2017-11-05, 01:24
Medlem
rassis avatar
har tagit 1800mg +kodein och lorazepam i normala mämgder (har tolerans på allt förutom lyrica). Jag har tagit detta utspritt under dagen. tror ni det är farligt att ta en pytteliten lina heroin nu?
Citera
2017-11-07, 16:36
Medlem
Hej nu är jag här igen och behöver ett snabbt svar och detta lämar sig även för drogakuten så jag hoppas inte admin har nåt emot att jag postar där oxå, då jag inte vet hur jag ska göra men måste vara frisk pga familj/sysslor osv..

Om jag onsdag ( imorgon) tar 6-8 mg subutex, jag går på ca 2-3 mg om dagen men får oxy till helgen så vill få r allt ur oxyn.. Så altså om jag tar 6/8mg sub, kan jag då ta oxycontin i rövpanna å få bra effekt( ca 54 timmar efter suben, och oxyn kommer tas iv) kommer äta 5 mg ksalol och 2 mg ikto innan pannan, så den fäster och planen är att skjuta hälften ( 40 mg fötsr) avvakta och se om jag blir nöjd annars trycka in resten... Har enorm respekt för denna blandning, därav beskrivningen ovan hur jag gåt till väga, men nog om det... kommer oxyn fästa iv på fredag ca 12;00 om jag tar 6/8mg sub onsdag morgon. oxyn tas fredag lunch.. 2 och ett halvt dygn nästan, VISST fan bör de slå lika bra som vanligt om jag tar benso innan och hållt upp 54 timmar från suben? snaba svar uppskattas då jag ska göra lösningen nu och köra såhär om ing n skriker nej håll ut på dina 3 mg nu till fredag. de omöjligt :P

Mvh, snabba svar uppskattas
Citera
2017-11-07, 19:59
Medlem
Hur blir det att trippa om man går på en daglig medicinsk dos av benso.
Kommer trippen bli sämre eller kommer det inte hända nått alls?
Citera
2017-11-07, 20:36
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinegro
Hur blir det att trippa om man går på en daglig medicinsk dos av benso.
Kommer trippen bli sämre eller kommer det inte hända nått alls?
Du kommer inte känna av nånting alls,hoppa benson tills efter trippen istället
Citera
2017-11-07, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Du kommer inte känna av nånting alls,hoppa benson tills efter trippen istället

Så tills allt är ute ur kroppen mao?
Citera
2017-11-07, 21:18
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinegro
Så tills allt är ute ur kroppen mao?
Japp,googla halveringstid och sedan stesolid eller vilken benso du nu tar.
Mår man psykiskt dåligt rekommenderar jag dig verkligen inte att ta någonting psykedeliskt.
Du kommer få dödsångest till 99% och eftersom bensodiazepiner dödar ruset är det inget alternativ.
Du får hitta någonting annat roligt att flumma på men va försiktig,att snetrippa är inte roligt.
Citera
2017-11-08, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Japp,googla halveringstid och sedan stesolid eller vilken benso du nu tar.
Mår man psykiskt dåligt rekommenderar jag dig verkligen inte att ta någonting psykedeliskt.
Du kommer få dödsångest till 99% och eftersom bensodiazepiner dödar ruset är det inget alternativ.
Du får hitta någonting annat roligt att flumma på men va försiktig,att snetrippa är inte roligt.

A okej tack för infon
Blir en tripp senare i livet då allt är bättre isf.
Citera
2017-11-08, 19:07
Medlem
Sitter här lite små mysig på tram och har diazpema och alpra att välja mellan, vilken skulle ni föredra att blanda med tram och varför?
Citera
2017-11-08, 20:34
Medlem
Ssri, snri och subutex

Tjena, går på venlafaxin 150 mg per dag och tänkte pröva subutex undrar om det är säkert o blanda?
Citera
2017-11-08, 21:49
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troendemann
Tjena, går på venlafaxin 150 mg per dag och tänkte pröva subutex undrar om det är säkert o blanda?
Ja då,undvik tramadol/ecstasy bara
Citera
2017-11-11, 15:07
Medlem
Säkert med benzo dagen efter sub?

Tagit 2mg sub nu utspritt under 2 dagar, tog sista linan igår runt kl 6 och undrar om det är okej att ta ett par rivotril och nån öl idag? Eller ifall der är farligt, Har ingen tolerans på varken benzo eller opioider.
Citera
2017-11-11, 15:12
Medlem
Mia-Rovys avatar
Citat:
Tack vare sin långa halveringstid (20 till 73 timmar[5])
https://sv.wikipedia.org/wiki/Buprenorfin

Absolut inte säkert skulle jag säga. Jag rekommenderar dig att inte testa gränserna, ett felsteg så är du ute.

Snorta subutex... Brukar man göra det? Är det inte lätt att överdosera? Låter livsfarligt bara det.
Senast redigerad av Mia-Rovy 2017-11-11 kl. 15:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in