2012-08-28, 02:21
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulldogswe
Går de att mixa ihop tramadol och valium?

Det går bra, men tänk på att dessa droger förstärker varandras effekt, så var försiktig. Sen är en bra regel att komma ihåg om man vill ha ett någorlunda långt liv som narkoman att man ska vara försiktig med blandning av andningsdepressiva droger som opioider (tex Tramadol) och valium (bensodiazepin).

Denna gång är opioiden en svag sådan men äter du en större mängd tramadol blandat med massa vallar så finns risken att dö om man har otur. Så ta det försiktigt och va hellre lite innaför gränsen än utanför.
Citera
2012-08-29, 20:30
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Det går bra, men tänk på att dessa droger förstärker varandras effekt, så var försiktig. Sen är en bra regel att komma ihåg om man vill ha ett någorlunda långt liv som narkoman att man ska vara försiktig med blandning av andningsdepressiva droger som opioider (tex Tramadol) och valium (bensodiazepin).

Denna gång är opioiden en svag sådan men äter du en större mängd tramadol blandat med massa vallar så finns risken att dö om man har otur. Så ta det försiktigt och va hellre lite innaför gränsen än utanför.
Är det samma sak med Iktorivil och tramadol då? Att man ska vara lite försiktig? Har aldrig tagit nån benso men tagit tram några gånger... aldrig doser över 500mg
Senast redigerad av fr3aksh0w 2012-08-29 kl. 20:47.
Citera
2012-08-30, 16:53
Medlem
topsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Jaså? Mina erfarenheter säger precis tvärtom. Hur hälsosamt det är att blanda med SSRI är en annan sak dock, inget jag kan svara på tyvärr. Men jag har alltid fått full effekt när jag trippat då jag åt SSRI.
Alla fungerar olika, det ska man alltid ha i åtanke när det kommer till droger. Men SSRI blockar effekten av psykadeliska droger i regel men med undantag.
Citera
2012-08-31, 00:17
Medlem
RaymondLuxuryYachts avatar
Hur är det att blanda lyrica + stesolid? Det skall intas till en festkväll

Vilka doser rekommenderar ni? Har inte hög tolerans på något av de nämnda "medicinerna".
Citera
2012-08-31, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RaymondLuxuryYacht
Hur är det att blanda lyrica + stesolid? Det skall intas till en festkväll

Vilka doser rekommenderar ni? Har inte hög tolerans på något av de nämnda "medicinerna".

Längesen jag åt någon av de två men 20-30mg stess och 300-400mg lyrica var ganska soft och bör få dig hyfsat skön.
Citera
2012-08-31, 01:24
Medlem
RaymondLuxuryYachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockton.T
Längesen jag åt någon av de två men 20-30mg stess och 300-400mg lyrica var ganska soft och bör få dig hyfsat skön.

Tackar för svaret! Wiee snart helg grabbar !
Citera
2012-09-07, 23:02
Medlem
ondaslynans avatar
har druckit massa coillana och blev sugen på en holk blueberry mist , så frågan lyder: äre någon fara att ta en holk ( kanske dum fråga )
Citera
2012-09-07, 23:52
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ondaslynan
har druckit massa coillana och blev sugen på en holk blueberry mist , så frågan lyder: äre någon fara att ta en holk ( kanske dum fråga )
Ingen fråga är för dum (Finns bara risk för dåliga svar) hehe, nej men.

Din blandning går fint. Har själv blandat SC med te.x kratom, tram osv och det är inga problem.

Kör på och trevlig helg!
Citera
2012-09-09, 00:34
Medlem
simpglajds avatar
Hejhopp!

Har tagit ca 230mg mdai, 50mg ethyl och nu funderar vi på att ta några etizar för att sova. Min pojkvän säger att det är lugnt, är tveksam dock. Nån som har provat denna kombi??

/tveksam flickvän
Citera
2012-09-09, 02:43
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simpglajd
Hejhopp!

Har tagit ca 230mg mdai, 50mg ethyl och nu funderar vi på att ta några etizar för att sova. Min pojkvän säger att det är lugnt, är tveksam dock. Nån som har provat denna kombi??

/tveksam flickvän
Har inte provat, men ser inte varför det skulle vara farligt.
Citera
2012-09-13, 21:41
Medlem
Ovcharkas avatar
Lyrica + Xanor Depot + Voxra + Ketamin = ?

Tre första i medicinska doser. Ketamin i rekreationella doser.
Citera
2012-09-13, 23:24
Medlem
spidergoats avatar
Funkar det att blanda 2-cb och toppisar ? De känns som de skulle kunna bli ett spännande äventyr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in