2009-10-29, 16:21
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvaan
Zlatan får väl börja prestera mot lite bättre lag innan han ens börjar diskuteras som världens bäste. Seriöst, han är bra, men han har knappt gjort något mot större lag i hans position i Barcelona hade tom. Elmander lyckats. Säg en spelare som misslyckats mellan Messi, Henry, Iniesta och Xavi. Eto, Bojan, Ibrahimovic, Larsson...

Larsson? När han spelade i Barca var inte Iniesta, Xavi eller Messi ordinarie och Henry spelade i Arsenal. Men det visste nog inte du.
2009-10-29, 17:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Larsson? När han spelade i Barca var inte Iniesta, Xavi eller Messi ordinarie och Henry spelade i Arsenal. Men det visste nog inte du.

Larsson var heller inte ordinarie
2009-10-29, 17:45
Medlem
Fotzens avatar
Bojan lär aldrig lyckas i Barca, så det finns säkert en och annan som hade bommat sin chans i det laget.
2009-10-29, 17:57
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvaan
Larsson var heller inte ordinarie
När påstod jag det?
2009-10-29, 19:37
Medlem
BabyJesuss avatar
Säg en spelare som hade misslyckats med Xavi, Inniesta, Zlatan, Puyol och Henry?

Messi?
2009-10-30, 09:03
Medlem
-Salo-s avatar
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/internationell/spanien/zlatan/article6039751.ab

Huh?

Har ju såklart inte bara att göra med Zlatan, men 50'e plats?
Något geni som sitter på förklaringen hur man räknar ut den där listan?

Edit: Fuck it, någon skapade en tråd i frågan...
Senast redigerad av -Salo- 2009-10-30 kl. 09:17.
2009-10-30, 09:59
Medlem
Sujoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adnanisH
När Zlatan vinner skytteligan i La Liga, CL och VM guld, ja då är han nog bäst i världen. Just nu tycker jag Ronaldo och Messi är före honom.

Men ingen av de du nämner har ju vunnit skytte i La liga eller Vm guld.
2009-10-30, 23:39
Medlem
Gullegubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sujok
Men ingen av de du nämner har ju vunnit skytte i La liga eller Vm guld.

Som någon annan skrev tycker jag också att det är svårt att tänka sig någon annan spelare än Zlatan som respektive säsong skulle ha lyckats få Inter att gå mycket längre i CL eller lyckas få svenska landslaget att gå mycket längre i EM eller VM.

Det finns så många bra spelare, så många bra lag och så många mästerskap att även stora spelare med högt marknadsvärde lyckas mindre bra i något sammanhang (ligaspel, cupspel, CL, landslaget).

Fast jag kan ha fel. Det kanske finns någon komplett spelare jag har missat som lyckas strålande i samtliga sammanhang. Höga övergångssummor och hög lön är i alla fall ett tecken på att en spelare lyckas bra eller strålande i tillräckligt många sammanhang.
2009-10-31, 22:20
Bannlyst
Bara om Mexes satte Ibrahimobitch på plats i Coppa Italia förra säsongen. 1 cm till av hans böjning med pannan på Zlatans näsa så skulle den ha brutits.
2009-10-31, 22:34
Medlem
dwgs avatar
Vill bara på minna er alla horälskande f.... när bögen byter lag ingen.
Kommer ni att hålla på barca eller byter ni lag som alltid ?????

Har aldrig fattat att man kan byta lag, håller man på ett så gör man det

ROMA ROMA ROMA ROMA ROMA ROMA ROMA
Självklart så är mitt älskande D.I.F nr1
2009-10-31, 22:36
Medlem
dwgs avatar
Ni som inte fattar 1 lag i swe NR 1
Ett lag utan för
2009-10-31, 22:37
Medlem
jaochss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.E
Bara om Mexes satte Ibrahimobitch på plats i Coppa Italia förra säsongen. 1 cm till av hans böjning med pannan på Zlatans näsa så skulle den ha brutits.

Det är sällan man ser någon bli så ägd som Mexes blev i den situationen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in