2009-11-28, 20:46
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bean-Doodle
Kommer jag känna nåt dock? Blir det inte bara fet minneslucka? Jag är redan lite dragen

Jag tycker det är soft med ikto på alkoholen, jag får inte någon minneslucka på 1mg. Men det är individuellt, jag hade tagit ikton, men i regel ska man låta bli att blanda med alkohol då det kan gå snett på många vis. Men 1mg är inte mycket om man inte är lättpåverkad eller helt ny vid bens.

Börja med 0,5 om du e osäker.
Citera
2009-11-29, 11:49
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Jag tycker det är soft med ikto på alkoholen, jag får inte någon minneslucka på 1mg. Men det är individuellt, jag hade tagit ikton, men i regel ska man låta bli att blanda med alkohol då det kan gå snett på många vis. Men 1mg är inte mycket om man inte är lättpåverkad eller helt ny vid bens.

Börja med 0,5 om du e osäker.
Benso och Alkohol är en jättemysig kombi, men som du säger så kan det ge bakslag som fan. Det är mindre mysigt.

OnT: Jag har tagit 400mg Kodein, 200mg Tramadol, 2mg Iktorivil. Kanske blir 1-2 cider och 1-2 Temesta snart. Men om jag skulle bli sugen, kan jag då ikväll ta MDPV måntro? Vet att detta är en RC och det inte finns så mycket data om detta preparat. Men den har ändå funnits såpass länge att folk borde hunnit testa att blanda både det ena och det andra med MDPV redan?
Citera
2009-11-29, 11:56
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saftad_burk
Saker man får hos läkaren mot förkylning, feber, huvudvärk och liknande är det inga problem att blanda med. Medicinenen kan mista sin effekt, men värre än så är det inte vid användande av svaga standardmediciner.
Detta såg jag dock nu, men det stämmer inte alltid. Finns många "svaga standardmediciner" (antar att du menar icke narkotiska preparat) som är MAO-hämmare. Dessa är farligt att blanda med nästan allt.
Citera
2009-11-29, 11:58
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zmutch
Nyårs planerna ser ut som Alkohol, tjack, mdma och spliff. Hur skulle ni köra detta? Vi har en vecka på oss att köra allt xD
Jag skulle kört på MDMA första kvällen, dagen efter vilat med lite Alkohol och CB i 1-2 dagar. Se då till att sova och äta ordentligt. Sen tjackrace i 2-3 dygn för att sedan landa på CB och alkohol
Citera
2009-11-29, 22:35
Medlem
boosta opiod känsla med lepheton? Har ätit 500mg trad,rökt 3mg ikto samt rökt 1mg flunitrazepam nu(söndags rökmix!). Men problemet är att trad känslan börjar att försvinna:/ och det enda jag har opiatväg är just Lepheton ca 1-1.5 dl.. Till frågan: är det någon vits att suga i sig flaskan för att få någon boost? Eller är det bättre att att strunta i det och bara ta en ikto och lägga sig framför tvn.. Har bara druckigt lepheton 1ggn och det enda det gav mig var en risig mage:/ är väldig ovan med host medecinerna och enligt FaQen skulle man ju inte blanda med benzo alls...
Citera
2009-12-02, 15:25
Medlem
saftad_burks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lennie_thief
Detta såg jag dock nu, men det stämmer inte alltid. Finns många "svaga standardmediciner" (antar att du menar icke narkotiska preparat) som är MAO-hämmare. Dessa är farligt att blanda med nästan allt.
Men MAO-hämmare är väl receptbelagda?
Citera
2009-12-04, 18:28
Medlem
tilla05s avatar
Hej! Kommer imorgon att inta alkohol och kokain, kommer även att ha iktoviril och valium i kroppen. Det är bara små mängder men jag undrar ändå om jag kommer att reagera annorlunda på alkoholen och kokainet än om jag inte haft dessa två andra substanser i kroppen?
Citera
2009-12-04, 20:38
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saftad_burk
Men MAO-hämmare är väl receptbelagda?
Inte Neurokan? Innehåller Johannesört som också går att köpa i hälsokost butiker. Finns säkert massa andra MAO-hammande mediciner som inte är receptbelagda. Men reagerade på det du skrev i första inlägget att det inte är någon fara att blanda med "trams" mediciner. För det kan det ju vara.
Citera
2009-12-04, 20:43
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tilla05
Hej! Kommer imorgon att inta alkohol och kokain, kommer även att ha iktoviril och valium i kroppen. Det är bara små mängder men jag undrar ändå om jag kommer att reagera annorlunda på alkoholen och kokainet än om jag inte haft dessa två andra substanser i kroppen?
Det säger ju sig självt att du reagerar annorlunda. Men därmed inte sagt att du känner av att du reagerar annorlunda. Det kan sänka Kokainets verkan en aning. Låter i mina ögon som en dålig blandning för övrigt.

Alkohol och Benso kan få folk att bli aggresiva som fan.
Kokain likaså, så att blanda sådär borde kunna få dig att gå bärsärkargång i stan. Men du gör som du själv vill.
Citera
2009-12-04, 21:07
Medlem
tilla05s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lennie_thief
Det säger ju sig självt att du reagerar annorlunda. Men därmed inte sagt att du känner av att du reagerar annorlunda. Det kan sänka Kokainets verkan en aning. Låter i mina ögon som en dålig blandning för övrigt.

Alkohol och Benso kan få folk att bli aggresiva som fan.
Kokain likaså, så att blanda sådär borde kunna få dig att gå bärsärkargång i stan. Men du gör som du själv vill.

Jo jag har hört det men inget jag någonsin upplevt själv. Tar aldrig överdrivna mängder benso när jag ska dricka då det ändå bara slutar med att man somnar. Att man blir agressiv av kokain och alkohol hade jag ingen aning om. Men det här med agressiviteten gäller inte det främst män haha? jaja ska använda allt med måtta blir säkert hur fint som helst =)
Citera
2009-12-04, 21:09
Medlem
MassaGrejers avatar
Citat:
Jo jag har hört det men inget jag någonsin upplevt själv. Tar aldrig överdrivna mängder benso när jag ska dricka då det ändå bara slutar med att man somnar. Att man blir agressiv av kokain och alkohol hade jag ingen aning om. Men det här med agressiviteten gäller inte det främst män haha? jaja ska använda allt med måtta blir säkert hur fint som helst =)

Är inte kvinna men tror det gäller mest män för att de ska tuppa runt på krogen och visa vem som är alfahanne.
Citera
2009-12-04, 21:10
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Citat:
Kör på, men ta det försiktigt bara. Jasså du är av kvinnligt kön. Jo jag tror nog att män har en tendens att vara med aggresiva än kvinnor faktiskt. Men finns endel galna kvinnor också skall du allt veta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in