2008-08-31, 11:21
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odes
På vilket jävla sätt vinklar jag?

Det är ju ni som kommer med patetiska ursäkter och vinklar

Det är inte förnuftigt att gå in i en meningslös landskamp

Men att riskera skada nån dag efter mot roma är ok

Du motsäger dig själv!
hahaha....måste väl vara något av årets inlägg
2008-08-31, 11:46
Medlem
Masingas avatar
Citat:
På vilket jävla sätt vinklar jag?

Det är ju ni som kommer med patetiska ursäkter och vinklar

Det är inte förnuftigt att gå in i en meningslös landskamp

Men att riskera skada nån dag efter mot roma är ok

Du motsäger dig själv!
Asså du är en riktig tomte, kan du ens någonting om fotboll? Inser du inte att en spelare som Zlatan måste användas sparsamt, han SKA inte spela betydelselösa matcher utan fokusera på först Inter sen landslaget. Din kunskap lyser med sin frånvaro och ditt hat för Ibra överskuggar allt annat i dina inlägg.
2008-08-31, 12:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Asså du är en riktig tomte, kan du ens någonting om fotboll? Inser du inte att en spelare som Zlatan måste användas sparsamt, han SKA inte spela betydelselösa matcher utan fokusera på först Inter sen landslaget. Din kunskap lyser med sin frånvaro och ditt hat för Ibra överskuggar allt annat i dina inlägg.

Jag ställer nu frågan för 3 gången?

Vad var då problemet från början att vara ärlig?

Kan jag något om fotboll? Personangrepp bara för att jag inte håller med dig?

Min första match såg jag mellan AIK-Malmö FF slutet 80 tal tror jag

Martin Dahlin som var stjärna i laget då hade en ramsa uppkallad efter sig... Trigger trigger trigger, shoot that n*gger. Strax efter fick ju aik sin egen n*ger pascal simpson så då jämnade det ju ut sig

Så ja... det är väl 20 år nåt nu jag följt fotboll till och från

Var väl fotbolls vm och mexico 1986 man först riktigt började kolla
Senast redigerad av Odes 2008-08-31 kl. 12:36.
2008-08-31, 12:46
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Jag ställer nu frågan för 3 gången?

Vad var då problemet från början att vara ärlig?

Kan jag något om fotboll? Personangrepp bara för att jag inte håller med dig?

Min första match såg jag mellan AIK-Malmö FF slutet 80 tal tror jag

Martin Dahlin som var stjärna i laget då hade en ramsa uppkallad efter sig... Trigger trigger trigger, shoot that n*gger. Strax efter fick ju aik sin egen n*ger pascal simpson så då jämnade det ju ut sig

Så ja... det är väl 20 år nåt nu jag följt fotboll till och från

Var väl fotbolls vm och mexico 1986 man först riktigt började kolla
Det var fel att påstå att han var skadad om han inte var det, där håller jag med, så funkar det tyvärr.
2008-08-31, 13:51
Bannlyst
Håller med Odes helt, gillar inte Zlatan alls, han är så himla divig och jag tror inte han vill spela för Sverige utan bosnien egentligen.
2008-08-31, 14:24
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikSvensson
Håller med Odes helt, gillar inte Zlatan alls, han är så himla divig och jag tror inte han vill spela för Sverige utan bosnien egentligen.
Du är inte lite dum. Kryp tillbaka till din håla eller vart du nu kommer ifrån. P.S Han slår inte tjejer iaf, like you do.
2008-08-31, 14:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Du är inte lite dum. Kryp tillbaka till din håla eller vart du nu kommer ifrån. P.S Han slår inte tjejer iaf, like you do.

Jag är från Stockholm ingen liten håla.

Zlatan har säkert gjort mycket dumt han med, det stod ju för några år sedan att Zlatan ville spela för Bosnien istället för Sverige, men Bosnien nobbade han.

Han har inte den rätta passionen och hjärtat att spela för Sverige, det tror jag.
2008-08-31, 14:43
Medlem
P.Gs avatar
Citat:

Han har inte den rätta passionen och hjärtat att spela för Sverige, det tror jag.
Vad får dig att tro det? Att han inte slår till det han älskar eller?
2008-08-31, 14:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Vad får dig att tro det? Att han inte slår till det han älskar eller?

Varför snacka om det i den här tråden? Det finns en annan tråd för det här är det fotboll som gäller.

Zlatan är Bosnier och vill helst spela för Bosnien, detta bekräftas av många men Bosnien nobbade Zlatan och valde därför Sverige som andraval, alltså har han ingen passion för att spela för Sverige.
2008-08-31, 14:59
Medlem
Nina Hartleys avatar
Citat:
Varför snacka om det i den här tråden? Det finns en annan tråd för det här är det fotboll som gäller.

Zlatan är Bosnier och vill helst spela för Bosnien, detta bekräftas av många men Bosnien nobbade Zlatan och valde därför Sverige som andraval, alltså har han ingen passion för att spela för Sverige.

Vilka "många" kan bekräfta att han hellre ville spela för Bosnien?
Håll käften istället för att vara med en massa lögner.
2008-08-31, 15:03
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Jag är från Stockholm ingen liten håla.

Zlatan har säkert gjort mycket dumt han med, det stod ju för några år sedan att Zlatan ville spela för Bosnien istället för Sverige, men Bosnien nobbade han.

Det var hans pappa som ville att han skulle spela för Bosnien.
2008-08-31, 15:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Vilka "många" kan bekräfta att han hellre ville spela för Bosnien?
Håll käften istället för att vara med en massa lögner.

Zlatan citat i Bosnisk tidning:

'' Det vore super om jag kunde spela för Bosnien. Hade jag bara kunnat hade jag spelat med dem på en gång, men nu är det för sent. Nu måste jag koncentrera mig på andra saker.''

Jag bryr mig om Sverige, jag bryr mig inte om enskilda spelare som ni fanboys gör. Jag vill ha spelare som brinner för att spela för Sverige och det gör uppenbarligen inte Zlatan, han kämpar knappt när han spelar i landslaget, han lunkar bara runt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in