2009-08-07, 18:40
Medlem
Vad händer om man tar kokain och efedrin?

Blir man superspeedad?
Citera
2009-08-07, 22:00
Medlem
Ung Hårdrockares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbesmamma
Jag känner på 150 mg tramadol men inte speciellt mycket, stilnocten...

...vid närmare eftertanke kommer jag bli ganska stukad.

Men boostar stilnoct och tramadolet varandra något?

Edit: Är inte så stukad men stilnocten har väl inte tillträtt effekt fullt ut ännu.

Stilnocten tar bort opiodkänslan om du är ovan, kör på en sak i taget ist! 150 mg är inte för lite om du räknar med att bara bli mysig (utan tolerans). Fridens!
Citera
2009-08-08, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ung Hårdrockare
Stilnocten tar bort opiodkänslan om du är ovan, kör på en sak i taget ist! 150 mg är inte för lite om du räknar med att bara bli mysig (utan tolerans). Fridens!

Kan hända, det som hände var att jag blev mysig och la mig ner för att lyssna på musik sen somnade jag. Men varför tar tramadol bort opiodkänslan?
Citera
2009-08-10, 19:55
Medlem
saftad_burks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbesmamma
Kan hända, det som hände var att jag blev mysig och la mig ner för att lyssna på musik sen somnade jag. Men varför tar tramadol bort opiodkänslan?
Han sa väl att Stilnoct tar bort opiodkänslan. Tramadol är ju trots allt en opiod. Då borde den ju kännas som en också!

Stilnoct är inte värt att ta ens. Eftersom man ändå inte uppfattar ruset som ett rus kan man lika gärna ta var sak för sig, så att man får fler rus. Stilnoct kommer aldrig kännas som något annat än stilnoct, så länge man inte blandar det med alkohol. Då känns det som någon genmanipulerad mutantstilnoct med superkrafter...
Citera
2009-08-10, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saftad_burk
Han sa väl att Stilnoct tar bort opiodkänslan. Tramadol är ju trots allt en opiod. Då borde den ju kännas som en också!

Stilnoct är inte värt att ta ens. Eftersom man ändå inte uppfattar ruset som ett rus kan man lika gärna ta var sak för sig, så att man får fler rus. Stilnoct kommer aldrig kännas som något annat än stilnoct, så länge man inte blandar det med alkohol. Då känns det som någon genmanipulerad mutantstilnoct med superkrafter...

Skrev fel...

Mjo men stilnoct ar skoj som fan dock.
Citera
2009-08-17, 21:59
Medlem
Tänkte ha en trevlig kväll idag med några polare innan jag flyttar.
Det vi har till hands är: 100st 2mg Xanor stavar, Stilnoct 10mg, 0.5g tjack var, och en lättöl (som jag tänkte konsumera).
Tips?
Citera
2009-08-17, 22:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Farner
Det vi har till hands är: 100st 2mg Xanor stavar, Stilnoct 10mg, 0.5g tjack var, och en lättöl (som jag tänkte konsumera).
Tips?

Bjud in mig till dina polare?
Senast redigerad av Exogen 2009-08-17 kl. 22:10.
Citera
2009-08-17, 22:32
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Citat:
Tips?
Kör på tjacket och sitt och snacka/spela hela natten, när det börjar avta slänger ni i er varsin stilnoct och varsin Xanor (utgår från att ni inte har tolerans). Är onödigt att blanda uppåt med neråt samtidigt. Det ena kör över det andra.
Citera
2009-08-18, 02:51
Medlem
Juggen-92s avatar
Citat:
Tips?
Hahahahahahaha.

Din lägenhet lär väl knappt vara en lägenhet ifall det där konsumeras samtidigt.
Tar man tjacket så blir det lätt att man rätt snabbt börjar nalla av X2: orna och slutligen Stilnocten.
Börjar man i andra änden så blir det ganska likt.
Lättölen kan man glida runt med för att låtsas vara ett fyllo och få mer social acceptans än ifall man bara var nerknarkad.

För er som inte vet är detta vad som enligt mig beskrivs som pundande och jag tror att frågeställaren egentligen visste hur svaret skulle bli.
Citera
2009-08-18, 10:37
Medlem
Varning! Wall av stora mängder words! (Swenglish intended)

Citat:
Ursprungligen postat av Exogen
Bjud in mig till dina polare?
Har du vägarna förbi Karlskrona idag eller imorgon då det kommer en uppföljare, och har något att dela med dig av så skicka ett PM The more the merrier

Citat:
Ursprungligen postat av Lennie_thief
Kör på tjacket och sitt och snacka/spela hela natten, när det börjar avta slänger ni i er varsin stilnoct och varsin Xanor (utgår från att ni inte har tolerans). Är onödigt att blanda uppåt med neråt samtidigt. Det ena kör över det andra.
Citat:
Ursprungligen postat av Juggen-92
Hahahahahahaha.

Din lägenhet lär väl knappt vara en lägenhet ifall det där konsumeras samtidigt.
Tar man tjacket så blir det lätt att man rätt snabbt börjar nalla av X2: orna och slutligen Stilnocten.
Börjar man i andra änden så blir det ganska likt.
Lättölen kan man glida runt med för att låtsas vara ett fyllo och få mer social acceptans än ifall man bara var nerknarkad.

