2007-09-09, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Jag är inte med på förolämpningar. Ser det mer som ett tecken på bristande metodik.
Jaså argumenten tog slut nu?
2007-09-09, 00:43
Medlem
Euroshoppers avatar
Zlatan var cpbra denna match. Zlatan top5 anfallare i världen. Han hade varit i princip given i vilket landslag som helst.

Frankrike - bort med Anelka och Trezeguet, in med zlatan.

England - bort med Crouch, Heskey, Owen HAHAHHA ett skämt.

Brasilien - Ronaldo är förvisso fortfarande jävligt bra - 50-50.

Italien - Haha Gilardino har inte en chans.

Spanien - Håller zlatan högre än Villa och Morientes.

Tysland - Podolski jävla pojkspoling, Zlatan blåser skiten ur honom!
2007-09-09, 00:45
Medlem
Euroshoppers avatar
Fan vad jag skkulle vilja se zlatan i Premier League. Inte Chelsea dock.

Vore fett coolt.
2007-09-09, 11:09
Medlem
Ballooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Euroshopper
Zlatan var cpbra denna match. Zlatan top5 anfallare i världen. Han hade varit i princip given i vilket landslag som helst.

Frankrike - bort med Anelka och Trezeguet, in med zlatan.

England - bort med Crouch, Heskey, Owen HAHAHHA ett skämt.

Brasilien - Ronaldo är förvisso fortfarande jävligt bra - 50-50.

Italien - Haha Gilardino har inte en chans.

Spanien - Håller zlatan högre än Villa och Morientes.

Tysland - Podolski jävla pojkspoling, Zlatan blåser skiten ur honom!

Zlatan är långt ifrån top5 i världen, så jävla överskattad är han, fast han är ju grym på att näta i landslaget
2007-09-09, 11:15
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballooo
Zlatan är långt ifrån top5 i världen, så jävla överskattad är han, fast han är ju grym på att näta i landslaget

Eftersom jag tolkar sista delen som ironi av ditt inlägg, så måste jag tolka den första delen som det också.

För att förenkla för alla andra

Citat:
Ursprungligen postat av Ballooo
Zlatan är absolut top5 i världen, så jävla underskattad är han, fast han är ju inte grym på att näta i landslaget
2007-09-09, 11:22
Medlem
Centrums avatar
Tycker Zlatan var riktigt duktig igår fick ut precis allt utom ett mål då hade han fått betyg värdsklass av mig. Skillnad mot föregående matcher var att han visade jävla kampmoral och fina avslut ideerika passningar !! Gult kort kan precis vem som helst få om man är lite övertänd typ Mellberg.
2007-09-09, 13:16
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Jag har väl rätt att tycka till även om jag inte kan lika mycket fotboll som du?

Jag skiter i om en spelare kallas targetplayer eller pajas.....jag ser vad jag ser.....att vi vinner mer och spelar bättre när Zlatan inte är med.

Allbäck, Rosenberg, Elmander o tjocka gudrun spelar ett fartfyllt spel som gynnnar hela laget och frambringar bollar i motståndarmålet.

Sedan skiter jag i vem som tar emot bollen osv.

Lite roligt med någon som bara bryr sig om vem som gör mål, inte om något annat.

Så om Zlatan skulle ta bollen nere på egen målinje och dribbla bort 10-man och sen skjuta stolpe och sen håller bollen på att gå in med Allbäck kommer och petar in den för att få målet så anser du att Allbäck är mer värdefull? Han gjorde ju målet!

F ö så spelar vi sämre utan Zlatan, det borde du sett med om du nu tittade på matchen igår. Hade Allbäck spelat istället så hade vi nästna aldrig fått fast bollen på offensivplanhalva då Zlatan vann många nickdueller och tog ner många bollar som sen gjorde att vi kunde skapa chanser. Allbäck hade nog inte ens vunnit 10% av de nickdueller som Zlatan vann igår..

*Suck*
2007-09-10, 18:03
Medlem
thebandit777s avatar
Jävligt bra match av Zlatte, många fina framspelningar.
2007-09-11, 08:52
Medlem
Nahibos avatar
och agger fortsätter att håna zlatan, jag förstår inte varför han ställer till med så mycket då han egentligen skulle fått sitt andra gula kort om inte domaren hade varit så livrädd för att det skulle kuta in någon danskjävel på planen :/
2007-09-11, 09:39
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
och agger fortsätter att håna zlatan, jag förstår inte varför han ställer till med så mycket då han egentligen skulle fått sitt andra gula kort om inte domaren hade varit så livrädd för att det skulle kuta in någon danskjävel på planen :/
"Håna" är väl aftonbladets ordval. Det han säger är väl i stort sett att Zlatan var bra men inte spektakulärt bra, och att man lyckades hindra honom från det viktigaste, nämligen att göra mål.
2007-09-11, 13:06
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
"Håna" är väl aftonbladets ordval. Det han säger är väl i stort sett att Zlatan var bra men inte spektakulärt bra, och att man lyckades hindra honom från det viktigaste, nämligen att göra mål.

okej jag ryktes med aftonbladet där, men jag förstår inte hur han inte kan säga att zlatan var riktigt bra och trots allt så hade väl ändå elmander bättre lägen än zlatan?

jag ser mer zlatan som en kille som får fram passningen där ingen annan ens skulle tänka på att försöka passa.
alltså inte som en kille som gör mål från 40 meter match efter match
2007-09-11, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
Tycker Aggers citat är klockrent. Agger möter farligare anfallare varje ligamatch. kanske inte på att trixa och finta på betryggande avstånd, men desto giftigare. Synd inte Danskarna gjorde ett i slutminuten, vem skulle hylla Zlatans trixande då. Nä, in med Allbäck om vi ska vinna matcherna...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in