Du blir mycket mer sänkt med benso i kroppen när du röker. E härligt. O speciellt när du tar stilnoct eller imovane o röker så du blir dum i huvudet o ibland fattar du knappt vad du heter men skitkul har man
Sno inte för många om mor din själv behöver dem btw
Citat:
Ursprungligen postat av tobbesmamma
Sweet då ska jag se till att sno 50 gram stillisar av mamma och blanda detta med lite potent cannabis
Hur är benso rent generellt tillsammans med cb (jag vet att stilnoct inte är benso, utan bara bensoliknande)?
Du blir mycket mer sänkt med benso i kroppen när du röker. E härligt. O speciellt när du tar stilnoct eller imovane o röker så du blir dum i huvudet o ibland fattar du knappt vad du heter men skitkul har man
Sno inte för många om mor din själv behöver dem btw
Hon har trappat ner skitmycket och hennes doktor är riktigt receptkåt. Hon tar 5 mg per kväll och hennes recept räknar med 10 mg. Men jag kanske borde köpa in lite valium istället så slipper jag tatta av henne. Stilnoct är lite av en läskig drog iom att det motiverar en till att ta mer knark. Vanlig benso kanske är bättre.
så, då har jag en fråga, vad kan jag blanda somadril med för att få skön effekt, har xanor, valium, alkohol, kodein och lite nordic blend samt ice bud vilka av dessa gör den ultimata mixen?
så, då har jag en fråga, vad kan jag blanda somadril med för att få skön effekt, har xanor, valium, alkohol, kodein och lite nordic blend samt ice bud vilka av dessa gör den ultimata mixen?
Iom att de senaste som diskuterats i tråden är benso och cb så tycker jag att du ska införskaffa lite cb och skriva en rusrapport
Ok, aldrig tagit soma eller kodein innan. Har kört hårt på vallar o xanor i 2-3 år. druckit ett flertal flaskor med hmm ja den där hostmedicinen som e som e soft (e bensad o full så kåmmer inte ihåg namnet) och varit torsk på tramm för runt 1 år sen efter en operation. Skulle va najs med lite tips på hur mycket jag ska blanda skulle va tacksamt mvh
EDIT: såg hur mycket särskrivning det var,så inget gnäll om ni inte gillar hur jag skriver. men fuck it, ni fattar vad jag menar hoppas jag. måväl
Hur mycket du ska blanda vet ingen då vi inte vet vilken tolerans du har :/ Du säger att du tagit mycket tram o benso så du har ju tolerans. Ta inte allt för mycket bara för du har ju alkoholen med i bilden. Ta 2 somadril, sen valfri dos av kodein o benso iom att du nog vet bäst vad som är bäst för dig iom att jag inte vet din tolerans
Citat:
Ursprungligen postat av HardCore_
Ok, aldrig tagit soma eller kodein innan. Har kört hårt på vallar o xanor i 2-3 år. druckit ett flertal flaskor med hmm ja den där hostmedicinen som e som e soft (e bensad o full så kåmmer inte ihåg namnet) och varit torsk på tramm för runt 1 år sen efter en operation. Skulle va najs med lite tips på hur mycket jag ska blanda skulle va tacksamt mvh
EDIT: såg hur mycket särskrivning det var,så inget gnäll om ni inte gillar hur jag skriver. men fuck it, ni fattar vad jag menar hoppas jag. måväl