsa.
Citera
2011-05-25, 14:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mqa
Men herregud. Subutex är väldigt farligt att injicera ofiltrerat, bara för att du inte direkt ser skadorna, betyder det inte att det är ofarligt! Hur tänker du egentligen?! Ignorans som denna kan allvarligt skada din hälsa.

Det är klart att jag vet det, jag skrev ju faktist att det äter upp kroppen inifrån.. men som sagt, det var inte det jag sa, utan att benso faktist kan göra sådana skador så att du får amputera bort tex fingrar, vilket inte subutex ofitrerat är kapabel till, du ser till och med stor skildnad på punkornas storlek om du slår en miss tex i handen, är det med sub blir det en lite bula och visst, det gör ont. Benso därimot så får du en stor hård jävla bula som gör svinont och den går fan inte bort i första taget som du kanske kan massera ut en lite subutex bula. Jag är fullt medveten vad jag gör och vilka skador det ger, men fortfarande så står jag fasst vid att inte hålla på med skit sub i hela mitt liv, och inte behöva byta ut mina hjärtklaffar vilket är det största hotet. Är du ens en missbrukare? jag känner inte igen knarkar attityden hos dig mannen, och jag lovar dig att du skulle slå i dig en av mina ofiltrarade lösningar om du kom krypandes så pass dålig som man kan bli. Idioti...
Citera
2011-05-25, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CollapsedVein
Det är klart att jag vet det, jag skrev ju faktist att det äter upp kroppen inifrån.. men som sagt, det var inte det jag sa, utan att benso faktist kan göra sådana skador så att du får amputera bort tex fingrar, vilket inte subutex ofitrerat är kapabel till, du ser till och med stor skildnad på punkornas storlek om du slår en miss tex i handen, är det med sub blir det en lite bula och visst, det gör ont. Benso därimot så får du en stor hård jävla bula som gör svinont och den går fan inte bort i första taget som du kanske kan massera ut en lite subutex bula. Jag är fullt medveten vad jag gör och vilka skador det ger, men fortfarande så står jag fasst vid att inte hålla på med skit sub i hela mitt liv, och inte behöva byta ut mina hjärtklaffar vilket är det största hotet. Är du ens en missbrukare? jag känner inte igen knarkar attityden hos dig mannen, och jag lovar dig att du skulle slå i dig en av mina ofiltrarade lösningar om du kom krypandes så pass dålig som man kan bli. Idioti...
Verkar ju ganska nyttigt. http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?p=7675691&highlight=subutex#post767 5691
Citera
2011-05-25, 15:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DcJack
Verkar ju ganska nyttigt. http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?p=7675691&highlight=subutex#post767 5691

Länken verkar vara trasig, kolla om du kan hitta en annan länk..
Citera
2011-05-26, 00:53
Medlem
huvudpunds avatar
Kombinationer

Hejsan alla glada flashbackare, ska till en kompis på fredag eftersom han fyller år och tänkte överraska honom med div substanser. Undrar vad som går att blanda samt om ni har några tips? Så här tänkte jag lägga upp kvällen.

Droger som har inhandlats

Centralstimulanter

1g Ethylone

1g 4-MeMABP

500mg 4-mec

100 concerta 56mg'are

100 ritalina 10mg'are
.................................

Opiater

1,6g Tramdol

5st 10mg oxynorm

.................................

Annat

10st 225mg lyrica

5stycken stark öl

Tänkte om man börjar kvällen med div centralstimulanter och öl innan utgång. Obs det ska inte drickas öl på krogen. Tänkte så man kan pilla opiaterna på kvällen utan allt förhög alkoholhalt i kroppen. Sen som avslut på kvällen tänkte jag en blanding mellan tramadol,oxy och lyrica. Låter detta som en bra blanding eller finns det någonting som kan gå snett? Vi båda är väldigt drogvana personer som har testat nästan allting i drogväg förrutom att iv'a, sen har båda inte testat horse. Men i stort sett det mesta i drogväg. Men eftersom det har varit ett uppehåll från allting och tolleransen är lika med 0. Så tänkte jag skriva ett inlägg och kolla med er om kombinationen jag skrev kan vara ''dödsfarlig''. Tackar och bockar i förväg.

Ps. Förlåt för stavfel och diverse dysleksi stavning men har inte tillräckligt med ork att byr mig för tillfället får redigera det imorn.
Tänkte att man börjar
Citera
2011-05-26, 11:23
Medlem
Psychoramas avatar
Om ni är två så ta detta var och en:
Börja med att svepa 2 öl tillsammans med 450-650mg lyrica samt snorta ca 60-80mg ritalin/concerta.
Drick en eller två till bärs efter detta. Låt ruset av ritalinet/concertan hålla på i 2-3 timmar därefter bomba 400mg Ethylone. När bomben av Ethylonet slår så bör ritalinet/concertan som du tog tidigare ge det lilla extra speedet som krävs för en E-liknande känsla och lyrican boostar nog även skevheten lite. 2 timmar efter peaken tar du och din polare en sista ethylone lina på 100mg + en 150mg mec lina i samma. Späd ut resten av natten med mec. Drick massa alkohol för att somna på morgonen.
För att mildra AT:en snorta/svälj 25mg oxy + 650mg lyrica. Fyll på efter behov Perfekt partykväll!

Mvh

Edit: blanda inte oxy och tram med alkohol eller centralstims, ta dessa dagen efter. Blanda heller inte tramadol med oxy. Blanda endast Lyrica(om det är nödvändigt) med EN opiod.
Senast redigerad av Psychorama 2011-05-26 kl. 11:27.
Citera
2011-05-26, 13:15
Medlem
huvudpunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Om ni är två så ta detta var och en:
Börja med att svepa 2 öl tillsammans med 450-650mg lyrica samt snorta ca 60-80mg ritalin/concerta.
Drick en eller två till bärs efter detta. Låt ruset av ritalinet/concertan hålla på i 2-3 timmar därefter bomba 400mg Ethylone. När bomben av Ethylonet slår så bör ritalinet/concertan som du tog tidigare ge det lilla extra speedet som krävs för en E-liknande känsla och lyrican boostar nog även skevheten lite. 2 timmar efter peaken tar du och din polare en sista ethylone lina på 100mg + en 150mg mec lina i samma. Späd ut resten av natten med mec. Drick massa alkohol för att somna på morgonen.
För att mildra AT:en snorta/svälj 25mg oxy + 650mg lyrica. Fyll på efter behov Perfekt partykväll!

Mvh

Edit: blanda inte oxy och tram med alkohol eller centralstims, ta dessa dagen efter. Blanda heller inte tramadol med oxy. Blanda endast Lyrica(om det är nödvändigt) med EN opiod.

Det låter som en bra kombination som du beskrev! Kommer nog att köra den, lät riktig bra i mina ögon!
Återkommer med en tripprapport om ork och minne finns kvar !
Citera
2011-05-26, 20:45
Medlem
Tagit 75mg idag. Kan jag dricka öl nu?

Hej!

Som sagt. Har tagit 75mg oxazepam under dagen och nu på kvällskvisten blev jag sugen på några öl.

Kan det vara farligt?
Typ få hjärtklappningar, andningssvårigheter eller liknande?
Citera
2011-05-26, 20:47
Medlem
darkseverins avatar
Det är kolugnt
Blandningen gör nog inte mycket mer än att ruset blir skönare.
Citera
2011-05-26, 20:47
Medlem
Moments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wimze
Hej!

Som sagt. Har tagit 75mg oxazepam under dagen och nu på kvällskvisten blev jag sugen på några öl.

Kan det vara farligt?
Typ få hjärtklappningar, andningssvårigheter eller liknande?

Ganska välkännt att benzo och alkohol är en bra blandning samt att du inte tagit en stor dos så kör på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in