Citat:
Ursprungligen postat av grifter
Jag har beställt hem LSA:
-
http://www.spicenordic.com/info.php?p=Morning_Glory_Seeds_Heavenly_Blue (har beställt 4*10 mg)
Tänkte nog börja med 10-15 mg.
Jag har dev. läkemedel föreskrivet av min läkare och undrar hur jag bör blanda eller inte blanda med ovan.
Jag tar Efexor, Remeron och Lyrica dagligen.
Vid behov har jag Stesolid, Stilnoct och Theralen.
EDIT: sen reseptfria saker såsom alkhohol eller medel mot illamående etc.?
Gram inte milligram, börja hellre med 5-10 g om du är ovan.
Personligen ser jag väldigt skeptiskt på att kombinera serotonerga hallucinogener med antidepressiva mediciner men de substanser du tar upp utgör ingen risk för farlig interaktion, däremot kan effekten av exempelvis LSA dämpas kraftigt av Efexor som är SNRI. När det gäller Remeron så verkar åsikterna gå isär, somliga anser att effekterna blir svagare medan vissa tvärtom menar att de förstärks. Benzodiazepiner kan du använda för att ta udden av en snedtripp, om du ätit stora mängder stesolid strax före intagandet av fröna kommer du inte att få ut lika mycket av trippen. Du bör alltså egentligen hålla upp med det mesta innan du ger dig på trippandet.
Överlag måste jag nog säga att din medicinering tyder på att du nog bör ta det ganska försiktigt med hallucinogener och jag skulle nog helst vilja råda dig till att vänta tills den dag då du inte har lika stort behov av dem, eftersom de mediciner du äter är ganska anti-psykedeliska so to speak.