2020-06-22, 21:24
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sb1231
Om man tar iktrovil med det? För hört att det e en medicin för att undanhålla krampanfall. Om man tar minsta dosen oxy är de fortfarande ej ok?
bupropion (voxra) är en dnri (dopamin och noradrenalin återupptagshämmare), oxikodon släpper ut stora mängder dopamin i hjärnan.
kombinationen släpper ut stora mängder dopamin i hjärnan samtidigt som den förhindrar det från att lämna receptorerna, vilket teoretiskt borde leda till ett sjuhelvetes dopaminrus och lite av en "speedballeffekt", i praktik kommer det nog istället leda till ett obekvämt rus och möjliga skadliga bieffekter.
känns dock lite som att du bara ville att någon skulle säga att det "är tvärlungt mannen", fine kör oxy om du nu måste.
om du nu ska ta oxy så skulle jag avråda dig från att ta iktorivil då det är muskelavslappnande och den blandningen kan leda till andningsdepression.
Citera
2020-06-28, 13:58
Medlem
citizenzeros avatar
Kan jag ta klonazepam ett dygn innan jag tar amfetamin och fortfarande få effekt av amfetaminet?
Citera
2020-06-28, 16:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av citizenzero
Kan jag ta klonazepam ett dygn innan jag tar amfetamin och fortfarande få effekt av amfetaminet?

Klonazepam tar ju inte bort effekten men lugnar självklart ner den. Du kan ta klonazepam samtidigt som tjack och du lär få effekt ändå men inte lika bra.. Så ja du kommer få bra effekt av amfetaminet.
Citera
2020-06-28, 16:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lemon-skunk-420
bupropion (voxra) är en dnri (dopamin och noradrenalin återupptagshämmare), oxikodon släpper ut stora mängder dopamin i hjärnan.
kombinationen släpper ut stora mängder dopamin i hjärnan samtidigt som den förhindrar det från att lämna receptorerna, vilket teoretiskt borde leda till ett sjuhelvetes dopaminrus och lite av en "speedballeffekt", i praktik kommer det nog istället leda till ett obekvämt rus och möjliga skadliga bieffekter.
känns dock lite som att du bara ville att någon skulle säga att det "är tvärlungt mannen", fine kör oxy om du nu måste.
om du nu ska ta oxy så skulle jag avråda dig från att ta iktorivil då det är muskelavslappnande och den blandningen kan leda till andningsdepression.

Kräver större doser av båda och dessutom att personen i sig ska somna. Så ja det är lungt.
Citera
2020-06-28, 21:03
Medlem
citizenzeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Klonazepam tar ju inte bort effekten men lugnar självklart ner den. Du kan ta klonazepam samtidigt som tjack och du lär få effekt ändå men inte lika bra.. Så ja du kommer få bra effekt av amfetaminet.

Okej, tack ska du ha!
Citera
2020-06-28, 21:51
Medlem
Ecstasy dagen efter tram?

Går det bra att ta e dagen efter man har tagit 150mg tramadol?
Citera
2020-06-29, 00:19
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frank.Ocean
Går det bra att ta e dagen efter man har tagit 150mg tramadol?
tycker du borde vänta någon dag till för att vara på säkra sidan.
Citera
2020-06-29, 08:51
Medlem
Hejsan, jag tar amfetamin just nu, gjort de i ca 3 dagar, och spänner mig så mycket i hela kroppen så tänkte om de lugnt o ta nåra paraflex till?(inte Comp) och sedan även benzo (ksalol)
Tänker ta nån mer Lina amf efter detta men är det lugnt?
Citera
2020-06-29, 11:17
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunsisters
Hejsan, jag tar amfetamin just nu, gjort de i ca 3 dagar, och spänner mig så mycket i hela kroppen så tänkte om de lugnt o ta nåra paraflex till?(inte Comp) och sedan även benzo (ksalol)
Tänker ta nån mer Lina amf efter detta men är det lugnt?

Ja borde inte vara några som helst problem.
Citera
2020-06-29, 13:01
Medlem
Citat:
tycker du borde vänta någon dag till för att vara på säkra sidan.
Skulle det vara någon fara om jag tar en halva idag menar du?
Citera
2020-06-29, 13:03
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frank.Ocean
Skulle det vara någon fara om jag tar en halva idag menar du?
tog du tramadolen igår eller i förrgår?
om du tog den i förrgår (2 dagar sen) så borde det vara relativt lugnt.
Citera
2020-06-29, 13:05
Medlem
Citat:
tog du tramadolen igår eller i förrgår?
om du tog den i förrgår (2 dagar sen) så borde det vara relativt lugnt.
Tog den igår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in