2021-03-11, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Har blandat benzo och stimulanter alldeles för mycket. Så är väldigt familjär med blandningen.
Benzon för mig är nästan ett måste när jag tar uppåt. Blir som du beskriver, inte lika stissig. Hjälper mot ATn och håller borta paranoia vid för många dagar vaken.
Tack för svar! Låter fint, vart vaken sen igår, jobbat 8 timmar idag och ska ta sista linan snart. Tagit 6mg alpra och har knappt inte upplevt någon AT alls fram tills nu då jag varken tagit tjack/xanor på ett bra tag, så de blir o ta en sista lina blandat med 2mg alpra och sedan lägga bort tjacket och köra mer o mer xanor, må gött o somna innan 00. perfekt
Citera
2021-03-12, 18:12
Medlem
Hjälp.

Käkade pizza med familjen och drog 2 glas rött vin.
Fick några minuter senare totalt hjärnsläpp och tryckte i mig 2st 500mg Citodontabletter för mitt onda knä.

Dricker aldrig annars. Väger 118kg, fullt frisk i övrigt. Tar citodon ibland oregelbundet för ledvärk.

Vad gör jag nu? Raka vägen till magpump på akuten? Ska jag stoppa fingrarna i halsen? Ska jag lägga mig i soffan och chilla?

Aldrig gjort detta stora misstaget innan och läser man runt på nätet så verkar det som jag förmodligen dör inatt av andningsstop.
Citera
2021-03-12, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoffenajso
Hjälp.

Fick några minuter senare totalt hjärnsläpp och tryckte i mig 2st 500mg Citodontabletter för mitt onda knä.

Dricker aldrig annars. Väger 118kg, fullt frisk i övrigt. Tar citodon ibland oregelbundet för ledvärk.

Vad gör jag nu? Raka vägen till magpump på akuten? Ska jag stoppa fingrarna i halsen? Ska jag lägga mig i soffan och chilla?

Aldrig gjort detta stora misstaget innan och läser man runt på nätet så verkar det som jag förmodligen dör inatt av andningsstop.

2glas vin har gått ur kroppen Innan du går och lägger dig.

Sen är det ju inte alla som dör tvärt av att blanda.

Testa 1177 om du är orolig.
Senast redigerad av Bruz-Lee 2021-03-12 kl. 18:16.
Citera
2021-03-12, 18:18
Medlem
Tack för svar. 1177 går bort p.g.a den långa kön. Därav jag vänder mig hit som en utväg. Känns som det säkerligen sitter fler med liknande erfarenhet eller en del kunskap.
Citera
2021-03-12, 18:45
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Tack för svar. 1177 går bort p.g.a den långa kön. Därav jag vänder mig hit som en utväg. Känns som det säkerligen sitter fler med liknande erfarenhet eller en del kunskap.
Nej, ett par glas vin + ett par Citodon är verkligen ingen fara.
Du kanske blir lite tröttare än annars bara..
Citera
2021-03-12, 18:48
Medlem
pigfaceregulates avatar
Citat:
Hjälp.

Sluta. Opioider + alkohol/benzo gör inte att man stendör bara för att blandningen är dödlig i större mängder. 60mg kodein är ingenting, två glas rödvin är inte heller någonting. Du hade kunnat multiplicera doserna med 5 och ändå vara lugn.
Citera
2021-03-12, 18:49
Medlem
Stort tack för det lugnande svaret. Då kan jag kanske varva ned nu istället. Känner mig ganska avtrubbad men inte mer än så.
Citera
2021-03-12, 22:07
Medlem
Bulkninjas avatar
Citat:
Hjälp.

ööö det finns typ folk som tar 10 tabletter varje dag, som dessutom är alkoholister. Och då är det förmodligen levern som tar störst skada vid långvarigt bruk eftersom den belastas dubbelt av alkohol och paracetamol.

Man kan få andningsförlamning av Distalgesic, Doloxene, Paraflex, Doleron eller liknande som innehåller Dextropropoxifen. Man får det inte av lite kodein och paracetamol.
Citera
2021-03-13, 04:02
Medlem
Någon tjackis eller liknande vaken? Kört lite amfetamin ikväll endast 4 linor den senaste för 6 timmar sedan. Jag kan nu äta xanor 2mg stavar utan att det skall vara farligt eller? planen är väl att somna innan 08 iallafall, har precis tryckt i mig 2 stavar och en 1,5mg stav, vilket var allt som jag hade. Tog dessa 5.5mg under några timmars tid men nu sista timmen tog jag som mest på en gång.
Om detta inte skulle få mig att somna, tror ni då de är lugnt att fortsätta lite lätt med tjacket och sova imorgon kväll istället? Eller kommer ruset vara väldigt annorlunda eftersom ja tagit 5,5mg alprazolam? Om de är en skön mix kör jag nog på de men kommentera gärna om ni vet något som skulle kunna vara farligt etc.
(har inte hög tolerans på xanor)
Citera
2021-03-19, 19:12
Medlem
telepatis avatar
Palexia och metadon? Är det samma som med tramadol, dvs att det inte krockar?
Citera
2021-03-21, 22:05
Medlem
Kokain och ketamin

Har dragit ladd nästan hela dagen idag och tänkte ta min sista lina snart
jag tar alltid stora linor ketamin 150mg-250mg åt gången

hur farlig är denna blandning? har en stor fet lina ketamin som väntar
och går det bra att kholea samtidigt som man är påverkad av ladd?
Citera
2021-03-21, 22:14
Avslutad
Enda som kan vara livshotande är extrem hypertoni. Ketamin håller ditt respirationssystem igång samtidigt som det läker ditt nervsystem i raket fart. Det är Laddet du ska vara uppmärksam med i större mängd.

Ketaminkoma överladdad kan vara ett plågsamt tillstånd.

Var försiktig

Lycka till med forskningen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in