2007-09-11, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gbgdanne
Tycker Aggers citat är klockrent. Agger möter farligare anfallare varje ligamatch. kanske inte på att trixa och finta på betryggande avstånd, men desto giftigare. Synd inte Danskarna gjorde ett i slutminuten, vem skulle hylla Zlatans trixande då. Nä, in med Allbäck om vi ska vinna matcherna...

Agger möter väl knappast "giftigare" forwards varje ligamatch?
2007-09-11, 19:12
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Tycker Aggers citat är klockrent. Agger möter farligare anfallare varje ligamatch. kanske inte på att trixa och finta på betryggande avstånd, men desto giftigare. Synd inte Danskarna gjorde ett i slutminuten, vem skulle hylla Zlatans trixande då. Nä, in med Allbäck om vi ska vinna matcherna...

så du hade velat se allbäck på planen istället för zlatan mot danmark?
vad hände med att man behöver en spelare som kan suga tag i bollen och fördela vidare den speciellt efter svensson börjat ta större defensivt ansvar?

vi skulle sett en sjukt annorlunda match, och danmark skulle troligtvis ha fått farligare lägen också än dom fick i lördags
2007-09-17, 17:13
Medlem
Rocky69s avatar
Där satt den

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/landslaget/article793683.ab

Det ser ut som om han trycker till ganska rejält. Ränderna går aldrig ur förortstigern från balkan.
2007-09-17, 17:22
Medlem
P.Gs avatar
Gruff som händer vid varje sådan situation. Grönkjaer simulerar.
2007-09-17, 17:54
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Gruff som händer vid varje sådan situation. Grönkjaer simulerar.

Du menar som Hysén mot Elfsborg?
2007-09-17, 18:37
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69

visst han kanske slog honom i ryggen, men ett slag som får sånna följder.. ja då jävlar måste man vara stark, och ha teknik.. speciellt när det är en sån liten rörelse..

rör mig inte i ryggen faktiskt det zlatan gjorde, han är livsviktig för landslaget
2007-09-17, 19:09
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Nej, inte alls.
2007-09-17, 20:26
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:

Det ser ut som om han trycker till ganska rejält. Ränderna går aldrig ur förortstigern från balkan.

Jag gillar inte Zlatan, men det där var väl ingenting. Värre när svartskallarna ska spottas och skallas...
2007-09-17, 21:37
Medlem
Citat:

Hur är detta en nyhet? Det var ju ganska uppenbart för alla i TV-sändningen att Zlatan tryckte till Gronkjaer i ryggen.

Sen har Gronkjaer ju erkänt att han överdrev/filmade reaktionen.

Gult kort blev det ju for Zlatan, rättvist tycker jag.
2007-09-18, 21:16
Medlem
Fråga Creuff, Van Basten mm vad dom tycker om Zlatans kaliber! Visst är han bra, men han har mycket att bevisa. Hade han inte vart ett sånt ego som person hade aldrig stenen satt i gång i rullning. Ju mer jag tänker på han, desto mer tycker jag illa om han..
2007-09-18, 21:57
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Fråga Creuff, Van Basten mm vad dom tycker om Zlatans kaliber! Visst är han bra, men han har mycket att bevisa. Hade han inte vart ett sånt ego som person hade aldrig stenen satt i gång i rullning. Ju mer jag tänker på han, desto mer tycker jag illa om han..

för det första, vem är Creuff?
för det andra, zlatan är 26 och spelar i en av världens bästa ligor, i ett av världens bästa lag, och är deras nyckelspelare, att han inte har levererat i champions league är bara en tidsfråga och om du kollade på danmarksmatchen så borde du ha sett vilken klassskillnad det var på zlatan och övriga laget ibland.
2007-09-18, 22:38
Medlem
Shuyins avatar
Citat:

Haha en viss "Creuff" var ju de största egoisten någonsin och han var fantastisk.

Ibrahimovic är en Serie A anfallare i toppklass, dock behöver han leverera på CL och landslagsnivå i så fall kan han gå till historien som Sveriges bästa anfallare i modern tid åtminstone.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in