2009-08-29, 04:48
Medlem
fusiliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yay
Det är nu i spanska ligan Zlatan kliver fram och visar att han är inget mer än en medioker spelare
Fast medioker är han ju inte.
2009-08-29, 07:00
Medlem
Unnaturals avatar
Jag tycker det är på tok för tidigt att uttala sig om Zlatans kommer lyckas i Barca eller inte. Antingen så kanske han lyckas snart, eller så gör han som Henry som lyckades prestera först andra säsongen eller så gör han som Schevschenko som aldrig lyckades under hela sin tid i Chelsea. Det är för tidigt att sia om.
2009-08-29, 07:52
Medlem
Mr Nosemans avatar
Vart är alla Zlatan-onanisterna? Alla som sa att han kommer dominera etc...?
Kanske dags att inse att Mr Rosengård inte är en Messias.Sorry jag menade Muhammed.

Killen kan lysa till ibland, i mediokra ligor kan han dominera, men nu när det är dags att visa vad man går för.....då gör han just det.
2009-08-29, 10:03
Medlem
Månsans avatar
I ganska stor utsträckning blir det till att nöta bänken för Zlatan i år.
Gårdagens match talar för det.
2009-08-29, 10:53
Medlem
Fotzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
I ganska stor utsträckning blir det till att nöta bänken för Zlatan i år.
Gårdagens match talar för det.

Klart det blir, han är deras dyraste värvning genom tiderna.
Då är det självklart han sitta på bänken.
2009-08-29, 11:09
Medlem
Fattar inte varför alla som är emot Zlatan har så stort sug av att uttrycka det. Han vann skytteligan i Italien och är världens näst dyraste spelare genom tiderna, att säga att han är medioker och liknande är bara löjligt.
2009-08-29, 11:18
Medlem
Casabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Noseman
Kanske dags att inse att Mr Rosengård inte är en Messias.Sorry jag menade Muhammed.

Killen kan lysa till ibland, i mediokra ligor kan han dominera, men nu när det är dags att visa vad man går för.....då gör han just det.
Oj vad pinsam du är, han har spelat två matcher, inte ens en ligamatch och ligger efter i träningen pga skada. Tycker du Eto'o, C Ronaldo och Kaka, har lyst så mycket mer än Zlatan? Så vitt jag vet har de alla gjort vars ett straffmål och sen Eto'o och Ronaldo ett spelmål var, dessutom har de väl spelat många fler träningsmatcher och är mycket närmare formtopp. Hade det varit skillnad om Zlatan hade fått ta straffen istället för Messi?
2009-08-29, 11:22
Medlem
cerns avatar
Undrar om han någonsin kommer att bli en campione
2009-08-29, 12:01
Medlem
Sujoks avatar
Citat:

Han har gjort en Bra match, en ok och en dålig. Din analys är klockren.

Till er som såg matchen. Jag har förstått att ZLatan var dålig, men var alla andra och framför allt anfallarna lysande?
2009-08-29, 12:06
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sujok
Han har gjort en Bra match, en ok och en dålig. Din analys är klockren.

Till er som såg matchen. Jag har förstått att ZLatan var dålig, men var alla andra och framför allt anfallarna lysande?

Messi var lysande, Henry var kass, Pedro var mycket bra när han kom in, Bojan osynlig. Spelar väl inte så stor roll, Barcelona hade 70 % av bollen, Zlatan hade bra möjligheter att göra en bra match.
2009-08-29, 13:08
Medlem
weirdwolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helter
Fattar inte varför alla som är emot Zlatan har så stort sug av att uttrycka det. Han vann skytteligan i Italien och är världens näst dyraste spelare genom tiderna, att säga att han är medioker och liknande är bara löjligt.

Ja med samma logik är Christiano Ronaldo en skitspelare. Han har inte varit något vidare i Real Madrid hittills. Guldbollen och runt 40 mål på en säsong eller skytteliga-vinnare i Italien i all ära men vi vet ju alla att det rätta tillfället att bedöma en spelare är efter att denne gjort ett par matcher i en ny klubb just efter att denne flyttat till en ny liga
2009-08-29, 15:33
Medlem
Bellybusterrs avatar
Citat:

Han har haft några grymma säsonger i serie A, det kanske du har missat? Eller är det en medioker liga?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in