2013-01-24, 11:50
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Varför inte bara ta dom två för sig? Eventuellt kan du vänta tills 4-FMA ruset har dalat och sedan ge dig på 3-MMC:t.

För serotonindepåernas skull.
Citera
2013-01-24, 12:13
Medlem
simpglajds avatar
Pentedrone & 2-fma? Pz
Citera
2013-01-25, 11:37
Medlem
simpglajds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simpglajd
Pentedrone & 2-fma? Pz
Eller 2-fma och 3-mmc.
Någon med erfarenhet?

Mvh
Citera
2013-01-25, 22:13
Medlem
Arkomanns avatar
STORA ICKEN eller åtminstone utfärdad dödskallevarning
  • Blanda inte flera olika typer av centraldeprimerande droger på grund av synergieffekten¹ (oftast beskriven som "1 plus 1 lika med tre"), om du inte vet, vad du gör — eller gör det men väljer att högaktningsfullt skita i konsekvenserna.
  • Ett annat hett tips är att inte blanda droger, som frisätter dopamin (t. ex. amfetamin) och serotonin (t. ex. MDMA), eftersom det brukar medföra översvämning i synapserna, varpå dopamin letar sig in i serotoninets vesikler och där bryts ned av fel enzym och bildar väteperoxid, som är starkt oxiderande och vanligt används för att bleka hår. Mindre nyttigt för synapserna, om man säger så. Återigen, om du inte vet, vad du gör, eller gör det men likafullt ger fullständigt fan i det.
  • Annars bör man väl undvika att blanda olika hallucinogener och /pseudo-/psykedelika (typ cannabis) eftersom man i regel brukar bli fullt tillräckligt sinnesförvirrad och direkt konstig av det ena eller andra, varför synergieffekten återigen bör tagas med i beräkningen, om man inte är ute just efter att hamna i en helt annan verklighet, som enligt min erfarenhet vanligtvis är ett rent helvete utan några fasta punkter i tillvaron. Lärorikt är det dock. Man tvingas att uppfinna sig själv på nytt för att hitta fotfästet och klättra upp ur avgrunden som en starkare människa. What doesn't kill you, makes you weirder.
STORA JAJAMEN åtminstone från 15 år eller 11 i sällskap med vuxen²
  • Opioider och hallucinogener. Välmåendet man i grunden får av opioiderna gör en i det närmaste osårbar för snedtrippar, samtidigt som hallucinogenernas faktiskt många gånger stimulerande egenskaper (tänk på LSD, t. ex.; det är ju verksamt i tolv timmar, under vilka man kort sagt kan fetglömma att sova) förhindrar intox med dödlig utgång, eftersom man inte kan bli tillräckligt sänkt för att sluta andas.
  • Kokain och alkohol. Kolan räcker längre på grund av leverns simultanmetabolisering av rusgifterna och ger upphov till kokaetylen, som är mera dospotent och har längre halveringstid än rent kokain; dessutom slipar spånken av kolans skarpare kanter, så att man inte blir fullt lika uppstagad på ett jobbigt sätt.
  • Amfetamin och alkohol. Därför att de tar ut varandra, och man blir stabil som ett uppslagsverk, i många väluppradade band, inklämt mellan två dekorativa och funktionella bokstöd. Att pendla mellan den ena och den andra drogen är sällan någon höjdare för hälsan, men litet av varje håller en precis i fokus, och dess position avgör man själv med hjälp av bråktalen. Hur mycket fylla per punderi tar mig från punkt A till B?
__________________________________________________ ___________________
1. Jag vill invända emot wikipedia-artikeln på den här punkten "συνεργός vilket betyder "samarbete", då jag snarare skulle översätta εργός med rörelse eller verkan än arbete. Jämför energi av gr. έvεργεια ('på-rörelse, -verkan', 'det som sätter något i rörelse).

