2012-04-20, 19:51
Medlem
Denoms avatar
Om jag tagit några mg fenazepam nu under förmiddagen kan jag då få ett rus av lite methylone iv eller kommer det knappt ge något?
Citera
2012-04-20, 20:39
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Om jag tagit några mg fenazepam nu under förmiddagen kan jag då få ett rus av lite methylone iv eller kommer det knappt ge något?
Det kommer garanterat ge effekt i alla fall. När jag haft Diazepam i blodet har Methylone funkat prima ändå. Vet inte vad en bra dos IV är men jag antar att det krävs mindre än när man bombar. Prova 200mg kanske? Annars hade jag sagt 3-400mg bomb om du är CS-van.
Citera
2012-04-20, 20:55
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Det kommer garanterat ge effekt i alla fall. När jag haft Diazepam i blodet har Methylone funkat prima ändå. Vet inte vad en bra dos IV är men jag antar att det krävs mindre än när man bombar. Prova 200mg kanske? Annars hade jag sagt 3-400mg bomb om du är CS-van.
Jo det lär nog slå hyfsat bra ändå, kristallerna löser upp sig fint åtminstone men jag tror jag sparar dem så länge jag kan. En gratispåse kan jag gott smälla i mig ikväll, hinna med att rulla lite grönt också, det är ju ändå 420 idag.

Får se ifall det blir någon sömn sen bara. Har några stilnoct, lite theralen och mer fenazepam men det brukar bara sluta i någon lång minneslucka och att man vaknar upp för att se att allt är slut. Så lite restriktiv måste jag nog vara.
Citera
2012-04-20, 21:14
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Jo det lär nog slå hyfsat bra ändå, kristallerna löser upp sig fint åtminstone men jag tror jag sparar dem så länge jag kan. En gratispåse kan jag gott smälla i mig ikväll, hinna med att rulla lite grönt också, det är ju ändå 420 idag.

Får se ifall det blir någon sömn sen bara. Har några stilnoct, lite theralen och mer fenazepam men det brukar bara sluta i någon lång minneslucka och att man vaknar upp för att se att allt är slut. Så lite restriktiv måste jag nog vara.
Ja knarka lungt! Det lär väl räcka med ett par Stillisar + Theralen för sömnen sen. Mer fenazepam lär vara onödigt då det sitter i så förbannat länge.

Lycka till!
Citera
2012-04-20, 21:16
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Ja knarka lungt! Det lär väl räcka med ett par Stillisar + Theralen för sömnen sen. Mer fenazepam lär vara onödigt då det sitter i så förbannat länge.

Lycka till!
Nu har jag tur som är ledig imorgon men har jobb på söndag, och då vill man i alla fall vara i presentabelt skick.
Citera
2012-04-22, 19:56
Medlem
nanoballes avatar
oxazepam + hur mycket alkohol för att bli lite skön? Även postat i Sobril fanclub tråden.
Citera
2012-04-22, 20:04
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nanoballe
oxazepam + hur mycket alkohol för att bli lite skön? Även postat i Sobril fanclub tråden.

Varför sabba oxy ruset med alkohol? Räcker fullständigt med enbart oxy, alkohol tar bara överhand.
Citera
2012-04-22, 20:12
Medlem
nanoballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Varför sabba oxy ruset med alkohol? Räcker fullständigt med enbart oxy, alkohol tar bara överhand.

Tror att du missförstår mig, inte oxycontin eller något annat morfinpreparat. Snackar om Oxazepam(sobril,oxascand)
Citera
2012-04-22, 20:12
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
ta 50-100mg med lite alkohol så blir du skön Tror Slingshot missuppfattade lite och trodde du menade Oxycontin/Oxynorm. Då ska man inte dricka alkohol till däremot, då det tar bort den sköna effekten av opioder och dessutom farligt.
Citera
2012-04-22, 20:15
Medlem
nanoballes avatar
Tack! Glömde att nämna problemet med att jag endast har 30mg oxazepam kvar. Hur mycket alkohol bör jag dricka?
Citera
2012-04-22, 20:30
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Tack! Glömde att nämna problemet med att jag endast har 30mg oxazepam kvar. Hur mycket alkohol bör jag dricka?
Så mycket du känner för.
Citera
2012-04-24, 23:18
Medlem
Har druckit två öl med en Zopiklon kommer jag somna nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in