2017-06-24, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Existensen
Hey! Skulle uppskatta om jag kunde få lite hjälp/tips. Jag ska flytta om några dagar och åka in på avgiftning. Det är en ganska stor lägenhet och har mycket problem med bland annat adhd och behöver få en hel del gjort på väldigt lite tid. (Fick veta för någon dag sedan)

Har halsfluss och började igår med tikacillin som jag ska ta 3xdag 10dagar, (första gången jag tar antibiotika. Är det någon fara att blanda det med vissa saker?)

Har tagit 1mg iktrovil 2x dag i ca 2veckor
Ca 2.5g cannabis av bra kvalitet.
Har inte tagit Amfetamin på 4dagar och tog innan det ca 10g på 3 veckor nästan varje dag. (Har mest tagit rektala doser)

Är ca 25år, ca 185cm, ca 70kg, Man. Tagit det mesta förutom opiater. Sporadisk missbrukare.

Har tagit iktron som vanligt idag och rökt/förtärt gräs. Tog nyss 80mg amfetamin rektalt. Hur mycket tror ni behövs för att få tillräckligt med focus och energi?
Får imorgon conserta och tramadol. Tror ni det blir bättre om jag byter ut amfetaminet mot consertan imorgon? Blir oftast inte så jätte focuserad på amfetamin som inte är medicinskt..

Är det några problem att blanda in tram 100-200mg i mixen? Har aldrig fått kramp vad jag vet. Spänner mig dock extremt mycket pga dåligt mående/livssituation
Tack för er tid
Jag talar inte utifrån egen erfarenhet här gällande att blanda tjack och tramadol, så någon får gärna rätta mig om jag har fel. Men jag är ganska säker på att det är en dålig idé att blanda amfetamin och tramadol pga bland annat kramprisken. Och SÄRSKILT eftersom du de senaste 3 veckorna fått i dig 10g tjack antar jag att du inte sovit och ätit tillräckligt på långa vägar. Så även om du inte haft ett krampanfall tidigare så skulle detta mycket väl kunna bli ditt första med tanke på sömnbristen och näringsbristen de senaste veckorna. Det sänker kramptröskeln rejält. Att du dessutom har halsfluss kan knappast bättra på oddsen?
Det kanske är för sent att svara nu, men ändå, mitt svar blir ett solklart NEJ!
Ta några till ikto i stället om du har rejäl ångest (vilket jag förstår om du har och vet mycket väl hur jävligt det kan vara.)

Ber om ursäkt om inlägget blev rörigt trots att det tog mig en halvtimme att skriva det . Ligger här dyngrak med en jäkla tjack-AT efter midsommarfirandet. Godnatt. :-)
Citera
2017-06-24, 16:10
Medlem
LookingBackInAngers avatar
Targiniq och Tramadol?

Jag tog en Targiniq 10/5mg igår eftermiddag (fredag alltså). Kan jag ta en Tramadol (endast Tramadol) ikväll utan att få någon sorts jädra abstinens? Targiniq är ju väldigt svårt att hantera, dels är det depottabletter, dels innehåller dom Naloxon.

Tacksam för svar.
Citera
2017-06-25, 15:51
Medlem
Snusdemokrats avatar
Tram + ikto + tjack + ectasy

Tjena!
Nu under natten och gårdagen tog jag lite ikto och stess.
Idag från kl 6-15 har jag totalt tagit 800mg tram.

Tänkte lite senare runt 20-22tiden ta liiite amfetamin. (+kanske lite stess eller ikto)

Frågan är: är det ok att ta ecstasy typ vid 2-tiden inatt??

Tack på förhand!
Citera
2017-06-25, 15:56
Medlem
Min första tanke när jag såg rubriken: Äre fest eller!?

Men det beror väl fanimej helt på vad tabletten innehåller. Det är det som är problemet med E. Ecstasy är ingen drog utan det betyder ett eller flera substanser ihoppressade till pillerform.

