Hej nu är jag här igen och behöver ett snabbt svar och detta lämar sig även för drogakuten så jag hoppas inte admin har nåt emot att jag postar där oxå, då jag inte vet hur jag ska göra men måste vara frisk pga familj/sysslor osv..
Om jag onsdag ( imorgon) tar 6-8 mg subutex, jag går på ca 2-3 mg om dagen men får oxy till helgen så vill få r allt ur oxyn.. Så altså om jag tar 6/8mg sub, kan jag då ta oxycontin i rövpanna å få bra effekt( ca 54 timmar efter suben, och oxyn kommer tas iv) kommer äta 5 mg ksalol och 2 mg ikto innan pannan, så den fäster och planen är att skjuta hälften ( 40 mg fötsr) avvakta och se om jag blir nöjd annars trycka in resten... Har enorm respekt för denna blandning, därav beskrivningen ovan hur jag gåt till väga, men nog om det... kommer oxyn fästa iv på fredag ca 12;00 om jag tar 6/8mg sub onsdag morgon. oxyn tas fredag lunch.. 2 och ett halvt dygn nästan, VISST fan bör de slå lika bra som vanligt om jag tar benso innan och hållt upp 54 timmar från suben?

snaba svar uppskattas då jag ska göra lösningen nu och köra såhär om ing n skriker nej håll ut på dina 3 mg nu till fredag. de omöjligt :P
Mvh, snabba svar uppskattas