2020-01-02, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AAAfffCCCaaa
Du får i stort sätt* samma effekt

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9659858

*43% med 5mg, alltså lite mindre än hälften av effekten du egentligen hade haft. Halvera det till 2,5 och det är troligtvis någonstans vid 20% eftersom effekten på D2-receptorn ökar med dosen som alla neuroleptika. Så en sån låg dos kommer max vara nån enstaka procent, vilket ej kommer märkas.
Perfekt svalde dom nyss så lär ju märka snart iallafall, tack för info!
Citera
2020-01-03, 23:56
Medlem
mr.aidss avatar
What’s BRAKKIN Flashback?!

Vad tror våra farmakologer här på forumet om denna drogcocktail som jag tänkte försöka mig på ikväll. Som följande:

16:30 - Slutar jobb och slänger direkt i mig en halv 80mg Oxycontin för att komma i mysstämning inför fredagskvällen.

17:00 - Kommer hem efter en arbetsdag för att se att jag har fått post från kranen, 12 st 2mg Alprazolam stavar , najs!

17:30 - Hasch

19:00 - Hasch

21:30 - Slänger i mig andra halvan av Oxyn som jag påbörjat tidigare på dagen. Äter även en mindre måltid.

22:15 - Hasch

23:00 - Maten jag tidigare satte i mig åker nu ur mig men inte genom den kroppsöppning som jag kanske hade hoppats på att den skulle göra. Kort sagt; en liten spya läggs i porslinet men trots det mår jag hur bra som helst. Inget illamående eller så.

23:45 - Nu börjar jag känna mig sugen på att testa en Xanor men har läst och hört att benzo och opiater kan vara en, låt oss säga ”knepig” blandning. Då jag helst vill undvika att dö inatt så hade jag uppskattat svar på om det är en helidiotisk idé att ta 1-2mg Xanor utöver de 80mg oxy jag redan tagit eller om det rent av är en party-mix som rekommenderas?

Bonusfråga: Om jag ej ska blanda Xanor med oxy, vad ska jag då göra för att få en så trevlig förstaupplevelse som möjligt på Alprazolam?

Trevlig helg!
Citera
2020-01-04, 04:19
Medlem
adddicts avatar
Redan dragit i mig men vill bara kolla vad ni tror?
SSRI(Sertralin100mg) Alkohol 7 bira, stillnoct 10mg och cannabis (troligtvis Hasch satia) 2 tunga bloss av ett potent hasch av en oerfaren jävel.
Citera
2020-01-04, 12:26
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.aids
Bonusfråga: Om jag ej ska blanda Xanor med oxy, vad ska jag då göra för att få en så trevlig förstaupplevelse som möjligt på Alprazolam?
första gången jag tog just alprazolam (hade använt diazepam innan) så hade jag rökt en del fint hybridhasch innan jag smälte 2st blåa under tungan och fick en skön känsla av eufori och generellt välmående, så skulle rekommendera den mixen för ett skönt rus som man lätt går och lägger sig på.
Citera
2020-01-05, 11:12
Medlem
Hej!

Har möjlighet till somadril 350mg och har hört att den är väldigt bra boost till subutex men har också hört att den är väldigt farlig att blanda med opi (värre än alkhol, benzo m.m) Någon som vet iaf det stämmer?

Annars har jag hört mkt gott om lyrica ihop med opi, har testat lyrica ngn enstaka gång för sig självt och det var väll okej, men hur är det ihop med subutex? (brukade innan blanda sub, tram och stessolid så har lite tolerans)
Till min fråga vilken av dessa är den "bästa" och "säkraste blandningen"

Mvh
Tacksamm för svar)
Citera
2020-01-05, 16:03
Medlem
PixelPiratens avatar
Tog 3mg Ikto och 2mg Ksalol runt 12 tiden i förmiddags.

Ikväll hade jag tänkt käka tram, kanske runt 3-400mg.
Kan jag fylla på med 2mg ikto till när jag tar trammen eller är det dumt? Har rätt hög bensotolerans och har käkat tram 4 dagar den senaste veckan.

Är mest rädd för andningsdepp om ja skulle somna
Citera
2020-01-05, 18:40
Medlem
Äter för tillfället olanzapin rispedal och litium. Går det att bland med tjack benzo och 3-cmc?
Citera
2020-01-05, 19:45
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Tog 3mg Ikto och 2mg Ksalol runt 12 tiden i förmiddags.

Ikväll hade jag tänkt käka tram, kanske runt 3-400mg.
Kan jag fylla på med 2mg ikto till när jag tar trammen eller är det dumt? Har rätt hög bensotolerans och har käkat tram 4 dagar den senaste veckan.

Är mest rädd för andningsdepp om ja skulle somna
Ingen som har nån input?
Citera
2020-01-05, 19:56
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagga4
Äter för tillfället olanzapin rispedal och litium. Går det att bland med tjack benzo och 3-cmc?
om du tar antipsykotiska så kommer de ta bort stor del av ruset på centralstimulantia, benso kommer nog fortfarande gå bra.
Citera
2020-01-07, 20:56
Medlem
Tjack, ritalin & alkohol??
Citera
2020-01-08, 21:46
Medlem
Hej! Jag undrar om jag kan käka mdma när jag äter intuniv? Tacksam för snabbt svar.
Tack på förhand
Citera
2020-01-08, 22:09
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnusgropeN45
Tjack, ritalin & alkohol??
borde gå bra så länge du inte tar extrema doser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in