Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Jag har väl rätt att tycka till även om jag inte kan lika mycket fotboll som du?
Jag skiter i om en spelare kallas targetplayer eller pajas.....jag ser vad jag ser.....att vi vinner mer och spelar bättre när Zlatan inte är med.
Allbäck, Rosenberg, Elmander o tjocka gudrun spelar ett fartfyllt spel som gynnnar hela laget och frambringar bollar i motståndarmålet.
Sedan skiter jag i vem som tar emot bollen osv.
Lite roligt med någon som bara bryr sig om vem som gör mål, inte om något annat.
Så om Zlatan skulle ta bollen nere på egen målinje och dribbla bort 10-man och sen skjuta stolpe och sen håller bollen på att gå in med Allbäck kommer och petar in den för att få målet så anser du att Allbäck är mer värdefull? Han gjorde ju målet!
F ö så spelar vi sämre utan Zlatan, det borde du sett med om du nu tittade på matchen igår. Hade Allbäck spelat istället så hade vi nästna aldrig fått fast bollen på offensivplanhalva då Zlatan vann många nickdueller och tog ner många bollar som sen gjorde att vi kunde skapa chanser. Allbäck hade nog inte ens vunnit 10% av de nickdueller som Zlatan vann igår..
*Suck*