2015-10-21, 01:34
Medlem
Tjacksvamps avatar
värt att läsa

du kan helt klart ta och kasta i dig dina mirtazapin be att få föregångaren "Mianserin" den har lite roligare effekt på vissa saker

http://www.mind.org.uk/information-support/drugs-and-treatments/antidepressants-a-z/mianserin/#.VibQOn7hDIW

här finner ni lite intressanta kombinationer klicka er ur anitideprisiva sidan så finns så klart mer att läsaa!
Senast redigerad av Tjacksvamp 2015-10-21 kl. 01:40. Anledning: tilllägg
Citera
2015-10-21, 13:04
Medlem
Hej hej alla flashbackare,
Tänkte kolla om någon vet om det kan vara farligt att ta tramadol och fentanyl samtidigt, i tramadol faq står det bara att tramadolet boostar fentanylen.

Ganska låg dos tramadol (150mg). Har aldrig fått kramp på tramadol tidigare och gått på gram doser, har en ganska låg opiat tolerans nu också.

/Thenewguy
Citera
2015-10-21, 13:55
Medlem
FuckedByZappas avatar
Asså visst borde man kunna blanda MDMA-kristaller med tjack? Tänker mig att det borde ge samma effekt som E (om vi nu förutsätter att knappen innehåller affe+mdma). Hur bör doseringen se ut i så fall?

Jag känner till riskerna med att det kan vara neurotoxiskt och yadayada, men i och med att E kan innehålla precis vad som helst, så borde det ju vara lugnt att kunna blanda mdma med tjack om det rör sig om en mindre mängd? Eller är jag ute och cyklar?
Citera
2015-10-21, 17:05
Medlem
Ferozs avatar
Lite snabb backstory 3 dagar sen käka jag 600, 200, 200mg tram utspritt på ett par timmars period med 600 som start. Igår gjorde jag samma sak, kände knappt något, kom på att jag inte druckit vatten de senaste dagarna så kanske därför. Därför har jag druckit en del vatten igår och idag för o fixa balansen i kroppen. Tro de eller ej vatten påverkar rus som fan. kanske därför jag inte kände trammen
för jag blev genast skönare efter något glas vatten igår

Iallafall tänkte isåfall dra idag 800 eller 1000mg direkt (depot som jag krossar) och sedan kasta in mig max 1mg xanax stav (allt jag har) och kanske dra någon cider till det
Är väldigt van med tram
Benso lite sisådär så vad skulle ni föreslå?
Citera
2015-10-21, 20:49
Medlem
Oxy/Tramadol tolerans?

Brukat Oxy 2 tillfällen första gången 70mg andra gången 25mg med endags uppehåll.
Nu dagen efter har jag tagit 400mg tramadol och känner betydligt mycket mindre än vad jag brukar när bör toleransen gå ner?

är det korstolerans på oxy och tramadol dessutom?
Citera
2015-10-21, 20:57
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinitys
Brukat Oxy 2 tillfällen första gången 70mg andra gången 25mg med endags uppehåll.
Nu dagen efter har jag tagit 400mg tramadol och känner betydligt mycket mindre än vad jag brukar när bör toleransen gå ner?

är det korstolerans på oxy och tramadol dessutom?

Ja det är tyvärr korstolerans mellan oxy & tramadol.
Citera
2015-10-21, 21:44
Medlem
pinkapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckedByZappa
Asså visst borde man kunna blanda MDMA-kristaller med tjack? Tänker mig att det borde ge samma effekt som E (om vi nu förutsätter att knappen innehåller affe+mdma). Hur bör doseringen se ut i så fall?

Jag känner till riskerna med att det kan vara neurotoxiskt och yadayada, men i och med att E kan innehålla precis vad som helst, så borde det ju vara lugnt att kunna blanda mdma med tjack om det rör sig om en mindre mängd? Eller är jag ute och cyklar?
Eftersom du känner till dopaminets påverkan gentemot tömda serotonin receptorer och den skada det ger så ska du veta att blanda hårt några gånger är enligt min erfarenhet och kunskap unga problem. I många fall innehåller e både eller en av meta eller affe tsm med mdma:t. Men skadan hjärnan tar är sann så jag skulle aldrig rekommendera ett regelbundet bruk av dessa 2 droger. Men en enstaka gång då o då kanske 3ggr maxx per halvår ska inte vara några problem enligt min kunskap och erfarenhet. Skaffa gärna fler personers åsikter och tankar om denna blandningen men lyssna inte på folk som tror att det dom läst är vad dom vet och ganska uppenbart försöker låta som dom vet vad dom snackar om.
Lycka till och oroa dig inte för blandningen någon enstaka gång .
Mvh.

edit:jag missade det om doseringen och det var ju hela poängen med ditt inlägg. Jag vet tyvärr inte på rak arm vad som är en rätt dos det beror helt och hållet på potensen på mdma:t och amfetaminet och det måste man testa först o känna efter o sedan göra en bedömning och detta går inte utan viss erfarenhet så man får testa sig fram.. Skulle jag börja om o testa mig fram skulle jag gå på hur jag för kvällen/tillfället bli mera av. Kärleksfull omtänksam och allt annat man blir av E hade jag gått på en dosering med mer mdma än tjack. Kanske en 3/4 dels tjack än mdma. Om jag vill bli social ha bättre självförtroende framstå som klar i huvudet ibland säg normalt folk dörrvakter osv hade jag gått på 1/3 del mdma o 2 3 delarna tjack.. Som sagt detta funkar på mig kanske inte på dig?
Senast redigerad av pinkape 2015-10-21 kl. 21:56.
Citera
2015-10-21, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Ja det är tyvärr korstolerans mellan oxy & tramadol.

När bör toleransen bli zero eller åtminstone att man känner runt 400mg tramadol
Citera
2015-10-22, 05:22
Medlem
Holktomtens avatar
Hejsan! Har intagit 1.5 mg sub varje dag i 3 dagar nu och tänkte köra en sista dos 1.5mg nu idag torsdag morgon.

Nu till helgen på lördag så ska jag på ett stort rave och hade tänkt köra extacy som jag vet till 100% innehåller rent och bra mdma från Holland. Kommer det vara farligt på nåt sätt eller dämpa effekten av mdmat då jag kört sub innan i veckan?

Någon som har någon erfarenhet av denna blandningen alltså subutex och mdma? Hade uppskattat svar av någon här på forumet så man kan planera sitt intag på ravet

Mvh
Citera
2015-10-24, 17:30
Medlem
FeedMyInfections avatar
Hej tänkte kolla om någon här vet om det är lugnt att dricka alkohol 12 timmar efter att man tagit 60 mg kodein ? Känns alldeles för lite för att det ska vara någon fara men man är nojjan själv.
Citera
2015-10-24, 19:33
Bannlyst
Jag tänkte köra på 5-HTP en tid. Jag tar Lamotrigin dagligen, är det lugnt?
Citera
2015-10-25, 02:28
Medlem
DenverDinosaur.s avatar
Hejsan alla! Blanda nu 1 o 1/2 kork GHB med 2mg ikto, 2mg subutex och 800mg tramadol. Har tolerans på allt utan gobben, är det en jättefarlig blanding tror ni? Isåfall gäller det o bara hålla sig vaken? Börjar må riktigt fint men snurrigt nu iaf
Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in