Citat:
Ursprungligen postat av uaind
Zlatan har spelat 2 ligamatcher hittills. Hur måna har han kvar innan han spelat lika måna som Eto? ... Kanske kan gömma din analys under kudden tills vi har åtminstone kommit halvvägs genom säsongen.
EDIT: Vad är tillräckligt för dig då? 2 mål + 1 assist på två matcher. Du verkar inte riktigt leva i samma verklighet som oss andra?
Wow. Mina två huvudpoänger var 1. att det är för tidigt att bedöma och 2. att mål/assist inte är något att basera sin bedömning på. Det är inte jag som drar några stora växlar på de här 2 ligamatcherna, utan det är bland annat du. Jag konstaterar bara att han ännu har långt kvar, något som tydligen behöver påpekas.
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Varför har du hakat upp dig så på Eto egentligen? Zlatan är en mycket bättre spelare än Eto, kanske att Eto är lite bättre box spelare men allt annat är Zlatan överlägsen på. Det tror jag att alla utom du kan se, resultaten och spelet hittills motsäger ju inte direkt detta. Barca är ett bättre lag med zlanta i stället för Eto.
Vad menar du med att jag hakat upp mig på Eto'o?
Att FCB skulle spela bättre fotboll nu än förra säsongen är ju bara ett absurt påstående. Att Eto'o's fördel över Zlatan skulle vara att han är bättre boxspelare är fan nästan lika absurt det. Skitsamma, hoppas att Z växer in bättre i spelet, man kan inte klandra honom för att det inte ser perfekt ut för tillfället.