2019-04-27, 04:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C1rby
Hjälp snälla.

Har tagit:
Kl 15: Metadon Oralt 8-10 ml.
Kl 18 o fram: 1,5 g tjack.
Kl 00: 0,5 mg Xanor + 5 mg Stilnoct
Kl 02.30: 0,5 mg Xanor + 5 mg Stilnoct igen pga fortf orolig.

Första gången metadon.
Mycket tolerant på tjack.
Van vid både Xanor o Stilnoct.
Puls jämn men låg på 60 slag /minut.

Kan jag va lugn? Supertacksam för svar..

Har inget hänt än är det lugnt ju?
Citera
2019-04-27, 04:29
Medlem
Ok!! Behövde lite bekräftelse bara, ha ha. Tack så mkt! :-)
Citera
2019-04-27, 04:38
Medlem
Citat:
Ok!! Behövde lite bekräftelse bara, ha ha. Tack så mkt! :-)
Fel forum. Om du hänger dig med en nätverkskabel kommer du få mycket uppmärksamhet här men tänk på att det redan gjorts en gång så du får hitta på något annat.

Knarkar du utan att veta vad du tar? Vill du dö så finns bättre sätt.

Voxra + Venlafaxin + 3FEA (eller annan analog cs) ?
Citera
2019-04-27, 04:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Personas
Har inget hänt än är det lugnt ju?

Förlåt, nt fattat hur Flashback inlägg funkar än så mitt svar till dig hamnade ett inlägg upp.
En fråga till.. Om jag fortf inte kan sova, är det bara att dygna då pga riskerna man läst med benzo+ metadon , eller tror du det är lugnt att ta ännu mer Xanor/Stilnoct? Är nämligen inte ett dugg trött för närvarande...
Citera
2019-04-27, 05:05
Medlem
Citat:
Förlåt, nt fattat hur Flashback inlägg funkar än så mitt svar till dig hamnade ett inlägg upp.
En fråga till.. Om jag fortf inte kan sova, är det bara att dygna då pga riskerna man läst med benzo+ metadon , eller tror du det är lugnt att ta ännu mer Xanor/Stilnoct? Är nämligen inte ett dugg trött för närvarande...
Ingen aning. Skulle sova.
Citera
2019-04-27, 05:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Personas
Fel forum. Om du hänger dig med en nätverkskabel kommer du få mycket uppmärksamhet här men tänk på att det redan gjorts en gång så du får hitta på något annat.

Knarkar du utan att veta vad du tar? Vill du dö så finns bättre sätt

Nej gud nej, en Jannes var hemskt nog!
:-( Lite deppig ibland men vill inte dö, van vid tjack o benzo men var bara dum o nyfiken på metadon.
Men som du säger var väl en så låg dos ingen fara.
Ha ha, ja antagligen fel forum för bekräftelse men tack för du var snäll o gav mig svaret jag behövde ändå! :-)
Citera
2019-04-29, 18:47
Medlem
Tja,

Har en enkel fråga.

Har sömnproblem så brukar äta Zopiclone till kvällen

Nu är jag sjuk o dricker Cocillana Etyfin, går dessa att blanda eller måste jag välja haha?

Tack på förhand.
Citera
2019-05-01, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kikenoan
Tja,

Har en enkel fråga.

Har sömnproblem så brukar äta Zopiclone till kvällen

Nu är jag sjuk o dricker Cocillana Etyfin, går dessa att blanda eller måste jag välja haha?

Tack på förhand.

Jag tror inte det är "bra" men det är absolut inte farligt om du har normal kvällsdos 7,5 mg.

Inget farligt kommer hända dig om du gör så du kan va lugn.
Men om du ändå är orolig/inte vill är ju en bra grej att man blir rätt trött av kodein. Så du kanske kan låta bli
Zopiklon nån dagar om du känner du vill. Får du ju sparat på nån med Cocillana mår man ju rätt mysigt o vill sova på ändå har ja märkt , fick den vid lunginflammation .
Citera
2019-05-05, 10:50
Medlem
yungyeeys avatar
tja!
är inne på 3e dagen av en schackmatch,jobbar för fullt på vardagarna och på helgerna. har tagit tjack i 2 månader dagligen, inga stora mängder har det varit. Ganska färsk på affe, och detta ska vara väldigt potent sa min vän. senaste veckan har jag tagit lite mer än jag gjort tidigare, 0,7-1g om dagen för jag känner toleransen stiga. har kunnat sova på en eller två hövdingar och 6-10mg xanax om det har behövts. Men nu kan jag inte sova alls... har fortsatt tagit amf på dag tid, och undvikit att ta det senare än 18 tiden. har alltid kunnat somna på xanor å lite sötröka när jag tagit E, dylikt.
jag kan men kommer inte sluta ta amf just nu för har mycket jobb som måste göras och idioter till kollegor, men vill såklart oxå få i mig lite sömn.
någon som har tips på vad jag kan göra?
måste jag ta mindre amf?
har byggt upp en tolerans mot det nu, så kommer ju inte få orken och arbetsviljan jag annars får.
vilken benzo är bäst att sova på?
tack på förhand
Citera
2019-05-09, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Tagit ca 1,2g tjack sen 09.20 imorse,rökte även en spliff innan. Intog 1mg alprazolam 20:15, 1,2mg klonazepam vid 23.30, safe att ta 1mg alprazolam nu?

Har tagit större mängder benzodiazapiner medans jag varit på tjack både ikto och alpra tillsammans så du kan vara lugn!

Vet att det var ett sent svar men då vet du det till nästa gång. Tjack med lite alpra och ikto är verkligen riktigt skönt
Citera
2019-05-09, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yungyeey
tja!
är inne på 3e dagen av en schackmatch,jobbar för fullt på vardagarna och på helgerna. har tagit tjack i 2 månader dagligen, inga stora mängder har det varit. Ganska färsk på affe, och detta ska vara väldigt potent sa min vän. senaste veckan har jag tagit lite mer än jag gjort tidigare, 0,7-1g om dagen för jag känner toleransen stiga. har kunnat sova på en eller två hövdingar och 6-10mg xanax om det har behövts. Men nu kan jag inte sova alls... har fortsatt tagit amf på dag tid, och undvikit att ta det senare än 18 tiden. har alltid kunnat somna på xanor å lite sötröka när jag tagit E, dylikt.
jag kan men kommer inte sluta ta amf just nu för har mycket jobb som måste göras och idioter till kollegor, men vill såklart oxå få i mig lite sömn.
någon som har tips på vad jag kan göra?
måste jag ta mindre amf?
har byggt upp en tolerans mot det nu, så kommer ju inte få orken och arbetsviljan jag annars får.
vilken benzo är bäst att sova på?
tack på förhand

Skulle försöka satsa på att testa iktrovil om du kan och även trappa ner AMF på jobbet om du kan.
Citera
2019-05-09, 23:01
Medlem
Citat:
Jag tror inte det är "bra" men det är absolut inte farligt om du har normal kvällsdos 7,5 mg.

Inget farligt kommer hända dig om du gör så du kan va lugn.
Men om du ändå är orolig/inte vill är ju en bra grej att man blir rätt trött av kodein. Så du kanske kan låta bli
Zopiklon nån dagar om du känner du vill. Får du ju sparat på nån med Cocillana mår man ju rätt mysigt o vill sova på ändå har ja märkt , fick den vid lunginflammation .

Är ingen kodein i cocilliana det är etyl-morfin vilket inte alls är samma sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in