Citat:
Ursprungligen postat av Exogen
Bjud in mig till dina polare?

Har du vägarna förbi Karlskrona idag eller imorgon då det kommer en uppföljare, och har något att dela med dig av så skicka ett PM

The more the merrier
Citat:
Ursprungligen postat av Lennie_thief
Kör på tjacket och sitt och snacka/spela hela natten, när det börjar avta slänger ni i er varsin stilnoct och varsin Xanor (utgår från att ni inte har tolerans). Är onödigt att blanda uppåt med neråt samtidigt. Det ena kör över det andra.
Citat:
Ursprungligen postat av Juggen-92
Hahahahahahaha.
Din lägenhet lär väl knappt vara en lägenhet ifall det där konsumeras samtidigt.
Tar man tjacket så blir det lätt att man rätt snabbt börjar nalla av X2: orna och slutligen Stilnocten.
Börjar man i andra änden så blir det ganska likt.
Lättölen kan man glida runt med för att låtsas vara ett fyllo och få mer social acceptans än ifall man bara var nerknarkad.
För er som inte vet är detta vad som enligt mig beskrivs som pundande och jag tror att frågeställaren egentligen visste hur svaret skulle bli.
Tänkte dra två flugor i en smäll genom att sammanfoga era inlägg
För att svara på din sista kommentar så var detta faktiskt lite pundigt gjort, men mår inte dåligt för det då det händer så ytterst sällan. Sen ser jag inget fel på att bruka narkotika när speciella tillfällen ges. Men självklart är det osmart att ta det för ofta, för mycket, och/eller för starka substanser, men vi är alla medvetna om riskerna och håller oss till rimliga gränser. Och för de personer som har något annat än en badanka bakom pannbenet vet att hoppet mellan bruka och missbruka är ganska stort. Har bra självkontroll och disciplin även om jag mår psykiskt dåligt.
Däremot så skäms jag lite för att jag "försvarar" mig för gårdagens skojigheter av en grabb som tror att alla som brukar narkotika är pundare.
Ville ha en trevlig kväll då jag ska flytta på fredag och bjuda mina vänner på en dag vi sent kommer glömma

Jag ville även säga ett gott farväl till många goda vänner (tyvärr kunde inte alla dyka upp) som ställt upp för mig under min svåra tid av panikångest, depression och
enorm ångest. Så allt var på min bekostnad även om jag är födelsedagsbarnet som fyller år på måndag

Ni som har era anteckningsböcker och bläckpennor framme kan skriva ner att jag fyller 21.
Fast hela kalaset var inte så dyrt för min del (och det hölls inte hemma hos mig denna gång), men däremot var jag mer än generös (som vanligt) när jag dela ut mina mediciner. 100st 2mg xanor, 30st 10mg stilnoct kostade mig 50-70:-

Det halva grammet tjack stod dock inte jag för.
Totalt var vi fyra personer, varav den fjärde valde att avstå denna gång och höll sig till alkohol. Fast det hon drack var inte direkt lättöl

men hon hade lika trevligt som oss 'pundare' som vissa uttrycker det. Sammanlagt konsumerades 10st 2mg Xanor och 6 eller 7 1 mg:are (främst för att boosta lättölen, vi vågade inte ge oss på något starkare), som vi delade någorlunda lika.
Orkar inte skriva hur hela kvällen gick till, men kort och gott så började vi med tjacket och sporadiskt intag av Xanor för att få mer effekt av lättölen och ett skönt lugn. Sen fick alla varsin Stilnoct när det var dags för att somna in.
Flytten var egentligen planerad att inträffa på onsdag, men pga att Statoil missat att bilen var tydligen redan bokad en vecka tidigare så blev det uppskjutet.
Men tack vare uppskjutet så planerar vi att ännu en sista gång känna oss som pundare.
Tänkte därför skriva ett nytt inlägg i denna tråd för att undvika en alldelles för stor wall-of-text som det uppenbarligen redan är, och denna gång har vi lite mer att exprimentera med. Det är endast jag av de som tog narkotikan som är väldigt novis inom detta. Jag själv har inte provat mycket. Håller mig alltid (eller nästan, har överskridit med få mg ett par gånger), oftast mindre dock för att inte skapa för stor tolerans, av Xanoren jag fått ordinerat.
Eloge till er som orkade läsa igenom detta