2008-01-24, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Jag jämförde inte, jag överdrev för att klargöra min mening.

Jag vill visst fokusera på hans fotbollskunnande, men karljäveln beter sig illa att jag inte kan respektera honom.

Absolut! Men jag är bara avundsjuk på hans fotbollskonster, inget annat hos honom.

Förfärligt att du ska förbise Zlatans fotbollskunnande på grund av
hans pissiga attityd. Zlatan har en si så där tio år kvar av sin
fotbollskarriär och du ska vifta bort den på grund av hans attityd.

Den dagen Zlatan lägger av med fotbollen kommer man leva på
alla minnen han gett oss och vi kommer bara inse att vi aldrig kommer
få en liknande bollbegåvning. Njut av stunden thebandit777.
2008-01-24, 23:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Som sagt, eftersom du inte är det minsta insatt i italiensk fotboll och inte ser zlatans matcher ska du hålla tyst......faktum är fortfarande att han blivit utsedd till bästa forward i uefas världslag nyligen, utnämnd till bästa spelaren i Italien, han leder skytteligan i champoions league, han leder skytteligan i serie a.......HUR I HELVETE KAN MAN VARA ÖVERSKATTAD DÅ???????????????????????????????????????????????? ???????????????

För han producerar inte i sitt Landslag DÄRFÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nämn 1 super forvard till som inte producerar i sitt landslag!
2008-01-24, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legionvasa
För han producerar inte i sitt Landslag DÄRFÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lugna dig med uttropstecknen.

Zlatan har haft sina bra och dåliga stunder i landslaget.
Likaså i Serie A.
Det gäller att ha tålamod. Tror man riktigt mycket på någon
kommer resultaten förr eller senare.
2008-01-24, 23:30
Medlem
Jole25s avatar
Citat:

Henry,Lampard,Gerrard och Totti är väl kända för att inte få ut sin fulla potential i landslagen. Då är det bara dom jag får upp nu direkt i skallen. Det finns säkert fler...
2008-01-24, 23:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Henry,Lampard,Gerrard och Totti är väl kända för att inte få ut sin fulla potential i landslagen. Då är det bara dom jag får upp nu direkt i skallen. Det finns säkert fler...

Henry och totti har presterat mer än vad zlatan gjort
2008-01-24, 23:43
Medlem
Jole25s avatar
Citat:

Fortfarande inte det man förväntat av dom. Zlatan har inte placerat sig på deras nivå förräns på senaste. Det kan faktiskt bli en förbättring men jag förväntar mig inga under. Klubblaget är ändå viktigast när man bedömer en fotbollspelare...
2008-01-24, 23:51
Medlem
Linkzies avatar
Citat:

Gerrard, Lampard, Kaka, Andrej Shevchenko då?
2008-01-24, 23:51
Medlem
Chuck_Taylors avatar
Citat:
Chuck taylor>>>

Nej är absolut inte ironiskt.
Utan jag är helt självtänkande och låter ej den svenska median påverka min syn på fotboll.
Men jag är den förste att erkänna att jag har fel om han lyckas prestera på Em som jag verkligen hoppas att han gör.
Men tror att Albäck kommmer komma in i den 75 minuten i alla matcher (utom den sista då han startar) och försöker reda upp zlatan diva fasoner och kommer säkerligen springa lika mycket som zlatan gjort på hela matchen
Men du är säkert så jävla korkad så att du blandar ihop mitt ogillande till zlatan med mitt nick!!??
Kan bara säga att jag är ett stort fan till Henry.

Skiter väl i vad du har för nick på ett Internetforum.. Zlatan har inte lyckats lika bra i landslaget som i sitt klubblag, det vet vi alla. Men han är inte överskattad för det. Han är en viktig person för vårat land. Allbäck har alltid varit en slags frälsare och kommer säkert hoppa in i slutet av matcherna och antagligen lyckas göra mål.

Jag är knappast korkad som du tror jag är, är bara optimistisk och realistisk.
2008-01-24, 23:56
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ta reda på fakta innan du börjar gapa! Totti har gjort 9 mål på 59 matcher i landslaget vilket ger ett målsnitt på 0.152.
zlatan har gjort 19 mål på 49 landskamper vilket ger ett målsnitt på 0.387.
Zlatan har för övrigt samma målsnitt som henke i landslaget.
2008-01-25, 00:00
Medlem
Linkzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Ta reda på fakta innan du börjar gapa! Totti har gjort 9 mål på 59 matcher i landslaget vilket ger ett målsnitt på 0.152.
zlatan har gjort 19 mål på 49 landskamper vilket ger ett målsnitt på 0.387.
Zlatan har för övrigt samma målsnitt som henke i landslaget.

Han fattar ändå inte. Zlatankritiker kommer alltid att hata Zlatan. Alla vet varför.
2008-01-25, 00:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Linkzie
Gerrard, Lampard, Kaka, Andrej Shevchenko då?

Andrej Shevchenko var ju dålig i VM och kvalet till VM
Kaka spelar ju i ett Landslag som har LITE mer konkurens än något annat land någonsin kommer ha. Så den var dålig.

Och fortfarande så är Lampard och Gerrard ingen topp forvard är det svårt att förstå.
Och sluta att tro att det beror på rasismen för fan.

C Taylor>>>

Dömer du mig ej efter nicke så tror jag knappast att du är korkad
2008-01-25, 00:41
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Andrej Shevchenko var ju dålig i VM och kvalet till VM
Kaka spelar ju i ett Landslag som har LITE mer konkurens än något annat land någonsin kommer ha. Så den var dålig.

Och fortfarande så är Lampard och Gerrard ingen topp forvard är det svårt att förstå.
Och sluta att tro att det beror på rasismen för fan.

C Taylor>>>

Dömer du mig ej efter nicke så tror jag knappast att du är korkad

Men herre mina gudar. Var ngnstans blev det så fel med dig pöjk? Vad har toppforward att göra med om man lyckas i landslaget eller inte? Menar du att resten av laget kan floppa bara inte forwarden floppar. Sedan slätar du över att Totti aldrig blev en Gli Azzurri på riktigt. Han vara ganska dålig där men en gudabegåvad spelare i Roma.

Kaká konkurrens? Han spelade väl varje match? Imponerade han? NEJ!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in