2020-02-07, 20:30
Medlem
ThirdEyeRapists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r9Q8jRqe3
2mg Klonazepam
2mg Alprazolam
700ml Rom
Det är knappast några monsterdoser benso men hur står det till med din tolerans? Utan tolerans är det där nog för att svänga till det ordentligt både i huvud och fötter, och särskilt ihop med ett helrör rom!
Chanserna för drängfylla, spya och beteendemässigt djävulskap är tämligen höga, skulle jag säga, men knappast farligt (såvida du inte häver i dig hela flaskan inom en halvtimme efter att du svalt flöddret).
Citera
2020-02-08, 04:52
Medlem
r9Q8jRqe3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThirdEyeRapist
Det är knappast några monsterdoser benso men hur står det till med din tolerans? Utan tolerans är det där nog för att svänga till det ordentligt både i huvud och fötter, och särskilt ihop med ett helrör rom!
Chanserna för drängfylla, spya och beteendemässigt djävulskap är tämligen höga, skulle jag säga, men knappast farligt (såvida du inte häver i dig hela flaskan inom en halvtimme efter att du svalt flöddret).

Tack för svar.

Har ett antal mg alprazolam i kroppen och en halv flaska rom (700ml). Hur vore det att snorta lite tjack? Skön combo?
Citera
2020-02-08, 05:22
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r9Q8jRqe3
Tack för svar.

Har ett antal mg alprazolam i kroppen och en halv flaska rom (700ml). Hur vore det att snorta lite tjack? Skön combo?
ganska ok combo, lite tjack till bensofyllan är alltid trevligt.
Citera
2020-02-08, 19:12
Medlem
Fått utskrivet Mirtazapin Orion 15mg som ska tas varje kväll mot sömnbesvär. Dock gillar jag att tjoa lite då & då. Går tjack att blanda med mirta eller kommer de fucka ur då? Och brukar oftast bara bli typ en bomb på 0.2 plus en påfyllning på ca 0.1.
Citera
2020-02-08, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sidewaysfuckz
Fått utskrivet Mirtazapin Orion 15mg som ska tas varje kväll mot sömnbesvär. Dock gillar jag att tjoa lite då & då. Går tjack att blanda med mirta eller kommer de fucka ur då? Och brukar oftast bara bli typ en bomb på 0.2 plus en påfyllning på ca 0.1.

Tror det finns risk för kramp på den blandningen. Osäker dock.
Citera
2020-02-10, 13:09
Medlem
Vet redan svaret på denna fråga men jag vill ha en bekräftelse av en expert.

Diazepam, Alprazolam, Klonazepam, Cannabis kombo, enbart! Absolut ingenting annat what's so ever, inte äns 1 3,5a.

Min fråga: Du kan väl mer eller mindre tippa ner ett ton av denna kombo i utan att dö? (kanske somna ett tag, men men...)

Huvudsakligen kommer inte alla vara igång samtidigt men för hypotesens skull, låt oss föreställa oss att det är fallet (i stora mängder). exempel 20mg alp, 250mg dia, 15mg Klo + en fet jolle.

Tack för seriösa svar!

MVH
Citera
2020-02-11, 15:00
Medlem
ThirdEyeRapists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sidewaysfuckz
Det är ingen fara.
Citera
2020-02-13, 16:16
Bannlyst
Vad tror ni om 0.1-0.15 g Heroin (på folie, tror jag. Inte riktigt bestämt mig än) och 75 mg Ketamin nasalt. Schysst blandning?
Citera
2020-02-13, 16:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Vad tror ni om 0.1-0.15 g Heroin (på folie, tror jag. Inte riktigt bestämt mig än) och 75 mg Ketamin nasalt. Schysst blandning?
Läste nu att doserna ska vara mycket lägre på folie (?) än t.ex nasalt.
Citera
2020-02-15, 13:32
Medlem
Tjenixen, tog 3 xanor runt 2-3 tiden på natten och bara nån timma efteråt tog jag 2 till. Sen när jag vakna tog jag 3 och nån timme efteråt tog jag 2. Planen var ju inte ta så satans mycket benzo.

Planen var att ta suboxone, men tror ni om jag väntar ett par timmar till kl 16-17 och tar lite sub, kan de vara risky eller lugnt?

Sen förstår jag att allt e personligt. Jag 10kg över min längd 185 och är ”väl” tränad. Kosten e fin oxå.

Mvh
Senast redigerad av suroxe 2020-02-15 kl. 13:55.
Citera
2020-02-17, 04:41
Medlem
Sertralin zopiklon och E dubbelfråga

Hej! Fan vad jag skapar trådar.. har sertralin 200mg och theralen utskrivet för oro/ångest. Detta får mig uppåt men har ändå något som alltid är igång. Har ju adhd så de väl det i samband med att jag vart stressad under längre tid/ orolig och ångest.
När jag tog zopiklon senast så lugnade allt ner sig och jag kunde funka normalt med tanke på att jag har sug efter droger.. allt bara lugnade ner sig..
Ville ha dubbel dos imovane men får bara en, om detta inte hjälper tillräckligt vad är er förslag på medicin mot just oro ångest?

Fråga 2 : väntar på ett antal E och har läst om serotonin syndrome. Vad händer om man gått på maxdos sertralin typ ett år och ska ta E vad ska man göra?

Tack för ni läste och ha det

Mvh
Citera
2020-02-17, 05:09
Medlem
Varför käkar du Sertralin om du inte blir hjälpt av den?

Släng rävgiftet innan dina hjärnsubstanser blir helt fuckade.

Då slipper du även tänka på Serotinon-syndrom när du ska ta E.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in