Citat:
Jag talar inte utifrån egen erfarenhet här gällande att blanda tjack och tramadol, så någon får gärna rätta mig om jag har fel. Men jag är ganska säker på att det är en dålig idé att blanda amfetamin och tramadol pga bland annat kramprisken. Och SÄRSKILT eftersom du de senaste 3 veckorna fått i dig 10g tjack antar jag att du inte sovit och ätit tillräckligt på långa vägar. Så även om du inte haft ett krampanfall tidigare så skulle detta mycket väl kunna bli ditt första med tanke på sömnbristen och näringsbristen de senaste veckorna. Det sänker kramptröskeln rejält. Att du dessutom har halsfluss kan knappast bättra på oddsen? Hey! Skulle uppskatta om jag kunde få lite hjälp/tips. Jag ska flytta om några dagar och åka in på avgiftning. Det är en ganska stor lägenhet och har mycket problem med bland annat adhd och behöver få en hel del gjort på väldigt lite tid. (Fick veta för någon dag sedan)
Har halsfluss och började igår med tikacillin som jag ska ta 3xdag 10dagar, (första gången jag tar antibiotika. Är det någon fara att blanda det med vissa saker?)
Har tagit 1mg iktrovil 2x dag i ca 2veckor
Ca 2.5g cannabis av bra kvalitet.
Har inte tagit Amfetamin på 4dagar och tog innan det ca 10g på 3 veckor nästan varje dag. (Har mest tagit rektala doser)
Är ca 25år, ca 185cm, ca 70kg, Man. Tagit det mesta förutom opiater. Sporadisk missbrukare.
Har tagit iktron som vanligt idag och rökt/förtärt gräs. Tog nyss 80mg amfetamin rektalt. Hur mycket tror ni behövs för att få tillräckligt med focus och energi?
Får imorgon conserta och tramadol. Tror ni det blir bättre om jag byter ut amfetaminet mot consertan imorgon? Blir oftast inte så jätte focuserad på amfetamin som inte är medicinskt..
Är det några problem att blanda in tram 100-200mg i mixen? Har aldrig fått kramp vad jag vet. Spänner mig dock extremt mycket pga dåligt mående/livssituation
Tack för er tid
Har halsfluss och började igår med tikacillin som jag ska ta 3xdag 10dagar, (första gången jag tar antibiotika. Är det någon fara att blanda det med vissa saker?)
Har tagit 1mg iktrovil 2x dag i ca 2veckor
Ca 2.5g cannabis av bra kvalitet.
Har inte tagit Amfetamin på 4dagar och tog innan det ca 10g på 3 veckor nästan varje dag. (Har mest tagit rektala doser)
Är ca 25år, ca 185cm, ca 70kg, Man. Tagit det mesta förutom opiater. Sporadisk missbrukare.
Har tagit iktron som vanligt idag och rökt/förtärt gräs. Tog nyss 80mg amfetamin rektalt. Hur mycket tror ni behövs för att få tillräckligt med focus och energi?
Får imorgon conserta och tramadol. Tror ni det blir bättre om jag byter ut amfetaminet mot consertan imorgon? Blir oftast inte så jätte focuserad på amfetamin som inte är medicinskt..
Är det några problem att blanda in tram 100-200mg i mixen? Har aldrig fått kramp vad jag vet. Spänner mig dock extremt mycket pga dåligt mående/livssituation
Tack för er tid

Det kanske är för sent att svara nu, men ändå, mitt svar blir ett solklart NEJ!
Ta några till ikto i stället om du har rejäl ångest (vilket jag förstår om du har och vet mycket väl hur jävligt det kan vara.)
Ber om ursäkt om inlägget blev rörigt trots att det tog mig en halvtimme att skriva det . Ligger här dyngrak med en jäkla tjack-AT efter midsommarfirandet. Godnatt. :-)