2015-02-25, 23:24
Medlem
roligpojkejapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Klokt gjort. Ta enbart fentanyl om du måste, och tare lunch polarn.

Absolut, egentligen vill jag lägga alla opiater på hyllan... Inte lyckats bli beroende av någon men det är någon varje dag. Tack för omtanken ta hand om dig med!

ont: blanda inte fentanyl med andra droger
Citera
2015-02-25, 23:27
Medlem
roligpojkejapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Är det lugnt att ta en folköl 3.5a efter man har tagt 350mg tram och 6mg alprazolam? Var ett par timmar sedan det intogs. Har tolerans för benso samt opioider.

Tacksam för snabba svar!

Ja det är absolut ingen fara. Du känner ju av, drick inte för snabbt.
Citera
2015-02-26, 14:54
Medlem
ambigues avatar
Den här frågan har nog blivit ställd hundra gånger men jag frågar ändå;
Hur pass illa är det för kroppen att blanda strimulanter med opiater?

Är den största faran att toleransen för opiater sjunker och det finns en risk för överdos när tjacket väl går ur kroppen eller att det är så påfrestande för hjärtat med två så olika substanser?

I mitt fall är det blandningen oxynorm och tjack jag är ute efter, och i rätt låga/vanliga doser, ej IV.
Förstår ju att det är påfrestande för kroppen men om man är ung och frisk i övrigt borde man väl knappast riskera att dö av det?
Citera
2015-02-27, 23:40
Medlem
LyxXxs avatar
Hallo jag har intagit 10mg 34ctmp, och undra om jag kan blanda det med 300 mg tramadol ?
Citera
2015-03-01, 02:50
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
4-5 groggar å ett par starköl. På detta 100mg Sobril samt 75mg Imovane och 30mg stess. Känner knappt någonting.
Boosta med lyrica? dum idé? har 1100 mg Lyrica. Vill bli lagom svängd och bäng. Not out of Control.
Har testat lyrica tidigare mot GAD och P-attacker utan verkan.
Om det kan vara en bra idé, mängd?
Citera
2015-03-01, 04:00
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
.....
Senast redigerad av Kolgrill-ftw 2015-03-01 kl. 04:25.
Citera
2015-03-01, 10:10
Medlem
mephedrons avatar
Hej jag har legat på höga doser benso en dryg månad nu, 15-20 mg per dag, samt 300 mg lyrica varannAn dag.
Tog min sista benso imorsr, bar 3 mg då jag trappar ner,ch ska ej ta varken lyrica eller bnso imorgon.
Är det farligt att ta en kork ghb imorron kväll mot benso atn jag ev får?
Hört att man kan blanda bens med gobbe i små mängder, jag lär ha stora mängder i blodet men ska ju inte ta samma dag och xanor har ju kort halveringstid. Så en liten kork imorron, kommer jag kola? Tack för svar
Citera
2015-03-01, 10:40
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Hej jag har legat på höga doser benso en dryg månad nu, 15-20 mg per dag, samt 300 mg lyrica varannAn dag.
Tog min sista benso imorsr, bar 3 mg då jag trappar ner,ch ska ej ta varken lyrica eller bnso imorgon.
Är det farligt att ta en kork ghb imorron kväll mot benso atn jag ev får?
Hört att man kan blanda bens med gobbe i små mängder, jag lär ha stora mängder i blodet men ska ju inte ta samma dag och xanor har ju kort halveringstid. Så en liten kork imorron, kommer jag kola? Tack för svar
Ärligt talat är jag säker på att du behöver en kontrollerad avgiftning.
Kan inte svara på om du kommer dö av ghb, men troligen inte.

Du kommer drabbas av mycket svår abstinens, men det där vet du nog. Risken är ju uppenbar att du inte pallar utan fortsätter med ditt kraftiga och destruktiva missbruk.

Om du vill lägga ner drogerna, tycker jag du ska söka hjälp i stället för att riskera en ganska farlig abstinens.
Citera
2015-03-01, 13:20
Medlem
mephedrons avatar
Jag har väl bra gener eller nåt, sist jag körde samma "diet" fick jag bara sömnproblem och psykisk längtan. Men ingen abstinens. Och idag tog jag bara 3 mg som sagt och mår bra.
Det jag menade var om jag kan dö av att ta ghb när jag troligen har stora .mängder benso kvar i BLODET, även fast jag i te kommet vara bensad alls när jag tar det. Men tack för svar.
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52

Du kommer drabbas av mycket svår abstinens, men det där vet du nog. Risken är ju uppenbar att du inte pallar utan fortsätter med ditt kraftiga och destruktiva missbruk.

Om du vill lägga ner drogerna, tycker jag du ska söka hjälp i stället för att riskera en ganska farlig abstinens.
Citera
2015-03-01, 16:19
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52

Beror ju på vad det är för bens. 15-20mg oxazepam/dag är "ingenting".
15-20mg Flunitrazepam eller Alprazolam är jättemycket.
Citera
2015-03-01, 16:44
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Beror ju på vad det är för bens. 15-20mg oxazepam/dag är "ingenting".
15-20mg Flunitrazepam eller Alprazolam är jättemycket.
Om du läser mephedron:s inlägg fattar du. Tungt missbruk/beroende och det kommer ingen ostraffat ifrån, spelar ingen roll hur stark man är.
Citera
2015-03-02, 15:47
Medlem
argusdemons avatar
Tjena!
Jag har tryckt i mig 300 mg Lyrica och jag blir väldigt "lyrisk" av det eftersom jag knappt har tolerans.

Jag har fått tag på 5 mg Oxikodon(som jag känner av väldigt)

Förstärker Lyrican Oxyn?
Eller är det slöseri att ta en så vacker drog som Oxy och blanda med Lyrica?

Tack snabba svar uppskattas alla trevliga FB:are!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in