2007-10-07, 12:27
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Guldbollen bör naturligtvis gå till Elmander, Zlatan har visserligen varit allt bättre, men 2006/2007 var ju ändå i mina ögon Elmanders stora genombrottssäsong. Zlatan han fått bolluslingen förr och kommer att få den igen, känslan är att allt annat än Elmander vore fel i år.

Den bästa spelaren ska väl ha bollen?

Elmander är en ok spelare men i en större liga tror jag inte han skulle bli speciellt lyckad... Någon guldboll förtjänar han iaf inte.
2007-10-07, 12:28
Medlem
Emp-snubbes avatar
Zlatan ska inte få guldbollen!!!

2007-10-07, 12:52
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Han kan mycket väl få guldbollen 10 år i sträck Finns ingen direkt konkurrens även om Elmander då har vart rätt bra i Frankrike och landslaget. Men han hade aldrig färgat i Inter naturligtvis
2007-10-08, 18:21
Medlem
williamwallaces avatar
Jag längtar redan! Zlatan du är kung!

http://www.fotbollskanalen.se/fotbollskanalen/allsvenskan/580878.html
2007-10-08, 18:24
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av williamwallace
Jag längtar redan! Zlatan du är kung!

http://www.fotbollskanalen.se/fotbollskanalen/allsvenskan/580878.html

Jag tycker faktiskt inte han ska spela i allsvenskan mer. Det är slöseri med talang, man ser ju hur jävligt Larsson har det när han springer runt med träbenen i HIF...

Men om han verkligen vill tackar man väl inte nej!
2007-10-08, 18:34
Medlem
von_Ss avatar
Fotbollsförbundet kämpar tydligen som fan för att få Zlatan till fotbollsgalan.

Lägg ned skiten istället.
2007-10-08, 22:14
Medlem
Luffsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Fotbollsförbundet kämpar tydligen som fan för att få Zlatan till fotbollsgalan.

Lägg ned skiten istället.

Ja eller ta bort damfotbollen från galan. Det var ett skämt att se Lotta Schelin stå o le brevid Ljungberg ifjol.
Det är fan ett hån mot våra världsspelare.
Zlatan och Victoria Svensson iår då?
2007-10-09, 10:32
Medlem
Cruachans avatar
Härligt att höra att Zlatan bara kan tänka sig MFF om han någon gång skulle återvända. Gav mig ett gott skratt och lite gåshud.

Oiiiiiaaa, Zlatan och jag, vi är från samma stad.
2007-10-09, 11:30
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Så du menar att även fast Zlatan har varit överlägset bäst så ska Elmander få den för att han kanske inte får den igen?

Snälla...
Läs det jag skriver, nämligen att Zlatan varit "allt bättre", dvs, han har haft en stigande form hela tiden. Elmander däremot har helt enkelt haft ett sjuhelsickes fotbollsår, och i synnerhet i landslaget så var han ju otroligt viktig under det gångna året. Klart att man kan dela ut priset till Zlatan varje år med motiveringen "vafan han spelar ju in Inter och äger ju, är ni blinda eller", men vad jag vet har aldrig priser fungerat på det sättet.
2007-10-09, 13:00
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Läs det jag skriver, nämligen att Zlatan varit "allt bättre", dvs, han har haft en stigande form hela tiden. Elmander däremot har helt enkelt haft ett sjuhelsickes fotbollsår, och i synnerhet i landslaget så var han ju otroligt viktig under det gångna året. Klart att man kan dela ut priset till Zlatan varje år med motiveringen "vafan han spelar ju in Inter och äger ju, är ni blinda eller", men vad jag vet har aldrig priser fungerat på det sättet.

Den som har presterat bäst borde få priset som bästa spelare, vad är det annars för mening?

Annars får man väl ge ut pris som "den som inte är bäst men ändå har gjort det väldigt bra" etc..
2007-11-13, 14:03
Medlem
För er som har lite svårt att förstå varför Zlatan bojkottar media lite då och då så rekomenderar jag er att gå in på www.fotbollskanalen.se och titta på Sportklubben från igår kväll.

Maken till fåntrattar, idioter, barnrumpor, tramshoror, gaphalsar och skräptv var fan länge sedan jag såg, ett jävla mirakel att Zlatan stannade för hela "intervjun".

Vilka jävla nollor!

Hur fan kom dom på ideén att ta dit Paolo Roberto?
Skjut av den jävla idioten!
2007-11-13, 14:15
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
För er som har lite svårt att förstå varför Zlatan bojkottar media lite då och då så rekomenderar jag er att gå in på www.fotbollskanalen.se och titta på Sportklubben från igår kväll.

Maken till fåntrattar, idioter, barnrumpor, tramshoror, gaphalsar och skräptv var fan länge sedan jag såg, ett jävla mirakel att Zlatan stannade för hela "intervjun".

Vilka jävla nollor!

Hur fan kom dom på ideén att ta dit Paolo Roberto?
Skjut av den jävla idioten!
Ja, vad fan har Peter Jihde gjort med sin karriär, Idol och den här rappakaljan.

I övrigt vill jag påstå att Elmander definitivt har möjligheter att slå sig in och klara sig bra i en "stor" europeisk klubb. Om han når dit en dag låter jag vara osagt men han har ett par egenskaper som är attraktiva i ett lag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in