2009-11-09, 18:52
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunepilosner
Försökte öppna en tråd med detta specifika ämne, vilket jag anser vara ytterst alarmerande, men fick av en mod tråden stängd, med hänvisning hit.

OK... jag faller in i ledet...

Men undrar ändå...

Vad är den omedelbara reaktionen bland Sveriges fotbollsälskare på ett sådant besked?

Finns något gammalt grudge mellan Z och Hamrén?
Ger det för lite kosing att spela i landslaget?
Håller Z på att trappa ner?
Är han en bortskämd gosse, som vill diktera sina egna regler?

Jag tror personligen på det senaste. Jag har själv upplevt hur han kaxigt överlägset hångarvade åt killarna i kvarteret när han drog dom på planen hemma på gården.
Han tjänade redan som batting rätt bra med kosing på att slå vad med folk om att dom skulle bli dragna av honom...
CL CL och åter CL...
2009-11-09, 18:55
Medlem
Rascits avatar
Han är snart tillbaks Behöver bara vila sin kropp lite, lite jobbigt med Lagerbäcks gamla taktik. Upp med bollen på Zlatan så han kan bli nersparkad.
2009-11-09, 18:56
Bannlyst
Han har inte varit så målfarlig i landslaget. Blir nog ingen skillnad om han slutar.
2009-11-09, 18:57
Medlem
Good riddance, han är en illojal barnunge som inte presterat i landslaget. Man kan fan inte gå o komma som man vill som han gör, det visar hur mycket landslaget betyder för honom. Han skiter i landslaget så jag tycker landslaget ska svara med samma mynt så kan han spela för den som betyder mest; han själv.
2009-11-09, 18:58
Medlem
sunepilosners avatar
Kanske rent av skulle utveckla svenska landslaget, om man slutade bygga allt runt en kille som plötsligt deklarerar att han inte har lust... ?
2009-11-09, 18:58
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Jag skrev ju att han skulle sluta i landslaget efter matchen mot Albanien, även om han säkert kommer vela lite fram och tillbaka. Men det är för många matcher för honom nu och Sverige är så usla att det är klart han tröttnar. Men går vi till VM 2014 så lär han ju göra en Henke och tacka ja utan att ha spelat i kvalet och det är ju lite halvfult
2009-11-09, 19:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sunepilosner
Kanske rent av skulle utveckla svenska landslaget, om man slutade bygga allt runt en kille som plötsligt deklarerar att han inte har lust... ?

Zlatan spelar bäst i topplag, Sverige har sina begränsningar och spelar bättre som lagmaskin. Det finns ingen plats för Zlatan.
2009-11-09, 19:01
Medlem
vonfnass avatar
Inte så oväntat att han nobbar landslaget.

Blir kul att se ifall han kommer tillbaka, hursomhelst så tror jag att landslaget behöver vara utan Zlatan såhär i början av en ny "era".
Men samtidigt så tror jag Zlatan vill vara ifrån landslaget... eller ja, uppenbarligen.
Han får ju 3-4 månader på sig att fundera och se vilken riktning Hamrén tar det nya landslaget.
2009-11-09, 19:03
Medlem
sunepilosners avatar
Undrar vad landslagspolarna tänker idag...
Finns inte någon av dom på FB, och kan tycka till lite...???

(Vet att Johan E brukar lurka omkring här lite... )
Senast redigerad av sunepilosner 2009-11-09 kl. 19:06. Anledning: Stavning... sorry...
2009-11-09, 19:05
Medlem
han gör en henke larsson

Det fattar ju vem som helst att zlatan bara är smart och spar på energi.

Minst de närmaste 6 månaderna handlar om för Hamren att utvärdera trupp, testa spelare och spelsystem och jag tror zlatan ser det som totalt meningslöst att vara med under den tiden. Sätta sig på ett plan och sparka lite boll när ändå inget konkret kommer hända på allvar förrens Hamrén fått ordning på allt med från assistenter till spelare och system och hela fadderuttan.

Han kommer tillbaka när det börjar likna ett strukturerat landslag och när allvaret kommer igång.
2009-11-09, 19:09
Medlem
sunepilosners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BJB
Det fattar ju vem som helst att zlatan bara är smart och spar på energi.
Han kommer tillbaka när det börjar likna ett strukturerat landslag och när allvaret kommer igång.

Är det kul för dom andra att han glider in på en räkmacka?
"Håll åt sidan boys... här kommer jag!"

Jag må vara en förkrympt jävel... men jag skulle bli skitsne.
Tror detta är taskigt för känslan i gänget.
Senast redigerad av sunepilosner 2009-11-09 kl. 19:10. Anledning: FAN! jag stavar som en kråka!
2009-11-09, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlankningsMaja
Zlatan spelar bäst i topplag, Sverige har sina begränsningar och spelar bättre som lagmaskin. Det finns ingen plats för Zlatan.
Platsen kommer alltid finnas där för Zlatan men sålänge han inte vill satsa helhjärtat så gillar jag att Hamrén sätter hårt mot hårt och inte tar med honom.
Om detta landslaget någonsin ska kunna bli något så finns det ju yngre förmågor att kunna bygga på nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in