2017-03-21, 19:23
Medlem
Byks avatar
Kul att man aldrig får svar i den här tråden........
Citera
2017-03-22, 23:28
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byk
Kan man blanda tapentadol med tramadol?
Känslan säger att det inte borde vara några problem med tanke på att tapentadol är en utveckling av tramadolen.

Precis fått tag på tapentadol, vilket jag är mycket nyfiken på.. någon som provat? Bättre än tramadol?

https://www.drugs.com/drug-interactions/nucynta-with-tramadol-3132-13978-2221-0.html

Finns ökad risk för serotonergt syndrom, vilket är dödligt. Har dock aldrig hört om någon som drabbats av detta, och då har både jag och folk i min omgivning blandat tramadol, MDMA, Amfetamin, Metamfetamin hejvilt, vilket borde vara mer risky än tapentadol + tramadol.

Sedan kanske du ska ta enbart Tapentadol först för att se hur du reagerar om du aldrig tagit det förut..
Citera
2017-03-25, 21:56
Medlem
drack tre av mina doser samtidigt ,( länge sen ) vilket kickade igång ganska bra efter 2-3 h på 130/ 390mg metta sen panga ja en halva kola å sen satt ja bara å njöt efter den första rushen av kolat lugnat sig

fy helvete va bra ja mådde , innan ja kom till min kompis hade ja dragit i men en 35 cl diplomatico å käkat 80 mg stess å 15 mg imovane som ja har utskrivet , känner inte av benzo utan alkohol, men då ja va flödrig men efter fixen, asså den njutningen, fyllan flödret va borta men mettat höjde njutningen nå enormt ja satt i 2h timmar innnan ja sen tog kolan nasalt igen, då ja har så dåliga vener hittar den knappt svårt att få svar som några vet får kokainet dem att dra ihop sig så det blir svårare nästa gång
Citera
2017-03-27, 22:12
Medlem
Har tagit 20mg oxycontin och 10mg stesolid idag. Oxyn kl 13 och stesoliden kl 17. Är det lugnt och ta lite 2 fluoro-ketamin nu?
Citera
2017-03-30, 21:25
Medlem
oggethedoggs avatar
Någon som provat att kombinera substanser av narkotikum med växten Kratom?
Jag prövar just nu 50 mg atarax, 25mg lergigan och 10g bra kvalitékratom ;D
Citera
2017-03-30, 21:30
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemmirc
Det var sju timmar innan jag skulle köra samt 2 cl 30% sprit liksom.. och 2mg alpra som jag helt lagligt får köra bil på. Kratom ger mig bara bättre uppmärksamhet så tror inte det skadade heller.

ps. Bilresan gick jättebra och ingen kom till skada.

Alla har vi gjort våra misstag med alkohol i kroppen, det gäller bara att INTE KÖRA FULL.
Men köra påverkad av kratom är inte olagligt om den påverkade kör bil på ett bra/skarpt sett, annars är man inte körduglig och bör ej framföra fordon.
Jag kör bil på kratom varje dag, och det är inga problem, jag kör bil bättre när jag är på kratom för jag har större fokus på uppgiften, och jag är mer alert allmänt, plus att jag kör alltid lagligt och aldrig vinglar jag.
Kratom FTW!
Citera
2017-03-30, 21:33
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Vänta med benson tills imorgon.

På gränsen, men det är väldigt individuellt, det skulle gå för mig kan jag säga iallafall. Medans kanske någon skulle dö. Så man får experimentera sig "uppåt" för att förstå sina gränser och inse risker med vad man tar för något och blandar.
Citera
2017-03-30, 21:35
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HornyDub
drack tre av mina doser samtidigt ,( länge sen ) vilket kickade igång ganska bra efter 2-3 h på 130/ 390mg metta sen panga ja en halva kola å sen satt ja bara å njöt efter den första rushen av kolat lugnat sig

fy helvete va bra ja mådde , innan ja kom till min kompis hade ja dragit i men en 35 cl diplomatico å käkat 80 mg stess å 15 mg imovane som ja har utskrivet , känner inte av benzo utan alkohol, men då ja va flödrig men efter fixen, asså den njutningen, fyllan flödret va borta men mettat höjde njutningen nå enormt ja satt i 2h timmar innnan ja sen tog kolan nasalt igen, då ja har så dåliga vener hittar den knappt svårt att få svar som några vet får kokainet dem att dra ihop sig så det blir svårare nästa gång

Ja kokain samt amf krymper blodådrer, sluta upp med dessa droger.
Gör dig och dina nära och kära en tjänst. NU. Annars KANSKE det är försent.
Citera
2017-03-30, 22:54
Medlem
Letade men hittade inte, har hittills tagit hittills 5mg ikto, 10mg stess och 1mg xanor, allt detta sen ca 13:00. vågar jag ta 1 eller två xanor till eller kanske en 2mg ikto?

Bör tilläggasa att jag knappt har någon resistens sen tidigare glömde lägga till zyprexa 10mg i de blandningen
Senast redigerad av nackno 2017-03-30 kl. 23:13.
Citera
2017-03-31, 01:14
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
På gränsen, men det är väldigt individuellt, det skulle gå för mig kan jag säga iallafall. Medans kanske någon skulle dö. Så man får experimentera sig "uppåt" för att förstå sina gränser och inse risker med vad man tar för något och blandar.

Precis, så när någon frågar på ett anonymt forum så vill jag ju inte vara den som ger tipset som leder till personens (eventuella) död direkt...

Citat:
Ursprungligen postat av nackno
Letade men hittade inte, har hittills tagit hittills 5mg ikto, 10mg stess och 1mg xanor, allt detta sen ca 13:00. vågar jag ta 1 eller två xanor till eller kanske en 2mg ikto?

Bör tilläggasa att jag knappt har någon resistens sen tidigare glömde lägga till zyprexa 10mg i de blandningen

Nä skit i det, har du ingen tolerans är det ju bara onödigt. Spara dina piller istället.
Citera
2017-03-31, 05:43
Medlem
Manozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Precis, så när någon frågar på ett anonymt forum så vill jag ju inte vara den som ger tipset som leder till personens (eventuella) död direkt...

Nä skit i det, har du ingen tolerans är det ju bara onödigt. Spara dina piller istället.

Håller med hära! Om snubben/Bruden redan är så väck på benzodiazepiner vilket inte heller är något att leka med! Men tyvärr så märker en del folk inte fast dom är tok benzade är en klassiker faktiskt. Så ta det liilla lugna nu och spara dina piller till ett annat tillfälle då du verkligen kommer att behöva dom så att säga! Har själv hållit på med benzodiazepiner nu i bra många år. 10 år typ mer eller mindre.. inge kul att försöka ens kliva av för man blir så satans dålig så man återfaller väldigt lätt. Men tar dem nu för medicinskt syfte förutom en del party days då hehe man lever ju bara en gång!
Senast redigerad av Manoz 2017-03-31 kl. 05:57.
Citera
2017-03-31, 18:41
Medlem
Hur tror ni det går att blanda penicillin & Lyrica?
Utifrån de enstaka saker jag lyckats få fram, så verkar det inte vara några problem.
Någon mer erfarenhet?
Penicillinet är fenoximetylpenicillinkalium, om det har någon relevans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in