2015-07-07, 17:08
Medlem
Sglasss avatar
Xanor + tramadol

Tja, har käkat 2mg xanor idag och ska testa tramadol för första gången. Har tillgång till 200 mg tram. Är det nån fara med blandningen? Är det nåt jag ska tänka på?
Citera
2015-07-07, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sglass
Tja, har käkat 2mg xanor idag och ska testa tramadol för första gången. Har tillgång till 200 mg tram. Är det nån fara med blandningen? Är det nåt jag ska tänka på?
Nej, kör på bara. Hade till och med föredragit att ta alpran tillsammans med tramadolen. Kan för en opioidnaiv vara farligt att blanda tramadol och xanor i för stora doser, detta på grund av en minimal risk för andningsdepression, men 200 mg är ju knappt ens en rusdos.
Citera
2015-07-08, 16:44
Medlem
Har kört på 3 halvsmå linor Acetylfentanyl sedan 13-tiden varpå sista timogs för en 5min sedan typ så köbber den har kickat på iaf, och bongat och druckit kaffe har även gjorts idag. Ska in i duschen nu tänkte jag pch ska städa sedan så ska jag fortsätta på Acetylfentanylen och kaffet eller är det okej att dra en liten lina, alternativt röka en liten kristall 3-CMC
Citera
2015-07-08, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blandmissbruket
Har kört på 3 halvsmå linor Acetylfentanyl sedan 13-tiden varpå sista timogs för en 5min sedan typ så köbber den har kickat på iaf, och bongat och druckit kaffe har även gjorts idag. Ska in i duschen nu tänkte jag pch ska städa sedan så ska jag fortsätta på Acetylfentanylen och kaffet eller är det okej att dra en liten lina, alternativt röka en liten kristall 3-CMC
Skulle eventuellt kunna vara farligt för hjärtat att inta de tu substanserna samtidigt även om risken är väldigt liten. Är du helt nykter från AcF är risken obefintlig. Halveringstiden på substansen ligger på runt fem minuter om jag minns rätt.
Citera
2015-07-08, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hatasnigel
Skulle eventuellt kunna vara farligt för hjärtat att inta de tu substanserna samtidigt även om risken är väldigt liten. Är du helt nykter från AcF är risken obefintlig. Halveringstiden på substansen ligger på runt fem minuter om jag minns rätt.

Okej väntar en timme till iaf för att vara säker. Tack för bra svar säker på 5min Halveringstid?
Senast redigerad av Blandmissbruket 2015-07-08 kl. 17:35.
Citera
2015-07-08, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blandmissbruket
Okej väntar en timme till iaf för att vara säker. Tack för bra svar säker på 5min Halveringstid?
Gör det. Nej, inte helt säker men det är därikring det vanliga fentanylet ligger så man får utgå från att AF har en liknande halveringstid.
Citera
2015-07-08, 19:47
Medlem
SDKZs avatar
Blandat 10 diazepam, 2mg xanor, 50mg tramadol och 15mg av vad tror är midazolam.

Detta lär väl bli en mysig kväll?

Hört att midazolam ska vara ruskigt starkt
Citera
2015-07-08, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SDKZ
Blandat 10 diazepam, 2mg xanor, 50mg tramadol och 15mg av vad tror är midazolam.

Detta lär väl bli en mysig kväll?

Hört att midazolam ska vara ruskigt starkt
Du skriver ju inte styrkan på stesoliden men jag kan ändå garantera dig att du kommer att få en bra kväll. Ja, så vida du inte är överkänslig mot benzo och för får dig någon briljant idé om att slå ihjäl din granne eller bränna ner den lokala förskolan.
Citera
2015-07-08, 20:57
Medlem
SDKZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hatasnigel
Du skriver ju inte styrkan på stesoliden men jag kan ändå garantera dig att du kommer att få en bra kväll. Ja, så vida du inte är överkänslig mot benzo och för får dig någon briljant idé om att slå ihjäl din granne eller bränna ner den lokala förskolan.

Förlåt

10mg valium, 2mg alprazolam, 30mg midazolam nu och 50mg tramadol.
jag har ätit benso väldigt mycket senaste 5 åren men inte så mycket senaste tiden dock någorlunda tolerans och psykisk tolerans.

Blandar jag benso med alkohol fuck ar jag på 1mg alpra och 3 öl. Men bara benso gör jag aldrig några idiotiska saker på, då vill jag bara ligga i soffan och mysa

Tack för svar
Citera
2015-07-08, 21:11
Medlem
kodein, panocod, diazepam, stilnoct, imovane. blanda?

har dessa preparat hemma + lite alkohol.

får jag ett skönt rus om jag blandar något av dessa?

obs är ej ute efter andningsdepp!!! vill bara som sagt få ett skönt rus på någon/några av dessa preparaten. om det går?
Citera
2015-07-08, 21:47
Medlem
SDKZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av partyrockare
har dessa preparat hemma + lite alkohol.

får jag ett skönt rus om jag blandar något av dessa?

obs är ej ute efter andningsdepp!!! vill bara som sagt få ett skönt rus på någon/några av dessa preparaten. om det går?

Diazepam och kodein beroende på tillgång. Överdosera bara inte typ 20-4mg valium och rensa ur paraceta molet ur kodein o ät 5-8st
Citera
2015-07-10, 01:16
Medlem
SDKZs avatar
Cannabis 30mg valium 3mg xanor och 40mg stilnoct?

Och effekten lär bli?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in