2013-01-30, 19:23
Medlem
Leyon0s avatar
Hej. Tidigare idag tog jag 500mg tramadol uppdelat på 2 tillfällen med 2 timmar emellan( 200 och 300)
Jag tog tre timmar efter mitt senaste av dessa 20MG DIAZEPAM. nYSS TOG JAG 200MG tram igen. Jag äter just nu en massa mat för att "hämma" effekten lite. Är mina föreställingar rätt? Hämmar en massa mat effekten av trammet? Och är diazepamen livsfarlig på något sätt?
Citera
2013-01-30, 19:34
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leyon0
Hej. Tidigare idag tog jag 500mg tramadol uppdelat på 2 tillfällen med 2 timmar emellan( 200 och 300)
Jag tog tre timmar efter mitt senaste av dessa 20MG DIAZEPAM. nYSS TOG JAG 200MG tram igen. Jag äter just nu en massa mat för att "hämma" effekten lite. Är mina föreställingar rätt? Hämmar en massa mat effekten av trammet? Och är diazepamen livsfarlig på något sätt?
Dessa doser i blandningen kommer inte vara farligt på något sätt, men ta inte mer än detta.
Citera
2013-01-30, 21:05
Medlem
Leyon0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Dessa doser i blandningen kommer inte vara farligt på något sätt, men ta inte mer än detta.
Vad händer om jag tar ytterligare tram? Kanske ska tilläggas att jag brukar gå på 1200mg+ om dagen och gjort så i ett antal veckor., så toleransen är ganska hög tror jag.
Citera
2013-01-30, 21:41
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leyon0
Vad händer om jag tar ytterligare tram? Kanske ska tilläggas att jag brukar gå på 1200mg+ om dagen och gjort så i ett antal veckor., så toleransen är ganska hög tror jag.
Ju mer du tar, desto större risk för andningsdepp (även om det ska väldigt mycket till för det att inträffa). Sedan finns det en risk för kramp av enbart Tramadolen. Med din tolerans är risken nog så nära noll det går i princip, men tänk på att risken finns för både kramp och andningsdepp av blandningen.
Citera
2013-02-01, 18:57
Medlem
Mandic!s avatar
Vilka droger kan/bör man INTE ta om man äter läkemedel som används vid bipolaritet? Tänker på Lamictal/Lamotrogin osv. Inga SSRI alltså. Äter inga mediciner nu, men inte helt omöjligt att jag påbörjar medicinering framöver av nyss nämnda läkemedel (och liknande).
Citera
2013-02-04, 09:45
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Vilka droger kan/bör man INTE ta om man äter läkemedel som används vid bipolaritet? Tänker på Lamictal/Lamotrogin osv. Inga SSRI alltså. Äter inga mediciner nu, men inte helt omöjligt att jag påbörjar medicinering framöver av nyss nämnda läkemedel (och liknande).
Bump

Ingen med erfarenhet?
Citera
2013-02-04, 11:22
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Bump

Ingen med erfarenhet?
Tänker du på litium också?
Citera
2013-02-05, 00:41
Medlem
Melestors avatar
Tips på blandning eller separat utav 200mg Methylone, 1 g Mephedrone och 0.8 gram mdma för ett dansevent på 6 timmar?

Vilket upplägg är bäst för maximal och längst njutning?
Citera
2013-02-05, 10:03
Medlem
Obscurites avatar
Storstädade lägenheten igår när jag kom hem och städade då således också i mitt gamla medicinskåp och hittade då lite piller ifrån mina dåliga dagar för några år sen då jag fick diverse piller utskrivna.

Till saken hör det att jag aldrig riktigt tog någon utav dessa då jag ogillade tanken av att ta piller som skulle mixtra med mitt medvetande så de fick bara ligga där de låg.

Nu såhär så vet jag inte ens vad dessa piller ens är, vad de gör egentligen eller om de ens är farliga.

Sitter här med ett antal Mirtazapin, Lamictal och Dexibuprofen.

Vad är dessa för piller och för slags häxbrygd ser ni framför er med dessa recept? Är som sagt nyfiken av vad dessa piller är samt vad som skulle ske vid en blandning av dessa?

Tänkte att man kunde lära sig något innan jag slänger dem.
Senast redigerad av Obscurite 2013-02-05 kl. 10:10.
Citera
2013-02-05, 11:14
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obscurite
Storstädade lägenheten igår när jag kom hem och städade då således också i mitt gamla medicinskåp och hittade då lite piller ifrån mina dåliga dagar för några år sen då jag fick diverse piller utskrivna.

Till saken hör det att jag aldrig riktigt tog någon utav dessa då jag ogillade tanken av att ta piller som skulle mixtra med mitt medvetande så de fick bara ligga där de låg.

Nu såhär så vet jag inte ens vad dessa piller ens är, vad de gör egentligen eller om de ens är farliga.

Sitter här med ett antal Mirtazapin, Lamictal och Dexibuprofen.

Vad är dessa för piller och för slags häxbrygd ser ni framför er med dessa recept? Är som sagt nyfiken av vad dessa piller är samt vad som skulle ske vid en blandning av dessa?

Tänkte att man kunde lära sig något innan jag slänger dem.
Lamictal (som jag nämner ovan) används vid bipolär sjukdom och är ett antiepileptikum. Mirtazapin är en "nassa" (antidepressivum).
Citera
2013-02-05, 11:41
Medlem
Obscurites avatar
Citat:
Lamictal (som jag nämner ovan) används vid bipolär sjukdom och är ett antiepileptikum. Mirtazapin är en "nassa" (antidepressivum).

Jo, men vad händer vid en blandning av dessa samt vid överdosering?
Citera
2013-02-05, 14:56
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melestor
Tips på blandning eller separat utav 200mg Methylone, 1 g Mephedrone och 0.8 gram mdma för ett dansevent på 6 timmar?

Vilket upplägg är bäst för maximal och längst njutning?
Låter inte hälsosamt någonstans. Själv har jag blandat Meph med M1 någon gång och det kändes nästan bara onödigt. Däremot verkar kombon MDMA+Methylone vara hellugn i och med att dom är så pass lika molekylärt. Kör en startbomb på 100mg MDMA + 200mg Methylone typ. Mer eller mindre beroende på hur skev du vill bli. Har för mig att meph kan vara farligt med MDMA. Skippa Mephet till ett annat tillfälle eller välja attbara ta Mephedrone den kvällen. Mina tips.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in