2015-03-18, 23:22
Medlem
Odamies avatar
30mg Oxy oralt tidigt idag, ruset la sig och sen på kvällen för kanske 4 timmar sedan 10mg nasalt. Timme efter slängde jag i mig 2mg flunitrazepam och under hela dagen har jag tagit runt 2-4mg klonazepam.

Är rätt trött som det är så kommer nog inte ta det även om det är okej men är bara nyfiken, hade jag kunnat ta 10mg Stilnoct nu utan att riskera något? Oxyn lär ju ha lagt sig nästan helt, fast å andra sidan smånoddar jag till emellanåt. Måste aktivera mig för att inte hålla på att somna men kanske lika bra att hoppas bums i säng.

Hur är kombinationen flunitrazepam och Siltnoct i övrigt? För sömnhjälpmedel, någon fara att blanda dessa i små, normala doser?
Citera
2015-03-19, 00:30
Medlem
För alla! Spara denna bild och tappa inte bort den. Det är den bästa drogbilden jag någonsin hittat i mån om säkerhet.

Hittade denna bild på en liknande tråd på reddit. Det är ett korsschema för olika kombinationer för ett tiotal olika populära droger/kategorier av droger. Vet inte hur korrekt detta är men från egen erfarenhet så har de fem olika drogkombinationerna jag testat och sedan sökt upp om de är ofarliga stämt med korsschemat. Den förklarar inte bara om det är farligt men ifall det är rent sagt dödligt eller att man mår dåligt om man blandar drogerna samt vilka kombinationer som minskar effekten på drogen.

http://imgur.com/HPPLF5X
Citera
2015-03-19, 13:31
Medlem
Sallinskiis avatar
Iktorivil låg dos (2-4mg) och tramadol 300-450mg är de lugnt eller? Känner att jag får ingen direkt muskelavslappnande effekt av klonazepamen riktigt, och vill inte slänga i mig mer ikto för då blir de väl minnesförlust och skit...

mvh.
Citera
2015-03-19, 23:50
Medlem
mephedrons avatar
Ville bara meddela hur det gick.
Varit helt bensofri (var xanor jag tog som sagt) i några veckor nu vet inte exakt, jag klippte CT iaf precis som jag sa, fick ingen abstinens utan enda problemet var sömnen, vilket de icke rusframkallande medicinerna melatonin och mirtazapin fixade hyfsat...
Idag tog jag xanor för första gagn på flera veckor, toleransen var tillbaka på noll så behövde bara 3 mg.
Så allt löste sig utan avgiftning. Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
Ärligt talat är jag säker på att du behöver en kontrollerad avgiftning.
Kan inte svara på om du kommer dö av ghb, men troligen inte.

Du kommer drabbas av mycket svår abstinens, men det där vet du nog. Risken är ju uppenbar att du inte pallar utan fortsätter med ditt kraftiga och destruktiva missbruk.

Om du vill lägga ner drogerna, tycker jag du ska söka hjälp i stället för att riskera en ganska farlig abstinens.
Citera
2015-03-20, 01:01
Medlem
mecca--villages avatar
Harvslängtvi mig utspritt indervdagen medv 4,5mg flubbro, 8mg ikto och 2mg klonazolam, senaste intagit 1mg klona för enbtimme sedsn. Hsr ongen öl så tänkte om det ksn va lignt att drs i sig 100mg tv-pvp eller 2st OZtabbar. Ska jag isåfall snprta OZen? Mvh
Citera
2015-03-20, 02:05
Medlem
mecca--villages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mecca--village
Harvslängtvi mig utspritt indervdagen medv 4,5mg flubbro, 8mg ikto och 2mg klonazolam, senaste intagit 1mg klona för enbtimme sedsn. Hsr ongen öl så tänkte om det ksn va lignt att drs i sig 100mg tv-pvp eller 2st OZtabbar. Ska jag isåfall snprta OZen? Mvh

Blev en stadig lina TH-PVP istället, känner mig annorlunda men skulle nog stannat med benzon eller testat enbOZ
Citera
2015-03-20, 20:45
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
Iktorivil låg dos (2-4mg) och tramadol 300-450mg är de lugnt eller? Känner att jag får ingen direkt muskelavslappnande effekt av klonazepamen riktigt, och vill inte slänga i mig mer ikto för då blir de väl minnesförlust och skit...

mvh.

"bumpar" om denna då de säkert finns någon som vet?
Citera
2015-03-20, 20:53
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
"bumpar" om denna då de säkert finns någon som vet?
De ska inte vara några problem
Citera
2015-03-21, 01:22
Medlem
Vitalrepuss avatar
Har tagit lite HASCH, är det nice att blanda det med alprazolam och om jag hur mycket ska man ta?
Citera
2015-03-21, 10:18
Medlem
Hejsan, jag undrar då om det går bra att blanda ergenyl med dessa preparat.

Depolan
Subutex
Tramadol
Iktorovil

MVH
Citera
2015-03-21, 10:30
Medlem
krokodilvargs avatar
Bara ett tips om någon inte redan har nämnt det, iktorivil och Oxybutynin i kombination med alkohol är en dålig idea, testade detta i torsdags (tydligen). då jag inte har några minnen som helst från i torsdags. Minns bara att jag tog två duschar och la mig och sov klockan 6 och sov till 9 på morgonen. sluddrade även lite har jag hört.
Just a tip
Citera
2015-03-21, 16:47
Medlem
mecca--villages avatar
Slängde i mig 20mg oxy utan tolerans för ca 1.5 timme sedan och har rökt några bongar men känner mig ändå inte nöjd så skulle det vara någon fara i slänga i sig 1-2 OZ tabbar (5-meo-mipt 20mg + 5dpbi 25mg) om en timme om det inte blir bättre? eller är denna blandning en NO-NO?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in