För er som inte vet är detta vad som enligt mig beskrivs som pundande och jag tror att frågeställaren egentligen visste hur svaret skulle bli.

Tänkte dra två flugor i en smäll genom att sammanfoga era inlägg

För att svara på din sista kommentar så var detta faktiskt lite pundigt gjort, men mår inte dåligt för det då det händer så ytterst sällan. Sen ser jag inget fel på att bruka narkotika när speciella tillfällen ges. Men självklart är det osmart att ta det för ofta, för mycket, och/eller för starka substanser, men vi är alla medvetna om riskerna och håller oss till rimliga gränser. Och för de personer som har något annat än en badanka bakom pannbenet vet att hoppet mellan bruka och missbruka är ganska stort. Har bra självkontroll och disciplin även om jag mår psykiskt dåligt.
Däremot så skäms jag lite för att jag "försvarar" mig för gårdagens skojigheter av en grabb som tror att alla som brukar narkotika är pundare.

Ville ha en trevlig kväll då jag ska flytta på fredag och bjuda mina vänner på en dag vi sent kommer glömma Jag ville även säga ett gott farväl till många goda vänner (tyvärr kunde inte alla dyka upp) som ställt upp för mig under min svåra tid av panikångest, depression och enorm ångest. Så allt var på min bekostnad även om jag är födelsedagsbarnet som fyller år på måndag Ni som har era anteckningsböcker och bläckpennor framme kan skriva ner att jag fyller 21.

Fast hela kalaset var inte så dyrt för min del (och det hölls inte hemma hos mig denna gång), men däremot var jag mer än generös (som vanligt) när jag dela ut mina mediciner. 100st 2mg xanor, 30st 10mg stilnoct kostade mig 50-70:- Det halva grammet tjack stod dock inte jag för.
Totalt var vi fyra personer, varav den fjärde valde att avstå denna gång och höll sig till alkohol. Fast det hon drack var inte direkt lättöl men hon hade lika trevligt som oss 'pundare' som vissa uttrycker det. Sammanlagt konsumerades 10st 2mg Xanor och 6 eller 7 1 mg:are (främst för att boosta lättölen, vi vågade inte ge oss på något starkare), som vi delade någorlunda lika.

Orkar inte skriva hur hela kvällen gick till, men kort och gott så började vi med tjacket och sporadiskt intag av Xanor för att få mer effekt av lättölen och ett skönt lugn. Sen fick alla varsin Stilnoct när det var dags för att somna in.

Flytten var egentligen planerad att inträffa på onsdag, men pga att Statoil missat att bilen var tydligen redan bokad en vecka tidigare så blev det uppskjutet.

Men tack vare uppskjutet så planerar vi att ännu en sista gång känna oss som pundare.
Tänkte därför skriva ett nytt inlägg i denna tråd för att undvika en alldelles för stor wall-of-text som det uppenbarligen redan är, och denna gång har vi lite mer att exprimentera med. Det är endast jag av de som tog narkotikan som är väldigt novis inom detta. Jag själv har inte provat mycket. Håller mig alltid (eller nästan, har överskridit med få mg ett par gånger), oftast mindre dock för att inte skapa för stor tolerans, av Xanoren jag fått ordinerat.

Eloge till er som orkade läsa igenom detta
Citera
2009-08-18, 13:43
Medlem
Juggen-92s avatar
Citat:
För att svara på din sista kommentar så var detta faktiskt lite pundigt gjort, men mår inte dåligt för det då det händer så ytterst sällan. Sen ser jag inget fel på att bruka narkotika när speciella tillfällen ges. Men självklart är det osmart att ta det för ofta, för mycket, och/eller för starka substanser, men vi är alla medvetna om riskerna och håller oss till rimliga gränser. Och för de personer som har något annat än en badanka bakom pannbenet vet att hoppet mellan bruka och missbruka är ganska stort. Har bra självkontroll och disciplin även om jag mår psykiskt dåligt.
Däremot så skäms jag lite för att jag "försvarar" mig för gårdagens skojigheter av en grabb som tror att alla som brukar narkotika är pundare.
Tro mig.
Jag är inte den som tror att alla som tar olagliga substanser är missbrukare/pundare. Det är just den där kombon av stora mängder benzo och tjack som relativt ofta får det att slå slint i folks huvuden så att de börjar punda runt.

Tolkade ditt inlägg fel så jag fick för mig att ni skulle äta 100st Xanor var och blev rätt säker på att du bara skämtade. Xanor är trots allt den Bensodiazepin som oftare får det att gå bananas i folks skallar och däribland min egen.
Såg dessutom lättölen som en metafor för någonting starkare.

Grattis på födelsedagen! Du kan få äran att överta "grabb"-titeln då jag passerat 21.

Må väl!
Citera
2009-08-18, 19:40
Bannlyst
Jag har fått tag på Lyrica och tänkte trippa på det imorgon, men frågan är om det är säkert när jag går på 40mg Fluoxetin (SSRI) och 36mg Concerta (ordinerat av läkaren)?

Och isf. hur mycket tycker ni vore lagom? över grammet är förmodligen aktuellt?

MVH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in