E kan innehålla allt från tjack till 2CB
Citera
2017-06-25, 15:57
Medlem
Tram och ecstacy är ingen bra kombination, du kan få serogent syndrom och i värsta fall dö.
Citera
2017-06-25, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skrunk
Tram och ecstacy är ingen bra kombination, du kan få serogent syndrom och i värsta fall dö.
Sant. Därför viktigt vad den innehåller. Är det MDMA eller vad?
Osäker, Låt bli bara. Skit i tjackskitet och gå å lägg dig efter bolibompa så somnar du nog sött
Senast redigerad av Logz 2017-06-25 kl. 16:01.
Citera
2017-06-25, 16:56
Medlem
Snusdemokrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Sant. Därför viktigt vad den innehåller. Är det MDMA eller vad?
Osäker, Låt bli bara. Skit i tjackskitet och gå å lägg dig efter bolibompa så somnar du nog sött

Tar ungefär 1000mg tram varje dag och trycker i mig ungefär 0,5gram amfetamin varje dag - så det är nog ingen fara!

Tänkte mest på om man kan ta E 11 timmar efter tram?
Citera
2017-06-25, 18:53
Medlem
Snusdemokrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusdemokrat
Tar ungefär 1000mg tram varje dag och trycker i mig ungefär 0,5gram amfetamin varje dag - så det är nog ingen fara!

Sen kom jag även på: jag har ju massa ikto.
Borde jag inte kunna tjacka på som fan eftersom det var så länge som 11h sedan senaste trammen - och sen bara trycka ikto vid behov? Eftersom det är kramplösande.

Ska jag isf ta ikton före tjacket och hur mycket??
Citera
2017-06-26, 18:41
Medlem
Citat:

Som sagt det är dumt att chansa. Serotonergt syndrom vill du inte få kan jag lova.
Svaret är nej på 11h det är aldeles för lång halveringstid på tram
Citera
2017-06-28, 16:26
Medlem
robertlus avatar
Aha, då förstår jag. Äter ju själv imo och när jag landat på dom efter en långkörare (tryck ca. 10 x5mg)
så har jag fått lite hallisar faktiskt. Men inga obehagliga. Dock svårt att försöka sova om man ligger och tittat på all=)

Citat:
Ursprungligen postat av Sir.
Nu var det ju inte så att jag undrade om jag skulle avlida efter en imovane, utan när jag nämnde potentiella "otrevliga effekter" så syftade jag på saker som exempelvis hallucinationer. Imovane ger ju knappast samma effekt som stesolid, xanor eller andra benzos som är att föredra till landningen.
Men jag tog en och det gick fint.
Citera
2017-06-28, 16:35
Medlem
robertlus avatar
Du hör väll själv hur du låter? Som tidigare personer sagt, följ dom råden.
klart du kan peta i det allt det där och ha en helskön kväll/natt. Jag har gjort det 100 tals gånger.

Men idag fattar jag att bollar lite med liv varje gång. Varför ska du ta E 2 på natten, när du tagit amfetamin tidigare+tram (som i combo kan skapa krampanfall)

Sen så vet du ju inte vad E tabben innehåller helt hundra. (tjack+mdma sliter enorm på hjärnan)

Citat:
Tjena!
Nu under natten och gårdagen tog jag lite ikto och stess.
Idag från kl 6-15 har jag totalt tagit 800mg tram.

Tänkte lite senare runt 20-22tiden ta liiite amfetamin. (+kanske lite stess eller ikto)

Frågan är: är det ok att ta ecstasy typ vid 2-tiden inatt??

Tack på förhand!
Citera
2017-06-29, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andre82
Hur integrerar Pravidel (dopaminagonist) med andra droger? Vad är safe att inta och vad bör man avstå? Någon som vet? Hade uppskattat det enormt då jag ej finner så mycket info om det på google.

Bumpar denna då jag fortfarande ej hittat någon info om detta. Dopaminerga droger kan det ju ev bli problem med men jag vet inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in