2009-07-29, 00:10
Bannlyst
http://www.inter.it/aas/hp?L=it

Ser inte ut att vara så mycket folk på Eto's presentation jämfört med Zlatan

Visst, det var ledig dag och gratis men
2009-07-29, 00:15
Medlem
sebbex2xs avatar
Vill bara påpeka en en sak, Maxwell kysste oxå klubbmärket precis som Zlatan när han presenterades, ganska säker på att dom blivit tillsagda det, Ser liksom ut som att, just ja, jag ska ju kyssa märket, när dom hastigt tar upp tröjan
2009-07-29, 03:37
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Narzael
http://www.inter.it/aas/hp?L=it

Ser inte ut att vara så mycket folk på Eto's presentation jämfört med Zlatan

Visst, det var ledig dag och gratis men

Det var väl träning..
Spanien gör presentationer för att få in pengar, men zlatans var gratis.

Det sjuka med allt detta är att aftonbladet står på Zlatans sida och säger: Det var 50 tusen på plats för Zlatans presentation och 500 för Eto'o.

På det sättet dom skrev det verkade som dom va emot Eto'o. Det är för mycket helt seriöst. Jag hatar aftonbladet. Nån dag ska jag riva deras hemsida för gott.
2009-07-29, 03:37
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
LA Galaxy Vs FC Barcelona
Datum: 02-08-09 Tid: 05:00 (Ja på morgonen)

Nej dom har en match mot Sporting braga tror jag det va den 30:nde.
2009-07-29, 04:35
Avslutad
Snackar man spanska eller katalanska i Barcelona (laget)? För vanligt folk från Barcelona snackar ju inte spanska...
2009-07-29, 05:30
Medlem
NS_14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Det är år 2009 nu. Jag vet inte vilken kalender du följer riktigt men vad menar du med 4 års måltorka? Detta är kalendern som vi använder här i Sverige http://en.wikipedia.org/wiki/Gregorian_calendar. Du kanske är en sådan där "icke-svensk"?

Dessutom har han varit mycket bra i många matcher han inte gjort mål i. Eller måste han göra mål för att vara bra?

Räkna mellan Ungern matchen 2005 och 2008 (besparar dig pinsamheten att framhäva Malta-matchen).

Han har absolut inte varit bra (eller ens duglig) i någon av åren då han gick mållös, var får ni allt ifrån? Det har alltid varit någon Allbäck, Ljungberg eller Willhelmsson som vi fått hålla i handen när åskan går.

Det bästa med Barca-episoden kommer emellertid vara att hans rätta kvaliteter kommer att komma fram och visa sig uddlösa eller som bäst onödiga. Klubben som sådan har redan vunnit allt som går att vinna iom förra säsongen så att det har fattats något (som Zlatan skulle erbjuda) är en käpphäst Ni Zlatanister inte kan begagna Er av.

Zlatan lyckades ju aldrig i de viktiga matcherna (inte med landslaget heller f ö) när Inter spelade så kanske får de briljanta mittfältarna ge bosniern titeln han saknar.
2009-07-29, 05:33
Medlem
NS_14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Snackar man spanska eller katalanska i Barcelona (laget)? För vanligt folk från Barcelona snackar ju inte spanska...

Man snackar både spanska och katalanska i Barcelona.
2009-07-29, 05:41
Medlem
NS_14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror_barbro
Nej, "vem som helst fattar" inte att detta är en "dålig deal".
1) Zlatan är en bättre spelare, yngre och med egenskaper som Eto'o saknar.
2) Eto'o har bara ett år kvar på kontraktet och har inte velat skriva på ett nytt kontrakt. Detta gör att hans saluvärde för Barca är väldigt litet. Eto'o kunde ha satt sig på bänken och gått som Bosman nästa säsong och då fått alla pengar själv.
3) Hleb är bänknötare i Barca. Att låna ut honom är inte nödvändigtvis en förlust.

1) Etoo är född i Mars -81 och Zlatan Oktober -81. Du har helt rätt, Etoo är på väg utför och Zlatan är en coming man

Vad är det förresten Etoo saknar? Om du syftar på att göra mål och leverera i lagspelet så klarade sig både han och Barcelona relativt bra får jag nog säga. Någon naturlig spjutspets är ju inte Zlatan (och betydligt sämre än Samuel) så han kommer sannerligen falla tillbaka till mittfältet - där han inte behövs.

Den här affären är helt sinnesjuk och en hel del människor som klagade på Real Madrid behöver kliva fram och försvara sig. Har det helt plötsligt blivit "okej" med hutlösa priser inom fotbollen på grund av att "Zlatan är ju Zlatan"?
2009-07-29, 07:40
Medlem
torrenttobbes avatar
Bank skrev ett bra inlägg om Zlatan senast
http://blogg.aftonbladet.se/25977

"Hur som helst. Det var fotboll vi skulle prata om, va? De små klipp jag sett från Camp Nou-orgien gjorde mig lycklig – eftersom jag fick se Zlatan lycklig – men mest av allt verkade det väl vara ett frosseri i vulgaritet.

Jag förstår inte riktigt charmen med de här larger-than-life-presentationerna.

Jag hade lättare för dem när de bara innebar att man skickade ner, låt säga, Maradona på planen så att han fick trixa lite och vinka lite medan spontanpubliken skrek sig hes. Inte de här sponsrade varumärkesorgierna. Och jag tyckte det var lite ofint av Ibra att kyssa klubbmärket. Han hade inte behövt göra det, hade jag varit interista hade jag undrat vad fan han sysslade med, precis som milanisti undrade vad Sjevtjenko gjorde när han kysste Chelsea-skölden."
2009-07-29, 10:36
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Bank skrev ett bra inlägg om Zlatan senast
http://blogg.aftonbladet.se/25977

"Hur som helst. Det var fotboll vi skulle prata om, va? De små klipp jag sett från Camp Nou-orgien gjorde mig lycklig – eftersom jag fick se Zlatan lycklig – men mest av allt verkade det väl vara ett frosseri i vulgaritet.

Jag förstår inte riktigt charmen med de här larger-than-life-presentationerna.

Jag hade lättare för dem när de bara innebar att man skickade ner, låt säga, Maradona på planen så att han fick trixa lite och vinka lite medan spontanpubliken skrek sig hes. Inte de här sponsrade varumärkesorgierna. Och jag tyckte det var lite ofint av Ibra att kyssa klubbmärket. Han hade inte behövt göra det, hade jag varit interista hade jag undrat vad fan han sysslade med, precis som milanisti undrade vad Sjevtjenko gjorde när han kysste Chelsea-skölden."

Att individer fortfarande inte förstår att han blev MANAD att göra det, vad fan ska han göra när det är 50000 fans som står där och skriker?

Folk som fortfarande inte förstått det borde seriöst inte kommentera över det.
2009-07-29, 10:40
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jochen-
Att individer fortfarande inte förstår att han blev MANAD att göra det, vad fan ska han göra när det är 50000 fans som står där och skriker?

Folk som fortfarande inte förstått det borde seriöst inte kommentera över det.

Du menar att det hade varit omöjligt att genomföra en presentation utan att kyssa klubbmärket man har tillhört i ett par timmar och inte spelat en match för?
2009-07-29, 12:15
Medlem
lanafishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Du menar att det hade varit omöjligt att genomföra en presentation utan att kyssa klubbmärket man har tillhört i ett par timmar och inte spelat en match för?

Tror nog Zlatan har läst igenom ett fint manuskript om hur han ska utföra presentationen.

För övrigt blev jag riktigt irriterad när han kysste klubbmärket.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in