2021-03-21, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sistaordet
Enda som kan vara livshotande är extrem hypertoni. Ketamin håller ditt respirationssystem igång samtidigt som det läker ditt nervsystem i raket fart. Det är Laddet du ska vara uppmärksam med i större mängd.

Ketaminkoma överladdad kan vara ett plågsamt tillstånd.

Var försiktig

Lycka till med forskningen

hur länge bör jag avstå från laddet innan ketaminet?
Har typ dragit en 0.6a bra ladd totalt
Citera
2021-03-21, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dormdasse
hur länge bör jag avstå från laddet innan ketaminet?
Har typ dragit en 0.6a bra ladd totalt

Tog höga doser ketamin igår, är det illa att dra mycket ladd idag då?
Citera
2021-03-21, 22:26
Avslutad
Känn efter kropp och knopp hur mycket hjärnkraft du har kvar efter en dagstur. En psykedeliskt upplevelse kräver brainpower.

kombinationen i sig är inte livsfarlig men, ketamin räddar liv (kan förhindra plötsligt hjärtstopp om du laddat på ett bra tag), ladd konsumerar liv.

Ett gott råd är att komma ner från laddet med ketan imorgon, med stora mängder citronvatten och magnesium tillskott.
Citera
2021-03-21, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sistaordet
Känn efter kropp och knopp hur mycket hjärnkraft du har kvar efter en dagstur. En psykedeliskt upplevelse kräver brainpower.

kombinationen i sig är inte livsfarlig men, ketamin räddar liv (kan förhindra plötsligt hjärtstopp om du laddat på ett bra tag), ladd konsumerar liv.

Ett gott råd är att komma ner från laddet med ketan imorgon, med stora mängder citronvatten och magnesium tillskott.

ahh okej, tacksam för svar!
Citera
2021-03-22, 10:26
Moderator
Morfar-52s avatar
Tråd "Kokain och ketamin" infogad./mod
Citera
2021-03-23, 12:25
Medlem
ZugMaskins avatar
Tagit 100mg ritalin? Kan jag ta 100 mg MDMA?

Tja!

Har lite olika diagnoser och massor av mediciner, har rätt bra koll på interaktioner så jag är inte helt noob. Teoretiskt enligt vad jag googlat så verkar det vara helt ok att ta E men jag undrar även över hur effekten på mdma påverkas. Blir det bättre eller sämre?
Citera
2021-03-23, 15:28
Medlem
Jag kombinerade ganska mycket tjack med MDMA en gång och det blev inget vidare, MDMA-ruset blev kortare och svagare och avtändningen var hemsk. Onödig kombination imo.
Citera
2021-03-24, 08:41
Medlem
Yrkesks avatar
Hur många Imovane är det OK att peta i sig samtidigt som man pangar varor med bra kvalité? Talar här alltså upp strax över 20%

Har ingen som helst tolerans mot vare sig benso eller z-analoger, dock är jag fullfjädrad heroinist.

Citat:
Ursprungligen postat av maaraadona
Jag kombinerade ganska mycket tjack med MDMA en gång och det blev inget vidare, MDMA-ruset blev kortare och svagare och avtändningen var hemsk. Onödig kombination imo.

Sen så är ju risken för serotonergt syndrom rätt så överhängande när man blandar olika cs, inte för o tala om att det säkert är kardiotoxiskt dessutom.
Citera
2021-03-24, 21:23
Medlem
Lyrica, Sertralin, samt även Sertralin subutex? Metylfenidat och Sertralin?
Citera
2021-03-25, 22:48
Medlem
Dopis avatar
zolpidem > morfin
Tydligen livsfarlig kombo, men... Kan jag ta morfin dagen efter? (Tog zolpidem dagen innan)
Citera
2021-03-25, 22:51
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopi
zolpidem > morfin
Tydligen livsfarlig kombo, men... Kan jag ta morfin dagen efter? (Tog zolpidem dagen innan)
Inga som helst problem.
Citera
2021-03-25, 22:55
Medlem
Dopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetlovelydeath
Inga som helst problem.
Tack för snabba svar, "sweetlovelydeath"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera