2019-09-02, 17:46
Medlem
ThirdEyeRapists avatar
Jag planerar en tripp på Toppslätskivling i morgon. Fram till för 4 dagar sedan åt jag 15 mg Mirtazapin för sömnen varje kväll (har inte varit något problem ö.h.t att klippa den rakt av, för er som undrar). Min fråga är nu: Ligger det någon fara i eller är på något sätt dumt att ta min ordinerade dos efter trippen för att sova på? Bör jag skippa den även då och röka mig till sömns istället?
Citera
2019-09-02, 21:06
Medlem
Existensens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThirdEyeRapist
Jag planerar en tripp på Toppslätskivling i morgon. Fram till för 4 dagar sedan åt jag 15 mg Mirtazapin för sömnen varje kväll (har inte varit något problem ö.h.t att klippa den rakt av, för er som undrar). Min fråga är nu: Ligger det någon fara i eller är på något sätt dumt att ta min ordinerade dos efter trippen för att sova på? Bör jag skippa den även då och röka mig till sömns istället?
Borde vara lungt. Har inte trippat med mirtazapin personligen men jag har hört/läst många säga att den bör stänga av i alla fall en del av trippen, utan någon fara.

Har själv slutat cold turkey på 45mg ganska nyss efter 10-11 månaders bruk. Planerar att ta Ayahuasca snart.

Finns chans att trippen dämpas pytte lite, iaf det visuella.
Citera
2019-09-02, 21:46
Medlem
Existensens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C1rby
Hej Flashbackare!
Tänkte ha en efterlängtad uppesittar natt eller 2 med amfetamin, som väl är min ”drug of choice” o är invand på det.

Saken är den att jag har en hel godispåse med olika tabletter jag sparat några av efter varje tjack-köp och nu är jag nyfiken på vad ni hade tyckt va kul att blanda!

jag vet inte ens om det här är rätt tråd att fråga i, men då jag för en gångs skull är sj hemma o sambon är bortrest, skulle det bara va kul att bli lite skev om möjligt! Släppa allt o bara gå in i div. rus två dar eller tre.
Glad för kombo-förslag om någon har det!! :-D

Huvuddrogen är då:
Nåt gram av mitt vanliga tjack
& ~2 g av nåt nytt brunt tjack (spännande!)

Följande tabletter har jag till godo:
1. Ksalol 1 mg (Xanor)
2. Imovane 7,5 mg
3. Stilnoct 10 mg
4. Tramadol Depot 200 mg
5. Iktoviril (Roche kryss 2r)
6. Metylfenidat (ADHD-med.)
7. Några få Lyrica (aldrig testat!!)
8. Någon Oxascand ja fått av mamma men sparat..
9. Sist men inte minst, burkvis med Lergigan Comp!

(Vet det är många som inte tror på hallisar på Lergigan, men med Efedrin innehållet blir man nästan piggare ju fler man tar o trippar på Lergigan folk skrivit hör på Flashback är förmodligen helt sant. De kan vara riktigt sköna!! Gäller ej för övriga antihistaminer. Men så gjordes ju Lergigan på 50-talet med.

Nån tips på blandning?:-)
Ja hade gärna fått lite hallisar som med Z-analoger/ eller känna nåt nytt bara.
Brukar slinka ned 1 g Xanor och 50-100 mg Tram varje gång ja tar tjack (njae rätt lugnt med kramprisken) så öppen för skitkul förslag!!

:-D

Ohh, nice grejer du har! Lots of potential good mixes. Jag skulle börja med några Methylphenidat, iktrovil och Lyrica. Vet inte hur hårt du gillar att punda eller tycker är skönt men kanske 100-200mg methyl och 300-1200mg lyrica, 2-6mg iktrovil. Sen efter 2h 200mg tramadol och 1-2mg xanor. Om jag var i dina skor dock så hade jag hellre köpt lite tjack en methylphenidat och tagit 0.3-08g rövpanna till lyrican och iktron. Går fint att ta iktron i rövpannan också, slår rätt skönt. Kanske lite tram för the derp, är lungt att blanda det pga iktron. Lycka till bror ^w^'' Lyrica är min favorit, tillsammans med en stimulant och helst iktro. Kan inte ta Methylphenidat utan lyrica eller/och iktro. Käkar elvanse dagligen.

Edit; Såg inte att du hade tjack. Nice. Om jag var du skulle jag ta 0.3g eller så av båda tjackpåsarna. Vet inte om du har tagit rektalt någon gång, är det enda jag kör på när jag tar tjack. Tar man mycket blir man skönt stukad. Likt att skjuta utan att det är direkt farligt! Vet att det låter lite cp men tycker det är bäst ;3 Du kan göra en rövpanna lätt. I värsta fall kan man köra en vanlig flaska. Vill man att det ska slå på ännu mer intensivt kan man blanda dextrosol och koffein i pannan, utöver iktron.
Senast redigerad av Existensen 2019-09-02 kl. 21:50.
Citera
2019-09-02, 22:11
Medlem
ThirdEyeRapists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Existensen
Borde vara lungt. Har inte trippat med mirtazapin personligen men jag har hört/läst många säga att den bör stänga av i alla fall en del av trippen, utan någon fara.

Har själv slutat cold turkey på 45mg ganska nyss efter 10-11 månaders bruk. Planerar att ta Ayahuasca snart.

Finns chans att trippen dämpas pytte lite, iaf det visuella.

Det blev något ändrade planer, så trippen kommer istället ske dagtid därför räcker det med holkarna för att landa och sova på. Ska ge ett försök till hur det artar sig om jag låter bli mirtazapinet fortsättningsvis också tänkte jag. Men tack så mycket för ditt svar!
Citera
2019-09-02, 22:34
Medlem
Existensens avatar
Om man ska blanda stimulanter och tramadol så behöver man ta något muskelavslappnande som jag har förstått det. Tillexempel iktrovil, stesolid eller temesta
Citera
2019-09-04, 11:42
Medlem
Obnoxius1s avatar
Har fått elvanse utskrivet för någon timme sedan och även quetiapin. Kan quetiapin förstöra ruset på elvanse eller förstärka det.?
Kan man flumma på quetiapin?
Citera
2019-09-05, 22:16
Medlem
Valium och ketamin?

Hej är det säkert att blanda 30mg valium med ketamin?
Ketaminet består av både R och S-isomer

går det dra 50mg till 150mg ketamin till 30mg valium?

Mvh
Citera
2019-09-05, 22:18
Medlem
Jag har gjort det och överlevt.

Men inte behöver du väl 30 mg valium? Börja försiktigt med 10 om du aldrig blandat tidigare. Ta inte mer än 80-100 mg Ketamin heller.
Citera
2019-09-05, 22:23
Medlem
Kundalinis avatar
vad är poängen att blanda?
Citera
2019-09-05, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Jag har gjort det och överlevt.

Men inte behöver du väl 30 mg valium? Börja försiktigt med 10 om du aldrig blandat tidigare. Ta inte mer än 80-100 mg Ketamin heller.

Tog 30mg valium vid 18:00 så därför jag undrar om det är ''safe'' tänkte ta ketan runt 12:00
Citera
2019-09-05, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dormdasse
Tog 30mg valium vid 18:00 så därför jag undrar om det är ''safe'' tänkte ta ketan runt 12:00

Menar du 00.00?

Försök hålla dig vaken under tiden du är påverkad av Ketaminet. Då är det hur lugnt som helst.

Är lugnt även ifall du somnar, men för att vara på den säkraste sidan, så var vaken.

Sjukvården blandar ofta Ketamin med Benzo.
Citera
2019-09-05, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
vad är poängen att blanda?

Tog valium vid 18:00 tiden och tänkte ta ketan vid 12:00 så därför jag undrar,
Har kätat Abilify för 9 månader sen och jag blir inte ens påverkad av valium eller ikto förutom att man blir lugn, jag blir inte ens rund under fötterna eller slödrig om jag skulle dra i mig 80mg valium efter 3 månaders uppehåll

Abilify har blockerat nå skit i hjärnan så vissa droger särskilt benso känns mycket mycket mindre än vad det har gjort
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in