2. Detta bör givetvis inte tas på fullt allvar. Ungdomar har inte vuxit färdigt och kan hindras i sin utveckling av att mixtra för mycket med kroppens ännu ofärdiga delar. Ofärdig säger jag i dubbel bemärkelse, då barn och unga inte precis är kända vare sig för sina goda motoriska färdigheter eller sin psykologiska nivå av utveckling. Den halte och lytte bör således hålla sig borta från pajaskonsterna, de djärva experimenten och sinnesakrobatiken beskriven ovan .
Citera
2013-01-25, 22:20
Medlem
har rökt ett 12micrograms fentanyl-plåster ikväll, känner inte speciellt mycket nu(var några timmar sen jag rökte), kan jag käka en låg dos oxy eller är chansen stor för andningsproblem?
Citera
2013-01-26, 18:47
Medlem
Lenny Xs avatar
Hej kära vänner.
Denna lördagskväll tänkte jag och frugan krydda till lite med något vi innehar i skattkistan.

Jag vill ha kommentarer på följande kombinationer.

60mg Stesolid + 900mg Lyrica?

eller om det omvända är bättre:

100mg Stesolid + 300mg Lyrica?

Jag är van brukare. Det har hänt att jag blandat opiater med benzo och överlevt (uppenbarligen), dock tar jag inte den chansen igen. Men frugan är jag rädd om även fast hon har tagit det mesta..

Vad skulle ni säga är den optimala doseringen när det gäller just Lyrica och Stesolid tillsammans?

Tacksam för svar. Ha en bra kväll kamrater//Lenny
Citera
2013-01-26, 19:15
Medlem
Knivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lenny X
Hej kära vänner.
Denna lördagskväll tänkte jag och frugan krydda till lite med något vi innehar i skattkistan.

Jag vill ha kommentarer på följande kombinationer.

60mg Stesolid + 900mg Lyrica?

eller om det omvända är bättre:

100mg Stesolid + 300mg Lyrica?

Jag är van brukare. Det har hänt att jag blandat opiater med benzo och överlevt (uppenbarligen), dock tar jag inte den chansen igen. Men frugan är jag rädd om även fast hon har tagit det mesta..

Vad skulle ni säga är den optimala doseringen när det gäller just Lyrica och Stesolid tillsammans?

Tacksam för svar. Ha en bra kväll kamrater//Lenny

Det beror väl lite på vad ni vill uppnå med kvällen. Skulle rekommendera den första combon om jag hade viljat ha det lite trevligt snurrigt värre.
Citera
2013-01-26, 19:22
Medlem
Lenny Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kniv
Det beror väl lite på vad ni vill uppnå med kvällen. Skulle rekommendera den första combon om jag hade viljat ha det lite trevligt snurrigt värre.

Tack för svaret!
då trycker jag i frugan den combon. Själv suger jag i mig 100mg stesolid + 300mg lyrica.
Värsta är att man blir så jävla kåt på höga doser av lyrica. jag däremot blir "avslappnad" i höga doser diazepam.. men vafaan, hon får tillfredsställa sig själv

Må väl, lev kul
Citera
2013-01-26, 20:35
Medlem
Knivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lenny X
Tack för svaret!
då trycker jag i frugan den combon. Själv suger jag i mig 100mg stesolid + 300mg lyrica.
Värsta är att man blir så jävla kåt på höga doser av lyrica. jag däremot blir "avslappnad" i höga doser diazepam.. men vafaan, hon får tillfredsställa sig själv

Må väl, lev kul

Själv kör jag också på en skön kombo ikväll. Önskar er en trevlig kväll, tror verkligen att lyrican gör det hela mer "komplett" än bara lite avslappnad om ni kört på det andra.

Må väl!
Citera
2013-01-28, 21:45
Medlem
Kan man blanda Citodon och Tradolan?
Citera
2013-01-28, 22:02
Medlem
Knivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atheistanton
Kan man blanda Citodon och Tradolan?

Det bör inte vara några problem. Trevlig kväll.
Citera
2013-01-28, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kniv
Det bör inte vara några problem. Trevlig kväll.
ok thanx. En trevlig kväll kommer jag absolut ha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in